Latest Posts

Schimbarea intrigantă de la McLaren observată în videoclipul lor de prezentare

Vizualizări: 11404

McLaren și celelalte chipe de Formula 1 sunt în faza finală de a-și pregăti noile mașini pentru lansări și primul test de pre-sezon de luna viitoare.

Regulile complet noi din 2022 înseamnă că proiectele sunt mult mai constrânse de reglementări decât în trecutul recent și înseamnă că orice diferență între echipe va duce, fără îndoială, la o mare măsură de control. McLaren pare cu siguranță a fi o echipă care face lucrurile foarte diferit în acest an, deoarece a prezentat câteva schimbări importante de concept în imaginile și videoclipurile pe care le-a lansat pe rețelele sociale.

După ce a arătat deja un design ușor revizuit al cutiei de aer și al cercului de rulare atunci când prezenta o imagine de construcție a șasiului pe feedul său de Instagram, acum a prezentat o schimbare în abordarea designului suspensiei față în cel mai recent videoclip al lor.

McLaren

Au existat speculații în rândul comunității tehnice cu privire la posibila revenire a unui aspect al suspensiei frontale cu tijă de tracțiune pentru 2022, fiind ruta preferată pentru echipe, având în vedere modificarea regulamentului. Și se pare că McLaren a făcut exact asta. Există o scenă în videoclipul în care CEO-ul McLaren, Zak Brown, este filmat folosind smartphone-ul său pentru a captura un clip. Camera focalizează în timp ce se îndreaptă spre partea din față a mașinii și vedem pe scurt aspectul suspensiei față.

Ceea ce vedem sugerează că McLaren trece la configurația cu tijă de tracțiune. O astfel de schimbare nu este complet neașteptată, deoarece McLaren a condus de fapt layout-ul în 2013, după ce a urmat conducerea Ferrari când a introdus layout-ul în 2012. Cu toate acestea, în timp ce Ferrari a continuat să folosească aranjamentul pe cele trei mașini care au urmat, McLaren a abandonat designul și a trecut înapoi la un aspect al tijei de împingere în timp ce urmărea alte eforturi aerodinamice.

Ferrari

În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2024)

 

Există avantaje și dezavantaje atât pentru aranjamentele de tragere, cât și pentru tija de împingere, dar, cu noile reglementări care obligă echipele să ruleze o structură a nasului mult mai strict definită, care va sta mult mai jos, și designul șasiului va urma exemplul. Mai mult decât atât, extensiile verticale pe care echipele le-au folosit în ultimii ani au fost, de asemenea, scoase în afara legii, împreună cu soluțiile mai agresive cu tijă de împingere pe verticală și asistența hidraulică.

Aceasta înseamnă că echipele trebuie să-și regândească total abordarea, atât din punct de vedere mecanic, cât și aerodinamic. Există o mică diferență în comportamentul sau conformitatea ambelor soluții, dar există diferențe în plasarea greutății în șasiu, cu elementele de suspensie montate mai jos în șasiu într-o configurație cu tijă de tracțiune. Acest lucru are unele avantaje asupra centrului de greutate, dar complică puțin mai mult lucrurile pentru mecanicii care trebuie să lucreze la mașină.

Un aspect al tijei de tracțiune poate crește, de asemenea, domeniul de aplicare al designului pentru suprafața superioară a nasului și a șasiului, deoarece echipele nu sunt restricționate de componentele suspensiei adăpostite în șasiu. Cu toate acestea, unii ar putea lua în considerare beneficiile de performanță aerodinamică de pe urma dispoziției tijei de împingere prin faptul că poate modela jumătatea inferioară a nasului și a șasiului.

În mod invariabil, nu există un răspuns corect sau greșit cu privire la direcția cea mai bună și este posibil să vedem o combinație de soluții în rândul echipelor, pe măsură ce fac alegeri care se potrivesc conceptelor lor generale de design.

  • Mai multe știri despre Campionatul Mondial de Formula 1 găsiți AICI!
Sursa: Motorsport Network
Photocredit: Motorsport Network
Sponsor:

Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

Motorsport Network

Latest Posts

Don't Miss