More

    Latest Posts

    Santander se întoarce în F1 cu Ferrari în 2022

    Santander va reveni în Formula 1 în 2022, alăturându-se echipei Ferrari ca partener după o absență de patru ani din serie.

    Gigantul financiar spaniol va deveni unul dintre partenerii premium ai echipei, logo-ul său fiind vizibil pe mașinile, costumele de curse și șepcile echipei.

    De asemenea, va sprijini eforturile echipei de a deveni neutru în carbon până în 2030.

    Santander a fost implicat anterior în F1 din 2007 până în 2017, petrecând opt sezoane cu echipa italiană.

    S-a alăturat lui McLaren odată cu sosirea lui Fernando Alonso în 2007, înainte de a se muta la Ferrari cu spaniolul în 2010, deși filiala sa din Marea Britanie a păstrat legături cu echipa din Woking prin munca sa cu Jenson Button.

    Banca a primit, de asemenea, sponsorizarea titlului a mai multor curse de-a lungul anilor, inclusiv Marele Premiu al Marii Britanii din 2007 până în 2014 și GP-ul Spaniei din 2011-13.

    John Elkann, președintele Ferrari, a declarat: „Este o onoare să fac din nou echipă cu o instituție financiară globală precum Santander, care este angajată în domeniul bancar responsabil și este demonstrat lider în finanțarea energiei regenerabile și în serviciile de consiliere ESG (mediu, social și guvernare) din întreaga lume.

    Santander

    „Așteptăm cu nerăbdare să colaborăm cu ei pentru a ne îndeplini obiectivul cheie de a deveni neutri în carbon până în 2030.

    „Credem că Formula 1, cu inovațiile și evoluțiile tehnologice ale sale, vor aduce beneficii industriei noastre și, în cele din urmă, societății în ansamblu.”

    Ana Botin, președintele executiv al Santander, a declarat: „Suntem foarte încântați să lucrăm din nou cu Ferrari și să îi sprijinim în tranziția verde.

    „Santander este pe deplin angajat să abordeze schimbările climatice și, în calitate de furnizor principal de finanțare auto din Europa, suntem hotărâți să ajutăm industria auto pe măsură ce aceasta devine ecologică.

    „Noul nostru parteneriat cu Ferrari va accelera progresul nostru comun”.

    Anunțul a venit după ce s-a dezvăluit că Mission Winnow a lui Philip Morris International se poate retrage de la a fi partenerul de titlu al echipei.

    Brandul complet Mission Winnow a fost folosit și dezactivat din 2018.

    Echipa a alergat fără el în 2020 înainte de un nou logo verde, iar formularea a reapărut la începutul anului 2021, dar a fost eliminată din nou pentru cursele din UE.

    Întrebat dacă Mission Winnow va rămâne sau nu ca sponsor principal cu autocolantele pe mașină anul viitor, directorul echipei Ferrari, Mattia Binotto, a spus: „Încă discutăm cu PMI.

    „Este foarte probabil ca PMI să rămână, dar poate nu ca sponsor de titlu.

    “Ați menționat autocolante, așa că discutăm despre drepturi. Va fi anunțat de îndată ce suntem gata să facem asta.”

    Mai multe ştiri despre Campionatul Mondial de Formula 1 găsiţi AICI!

    Sursa: Motorsport Network

    Photocredit: Motorsport Network


    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.
    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.
    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Latest Posts

    Don't Miss