GP24 Media

LATEST POSTS

Sâmbătă la Marele Premiu al Italiei. –Posibile strategii de cursă– Pirelli Report.

Posibile
Vizualizări: 10661

Posibile strategii de cursă și puncte de vedere cu privire la Marele Premiu al Italiei de către inginerii Pirelli și directorul Motorsport Mario Isola.

Posibile

Rezultatele Complete ale Sesiunii de Calificare prin Cursa Sprint:

Posibile

Image Top Qualifier

Posibile strategii de cursă:

  • Cea mai rapidă strategie pe hârtie pentru Marele Premiu al Italiei de 53 de ture este o strategie cu o singură oprire, începând de pe P Zero Yellow MEDIUM C3 și apoi mergând pe P Zero Red SOFT C4. Cu toate acestea, trecerea de la soft sau mediu la P Zero White HARD C2 poate fi o opțiune foarte bună, astfel încât toți compușii pot juca un rol important.
  • Informațiile din calificarea la cursa sprint a arătat că atât softul, cât și mediumul sunt alegeri valide ca anvelope de start, iar echipele vor fi obținut informații vitale din performanța lor în cursa din această după-amiază.
  • O strategie cu două opriri este clar mai lentă, dar cea mai bună opțiune în acest caz ar fi o strategie soft-mediu-soft. Posibilitățile sunt de fapt mai deschise decât de obicei la un weekend de calificare la sprint, deoarece nimeni nu este blocat să înceapă marele premiu pe anvelopele cu care și-au stabilit cele mai rapide timpi în Q2.

Posibile

În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2023)

 

Rezultatele celei de-a doua sesiuni Antrenamente Libere:

Posibile

Să fim atenți:

  • Pilotul Mercedes AMG F1, Valtteri Bottas a câștigat cea de-a doua cursă de calificare sprint din istoria Formulei 1, după ce a început primul pe grilă după ce ieri a câștigat calificarea. Acest lucru l-ar câștiga pole-ul pentru Marele Premiu al Italiei, dar va porni pe grilă din cauza unei schimbări de motor. Drept urmare, Max Verstappen de la Red Bull Racing – care a terminat pe locul doi în calificarea sprintului – va fi promovat în mod eficient la pole-position.
  • A existat o gamă largă de anvelope de start pentru cursa de calificare sprint de 18 ture, cu McLaren F1, Aston Martin F1, Alpine F1 și Yuki Tsunoda de la AlphaTauri pe anvelopa moale. Toți ceilalți erau pe mijloc, fără opriri la boxe.
  • Temperaturile ambientale au fost de 29 de grade Celsius la începutul cursei, cu temperaturi de cale de 42 de grade. În ciuda căldurii, degradarea pe moale a fost mai mică decât se aștepta, probabil ajutată de faptul că mașinile transportau doar aproximativ o treime din încărcătura lor obișnuită de combustibil pe o distanță completă de curse, contribuind, prin urmare, la reducerea energiei care trece prin anvelope – de-a lungul cu o mașină de siguranță timpurie.
  • Calificarea prin Cursa Sprint a fost precedată de o sesiune de antrenamente libere în această dimineață, în timpul căreia Lewis Hamilton a condus un Mercedes AMG F1 unu-doi pe anvelopa P Zero Red SOFT C4.

Seturi de anvelope disponibile pentru piloții din cursa de astăzi:

Posibile

Formula 2, Cursa 1 și 2:

  • Cursa 1 din această dimineață a fost câștigată de Theo Pourchaire de la ART Grand Prix, de pe locul șase pe grilă, în timp ce colegul său de echipă Christian Lundgaard s-a clasat pe locul al treilea după o cursă puternică pe medii de pe locul 19 pe grilă. Piloții au început toți cursa de 21 de ture pe anvelopele medii, dar cursa a fost afectată de două mașini de siguranță și două mașini de siguranță virtuale.
  • Primii patru au folosit mediul de la început până la sfârșit, Liam Lawson al lui Hitech fiind pilotul cu cea mai mare poziție care a făcut un pit stop (de la mediu la moale) clasat pe locul cinci. Tot în cursa 2, susținută de Jehan Daruvala, Carlin, toți piloții au ales mediul de la început până la sfârșit, dar datorită temperaturilor mai calde, gestionarea anvelopei a fost mai relevantă, deoarece degradarea a fost mai mare decât în cursa 1.

Posibile

Mario Isola – Head of F1 and Car Racing:
„A fost interesant să văd astăzi atât anvelopele moi, cât și cele medii pe grilă, echipelor având libertatea de a alege. Deși timpul de antrenament liber este redus în comparație cu un weekend normal, echipele au reușit să colecteze o cantitate bună de date astăzi în timpul calificărilor la sprint, care s-au desfășurat în condiții similare celor așteptate pentru marele premiu de mâine”.

„Mașina de siguranță timpurie în calificarea la sprint a dat anvelopelor o pauză, dar softul a avut un rezultat mai bun decât se aștepta, cu niveluri foarte scăzute de degradare în ciuda temperaturilor calde. Pentru marele premiu de astăzi ne așteptăm ca toți cei trei compoziții să aibă un rol valid în strategiile de cursă”.

Posibile

Posibile

Posibile

Mai multe știri despre Campionatului de Formula 1 găsiți AICI.

Sursa: GP24 / Pirelli
Photocredit: Pirelli / Getty Images
Sponsor: Pirelli

Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

Hamilton, DRS

Faceți clic pe imaginea de mai sus pentru a accesa site-ul GP24 PronoContest (https://gp24-pronocontest.ro/) unde puteți juca jocul de pronosticuri F1 100% gratuit și puteți câștiga premii interesante.

DON'T MISS

Frank van Nunen

Frank van Nunen

Peste 30 de ani de experiență profesională în industria sporturilor cu motor, condusă de o pasiune uriașă pentru partea sportivă și de marketing. Fondator al platformei GP24, care lucrează pentru a promova Motorsportul și talentele din motorsportul românesc pe scena internațională.

RELATED ARTICLES