More

    Latest Posts

    Sâmbătă la Marele Premiu al Italiei. –Posibile strategii de cursă– Pirelli Report.

    Posibile strategii de cursă și puncte de vedere cu privire la Marele Premiu al Italiei de către inginerii Pirelli și directorul Motorsport Mario Isola.

    Posibile

    Rezultatele Complete ale Sesiunii de Calificare prin Cursa Sprint:

    Posibile

    Image Top Qualifier

    Posibile strategii de cursă:

    • Cea mai rapidă strategie pe hârtie pentru Marele Premiu al Italiei de 53 de ture este o strategie cu o singură oprire, începând de pe P Zero Yellow MEDIUM C3 și apoi mergând pe P Zero Red SOFT C4. Cu toate acestea, trecerea de la soft sau mediu la P Zero White HARD C2 poate fi o opțiune foarte bună, astfel încât toți compușii pot juca un rol important.
    • Informațiile din calificarea la cursa sprint a arătat că atât softul, cât și mediumul sunt alegeri valide ca anvelope de start, iar echipele vor fi obținut informații vitale din performanța lor în cursa din această după-amiază.
    • O strategie cu două opriri este clar mai lentă, dar cea mai bună opțiune în acest caz ar fi o strategie soft-mediu-soft. Posibilitățile sunt de fapt mai deschise decât de obicei la un weekend de calificare la sprint, deoarece nimeni nu este blocat să înceapă marele premiu pe anvelopele cu care și-au stabilit cele mai rapide timpi în Q2.

    Posibile

    Rezultatele celei de-a doua sesiuni Antrenamente Libere:

    Posibile

    Să fim atenți:

    • Pilotul Mercedes AMG F1, Valtteri Bottas a câștigat cea de-a doua cursă de calificare sprint din istoria Formulei 1, după ce a început primul pe grilă după ce ieri a câștigat calificarea. Acest lucru l-ar câștiga pole-ul pentru Marele Premiu al Italiei, dar va porni pe grilă din cauza unei schimbări de motor. Drept urmare, Max Verstappen de la Red Bull Racing – care a terminat pe locul doi în calificarea sprintului – va fi promovat în mod eficient la pole-position.
    • A existat o gamă largă de anvelope de start pentru cursa de calificare sprint de 18 ture, cu McLaren F1, Aston Martin F1, Alpine F1 și Yuki Tsunoda de la AlphaTauri pe anvelopa moale. Toți ceilalți erau pe mijloc, fără opriri la boxe.
    • Temperaturile ambientale au fost de 29 de grade Celsius la începutul cursei, cu temperaturi de cale de 42 de grade. În ciuda căldurii, degradarea pe moale a fost mai mică decât se aștepta, probabil ajutată de faptul că mașinile transportau doar aproximativ o treime din încărcătura lor obișnuită de combustibil pe o distanță completă de curse, contribuind, prin urmare, la reducerea energiei care trece prin anvelope – de-a lungul cu o mașină de siguranță timpurie.
    • Calificarea prin Cursa Sprint a fost precedată de o sesiune de antrenamente libere în această dimineață, în timpul căreia Lewis Hamilton a condus un Mercedes AMG F1 unu-doi pe anvelopa P Zero Red SOFT C4.

    Seturi de anvelope disponibile pentru piloții din cursa de astăzi:

    Posibile

    Formula 2, Cursa 1 și 2:

    • Cursa 1 din această dimineață a fost câștigată de Theo Pourchaire de la ART Grand Prix, de pe locul șase pe grilă, în timp ce colegul său de echipă Christian Lundgaard s-a clasat pe locul al treilea după o cursă puternică pe medii de pe locul 19 pe grilă. Piloții au început toți cursa de 21 de ture pe anvelopele medii, dar cursa a fost afectată de două mașini de siguranță și două mașini de siguranță virtuale.
    • Primii patru au folosit mediul de la început până la sfârșit, Liam Lawson al lui Hitech fiind pilotul cu cea mai mare poziție care a făcut un pit stop (de la mediu la moale) clasat pe locul cinci. Tot în cursa 2, susținută de Jehan Daruvala, Carlin, toți piloții au ales mediul de la început până la sfârșit, dar datorită temperaturilor mai calde, gestionarea anvelopei a fost mai relevantă, deoarece degradarea a fost mai mare decât în cursa 1.

    Posibile

    Mario Isola – Head of F1 and Car Racing:
    „A fost interesant să văd astăzi atât anvelopele moi, cât și cele medii pe grilă, echipelor având libertatea de a alege. Deși timpul de antrenament liber este redus în comparație cu un weekend normal, echipele au reușit să colecteze o cantitate bună de date astăzi în timpul calificărilor la sprint, care s-au desfășurat în condiții similare celor așteptate pentru marele premiu de mâine”.

    „Mașina de siguranță timpurie în calificarea la sprint a dat anvelopelor o pauză, dar softul a avut un rezultat mai bun decât se aștepta, cu niveluri foarte scăzute de degradare în ciuda temperaturilor calde. Pentru marele premiu de astăzi ne așteptăm ca toți cei trei compoziții să aibă un rol valid în strategiile de cursă”.

    Posibile

    Posibile

    Posibile

    Mai multe știri despre Campionatului de Formula 1 găsiți AICI.

    Sursa: GP24 / Pirelli

    Photocredit: Pirelli / Getty Images

    Sponsor: Pirelli


    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.
    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.
    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Latest Posts

    Don't Miss