More

    Latest Posts

    Sainz: Trecerea lui Verstappen a fost “la limită”, dar necesară.

    Carlos Sainz spune că depășirea lui Max Verstappen pentru locul al doilea în sprintul Marelui Premiu al Braziliei din Formula 1 a fost „la limită”, dar consideră că trebuia să facă mișcarea acolo.

    Pilotul de la Scuderia Ferrari a trecut la atac și se afla pe locul al treilea, în timp ce Max Verstappen, aflat în fața sa, a căzut înapoi în pluton. Cu Max Verstappen luptând pentru performanță, Carlos Sainz a profitat de ocazie pentru a forța trecerea la frânarea pentru Senna Esses în turul 19. Dar, în timp ce spaniolul și-a depășit rivalul de la Red Bull Racing în prima curbă la stânga, pneul său spate-dreapta a intrat în contact cu aripa față a lui Max Verstappen. Aceasta a deteriorat placa de capăt, care a zburat pe linia dreaptă din spate la scurt timp după aceea.

    Această mutare a fost posibilă datorită sectorului median slab făcut de Verstappen pe toată durata cursei. Adversarii se puteau apropia foarte mult și îl puteau depăși pe olandez cu DRS+tow. Cum RB nu a avut o viteză de vârf ridicată din cauza aripii spate mai generoase, diferența din speed trap se situa la 20km/h.

    Sainz, Verstappen

    Deși Carlos Sainz nu a intenționat să se ciocnească cu Max Verstappen, el a declarat că avantajul de viteză în linie dreaptă al lui Red Bull Racing a însemnat că știa că singura sa șansă de a-și depăși rivalul era să facă un atac întârziat la frânare. „A fost la limită, cu siguranță”, a spus el. „Sunt atât de greu de depășit, iar eu a trebuit să merg foarte strâns în virajul 1 pentru a-l depăși. Cu un Red Bull Racing, fie ești agresiv la frânare, fie nu îi depășești, pentru că sunt atât de rapizi pe linia dreaptă încât trebuie să te duci cu adevărat la frânare”.

    „Îmi pare rău dacă am avut un pic de contact, dar așa sunt cursele și uneori trebuie să te duci pentru asta dacă vrei să o faci să rămână”. După ce l-a depășit pe Max Verstappen, Carlos Sainz a reușit să respire puțin față de Lewis Hamilton, care se încarcă rapid în spatele său – în timp ce a recunoscut că era îngrijorat de capacitatea pneurilor sale de a rezista. „În mod normal, noi avem un pic mai mult degradare la pneuri decât piloți echipei Mercedes AMG F1 și i-am putut vedea cum împing destul de tare”, a spus el.

    Sainz, Verstappen

    „Dar am reușit să fac toate pozițiile la start și în primele două tururi intrând în lupta cu Max și George. A trebuit să fiu agresiv pentru că, evident, mâine voi lua penalizarea și cred că P2 a fost maximul astăzi. Am fost mulțumit de cursă. Mulțumit de ritm. Doar că Mercedes AMG F1 par să fi crescut ritmul în ultima vreme și sunt foarte rapide în cursă”. În timp ce Lewis Hamilton nu a reușit să facă o mișcare asupra lui Carlos Sainz în ultimele tururi, britanicul a declarat că a fost încântat să ajungă pe locul trei – ceea ce înseamnă că va pleca al doilea pe grila de start mâine.

    „Sunt foarte, foarte fericit că sunt aici”, a recunoscut pilotul Mercedes AMG F1. „A fost o săptămână incredibilă. O zi dificilă ieri, dar ce public am avut astăzi. Acesta este un rezultat uimitor. Pentru noi să fim mâine pe prima linie este incredibil. Așa că de acolo ar trebui să putem să lucrăm ca o echipă și să-i ținem, sperăm, pe cei din spate”.

    • Mai multe știri despre Campionatului de Formula 1 găsiți AICI.
    Sursa: Motorsport Network
    Photocredit: Formula 1 Fans Romania

    Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

    Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

    Motorsport Network

    Latest Posts

    Don't Miss