Latest Posts

Sainz crede că lupta pentru victoria de la Dakar se va da între Toyota și X-raid

Vizualizări: 13857

Legenda raliului, Carlos Sainz, crede că lupta pentru onorurile generale din Raliul Dakar din 2021 va fi între Toyota și X-raid Mini.

Dakar s-a dovedit a fi o „cursă de doi cai” între Toyota și X-raid, de când Peugeot și-a anulat programul de uzină, după trei victorii succesive între 2016-18, cele două mărci împărtășind victorii între ele în cele două mitinguri organizate de atunci.

Cei doi producători consacrați au un nou competitor puternic în 2021 în echipa Bahrain Raid Xtreme, care i-a semnat pe legenda WRC, Sebastien Loeb și pe câștigătorul din 2015, Nani Roma.

Campionul Sainz, care se confruntă din nou cu distribuția X-raid și cu Stephane Peterhansel, câștigător de 13 ori, spune că Mini și Toyota sunt favoritele din categoria mașini, spunând că lipsa de experiență a lui BRX va conta probabil.

“Cred că raliul va fi între Toyota și Mini”, a spus Sainz. „Există multe Toyota și doar două Mini [buggies]. Am văzut deja în cele două raliuri că am făcut ca Toyota să se îmbunătățească. Lupta cu Nasser [Al-Attiyah] va fi grea. Mașinile Prodrive sunt doi piloți foarte buni. Reintroducerea lui Loeb ridică grupul de piloți. Prodrive este super capabil să facă o mașină câștigătoare și de încredere. Este foarte dificil să câștigi la prima ta participare, deși nu spun că este imposibil. Oricât de mult ai testa, ritmul și surprizele în cursă sunt diferite. ”

Raliul Dakar va avea loc pentru al doilea an consecutiv în Arabia Saudită, ca parte a unui acord de cinci ani între ASO și Gulf nation.

În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2024)

 

După ce șeful ASO, David Castera, a recunoscut că unele etape din a doua săptămână a Dakarului din acest an au fost „foarte rapide”, organizația s-a concentrat pe zonele în care a avut loc prima săptămână a evenimentului – deși traseul este încă „80-90% nou ” comparativ cu ediția anterioară. Au existat, de asemenea, modificări la etapa maratonului, piloții ne mai având permisiunea de a schimba anvelopele mașinilor lor fără a suporta o penalizare.

Întrebat despre gândurile sale cu privire la schimbările din 2021, Sainz a spus: „La începutul acestui an, organizația a realizat potențialul imens al Arabiei Saudite pentru această cursă. Ca prima dată, a doua săptămână a fost cam periculoasă, iar organizația a ascultat și a învățat din asta. Cred că anul acesta cele două săptămâni sunt mai spre nord, ceea ce am găsit în prima săptămână a fost fantastic. Există o etapă de maraton, care de data aceasta a fost îngreunată deoarece, dacă ai o pană, nu poți scoate roțile de pe camionul de asistență [liber]. Avem două roți de rezervă. A doua zi, dacă ai o pană și echipa de asistență îți dă o anvelopă, sunt 15 minute. Ai putea suporta până la 30 de minute dacă ai nevoie de ambele roți. Trebuie să fii atent și norocos să nu te alegi cu o pană. ”

Sursa: Dakar Rally
Photocredit: Dakar Rally
Sponsor:

Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

Dakar Rally

Latest Posts

Don't Miss