More

    Latest Posts

    Russell: Pole în Ungaria justifică încrederea în conceptul Mercedes.

    George Russell este de părere că Pole Position-ul și dublul podium obținut de Mercedes AMG F1 în Ungaria la sfârșitul săptămânii trecute justifică decizia Mercedes AMG F1 de a rămâne la actualul concept de mașină de Formula 1.

    Mercedes AMG F1 s-a luptat să concureze cu liderii Red Bull Racing și Scuderia Ferrari în prima jumătate a sezonului 2022 din cauza unei probleme recurente de ricoșeu la mașina W13. Dar, recent, s-a bucurat de o creștere de formă, terminând pe podium în fiecare dintre ultimele șase curse, precum și introducându-i atât pe George Russell, cât și pe coechipierul său Lewis Hamilton în primele trei locuri în Franța și Ungaria.

    În Ungaria, George Russell a obținut primul său Pole Position în F1 și a condus prima parte a cursei, înainte de a termina în cele din urmă pe locul trei, în spatele lui Max Verstappen, câștigătorul cursei Red Bull Racing, și a lui Lewis Hamilton, al doilea clasat. Întrebat de presa dacă recenta îmbunătățire a formei a fost suficientă pentru a justifica menținerea conceptului de mașină existent pentru restul anului, George Russell a spus că se îndoiește că o schimbare ar avea un impact uriaș.

    Russell, Mercedes

    „Nu cred că schimbarea conceptului mașinii ne va face să mergem mai repede, ba chiar dimpotrivă, ca să fiu sincer”, a declarat George Russell după cursa din Ungaria. „Uneori trebuie doar să te ții de proces și să continui să împingi. Iar acest lucru este dificil de făcut atunci când ești în afara ritmului și lucrurile nu par să meargă în direcția ta.

    Dar, personal, cred în fiecare persoană din echipa noastră și cred că facem progrese uriașe pentru moment. Am văzut cu munca pe care am făcut-o în calificări, ați văzut cu ritmul pe care l-am arătat amândoi în cursă. La începutul sezonului, terminam cursele la un minut în spatele primei poziții. În ultimele două curse am fost la mai puțin de 10 secunde, deci cred că, cu siguranță, mergem în direcția bună”.

    În timp ce multe echipe au optat să schimbe conceptul mașinii și să urmeze abordarea Red Bull Racing sau Scuderia Ferrari, Mercedes AMG F1 a rămas cu designul său subțire de sidepod care a atras toate privirile în testele din pre-sezon. Echipa a declarat anterior că se îndoiește că renunțarea la acest concept ar schimba nivelul de competitivitate din acest an, deși analizează „combinații de concepte diferite” pentru anul viitor.

    Russell, Mercedes

    Toto Wolff, șeful Mercedes AMG F1, a considerat că dificultățile întâmpinate de echipă în antrenamente în Franța și Ungaria au ajutat-o să găsească direcția corectă pentru mașină, permițându-i să fie mai competitivă. „A fost un weekend dificil în general, pentru că suferința de vineri [în Ungaria] a fost doar mare, când nu știam cu adevărat în ce direcție să privim”, a declarat Toto Wolff. „Poate că faptul că am greșit atât de mult vineri a fost de ajutor pentru a o face foarte bine, aproape complet bine, duminică”.

    „Avem o mulțime de date pe care să le analizăm, o mulțime de aspecte pozitive din ultimul weekend din Franța și de aici [din Ungaria] și pe care să ne bazăm pentru a doua jumătate a sezonului”.

    • Mai multe știri despre Campionatului de Formula 1 găsiți AICI.
    Sursa: Motorsport Network
    Photocredit: Formula 1 Fans Romania

    Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

    Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

    Motorsport Network

    Latest Posts

    Don't Miss