Spectacolul Vitezei în Coastă revine la Râșnov în weekend.

La finalul acestei săptămâni (31 iulie – 01 august), se va desfășura la Râșnov cea de-a treia etapă a Campionatului Național de Viteză în...
More

    Latest Posts

    Vlad Neaga își consolidează poziția în campionatul MotoRC.

    Etapa a treia de MotoRC și bătălia timpilor de 1:40 MotoRC by Rompetrol, etapa a treia, s-a desfășurat în week-end-ul 1-2 august 2020 pe circuitul...

    Rezumat: Sorin Pop – MotoRC, MOTOPARK 2020

    "Locul 10" Am plecat din poziția A 13-a de pe grila de start, a fost o etapa grea pentru mine cu multe probleme, nu...

    Krepelka, Tarabelli şi Alexandrescu au bifat clasări pe podium şi în etapa de la Râşnov.

    Un nou weekend rodnic pentru piloţii de la CS Krepelka Motorsport. În etapa a treia a Campionatului Naţional de Viteză în Coastă, desfăşurată la Râşnov,...

    Hamilton șchiopătează către a șaptea victorie în Grand Prix-ul Marii Britanii după un final de cursă dramatic

    Lewis Hamilton a câștigat Grand Prix-ul Marii Britanii de la Silverstone alături de modelul Mercedes W11 care a terminat cursa șchiopătând la propriu după...

    Romanian Endurance Series: etapa 2 pe Motorpark Romania

    Motor Park România, Adâncata, 12 iulie 2020 – Cea de-a doua etapă din Romanian Endurance Series 2020 și-a desemnat câștigătorii, după două curse extrem de disputate la general, unde avem pentru prima dată în acest sezon doi câștigători diferiți. 

    Așa cum s-a întâmplat și în primele două curse din prima etapă a RES 2020, echipajul Sergiu Nicolae / Fabrizio Broggi la volanul unei Ginetta G55 a dominat prima cursă din etapă de duminică. Deși porneau ca mari favoriți și pentru cea de-a doua cursă din etapa a doua, lucrurile nu au evoluat așa cum și-au dorit pentru că echipajul Gentlemen Drivers, cu Dani Oțil și Cătălin Ghigea la volanul unui Ligier JS51, a evoluat absolut spectaculos.

    Dacă în prima cursă diferența a fost de aproape 40 de secunde pentru Ginetta G55, în cea de-a doua cursă echipajul de pe Ligier a condus fără greșeală pentru a se impune cu peste 11 secunde, după depășiri succesive pe finalul cursei. Tot la general, pe podiumul ambelor curse a urcat Mihai Zamfir, la volanul unui Porsche GT3 Cup, care pare tot mai aproape de a găsi setările optime pentru mașină și devine din ce în ce mai consistent în ceea ce privește timpii pe tur.

    În ambele curse, la clasa A4 s-a impus Nica Marian (Blitzwolf 3), la volanul unui BMW M3 E36 în fața celor de la JMS Performance și ToMa Racing, iar la A3 câștigători au fost Camil Perian și Florin Tincescu la volanul unui Renault Clio 4 CUP.

    La clasa A1, victoriile au fost împărțite între BT Racing Team (VW Lupo GTI) și Zabi Racing (Peugeot 106). În Cupa Logan, după dueluri extrem de disputate, ca de fiecare dată, echipajele Infosys Motorsport 1 și 2 și-au împărțit victoriile, cu Costi Gherghescu, respectiv Viorel Ivan la volan.

    Echipajele Best NexT Pilot, cu piloți ajunși la startul RES 2020 după ce au obținut burse de merit în urma unei competiții cu peste 90 de concurenți, au reușit să obțină un loc 3 (prima cursă) și un loc 2 (a doua cursă) prin echipajul Best Next Pilot 1 by Willi Motorsport (VW Lupo Cup) – Iulian Bontea / Damian Philip.

    La clasa BMW Cup, ambele curse au fost câștigate de echipajul X Racing, cu familia Prelea la volan, tatăl Andrew și băiatul său, Alexander.

    Rezultatele complete din cele două sesiuni de calificare și cele două curse, dar și situația la puncte pe clase și în clasamentul general pot fi accesate în linkul următor – RES 2020 / Etapa 2. 

    Despre Romanian Endurance Series 2020 

    Romanian Endurance Series (RES) este un campionat de viteză pe circuit, ce respectă prevederile Codului Internațional Sportiv și anexele sale, precum și Prescripțiile generale FIA pentru circuit. Campionatul este fundamentat pe un regulament ce are o componentă sportivă și una tehnică, în conformitate cu Anexa J a FIA. RES este un campionat de curse cu o lungime începând cu o oră și oferă o platformă pentru amatori și profesioniști.

    O mare varietate de mașini potrivite acestor formate de cursă este acceptată în acest campionat: turisme, GT-uri, prototipuri, silhouette-uri. Automobilele cu roti descoperite (mono posturi) nu sunt acceptate. Piloții cu o mai mare experiență (conform punctelor definite pe licența de circuit) au obligația de a-i respecta și proteja pe circuit pe ceilalți concurenți.

    Procesul de licențiere este asigurat de Federația Romana de Automobilism Sportiv. Sunt acceptate licențele internaționale FIA de la categoria D în sus și licențele naționale din Uniunea Europeană. Pilotii care se înscriu și participa in RES trebuie sa fi absolvit înainte o scoală de pilotaj de circuit agreata FRAS si organizator RES.

    Pilotii care nu au împlinit vârsta de 18 ani nu pot participa la etapele RES desfășurate pe circuite stradale decât daca aceștia au o experienta de minim un an in RES . Pilotii care au o vârstă mai mica de 16 ani nu au dreptul sa participe in primul sezon RES decât la clasa A1 sau maxim A2. La finele sezonului, fiecare clasă își va decerna campionul, iar prima poziție în ierarhia generală va primi titlul de Campion Național Anduranță pentru anul în curs.

    Echipe și piloți / RES 2020 

    • Willi Motorsport (Ginetta G55) – Sergiu Nicolae / Fabrizio Broggi 
    • Badi (Cupra TCR) – Eduard Anton 
    • Blitzwolf 1 (Porsche GT3 Cup) – Mihai Zamfir 
    • Blitzwolf 3 (BMW M3 E46 ) – Nica Marian 
    • Gentlemen Drivers (Ligier JS51) – Dani Otil / Ghigea Cătălin 
    • Jms Performance (BMW M3 E36) – Aldrin Opran 
    • 360.ro (Renault Clio 4 CUP) – Camil Perian / Florin Tincescu 
    • X Racing (BMW 325 Cup) – Andrew Prelea / Alexander Prelea 
    • Best Next Pilot 1 by Willi Motorsport (VW Lupo Cup)– Iulian Bontea / Damian Philip 
    • Bogdan Duma (Citroën Saxo) – Bogdan Duma 
    • Best Next Pilot 2 by Blitzwolf Racing (Peugeot 106) – Danacica Mihnea / Tănase Dragoș 
    • Infosys Motorsport 2 (Dacia Logan Cup) – Viorel Ivan 
    • Infosys Motorsport 1 (Dacia Logan Cup) – Costi Gherghescu 
    • Dan Motorsport (Dacia Logan Cup) – Ștefan Dan 
    • Fifty Motorsport (Dacia Logan Cup) – Velicu Răzvan 
    • ToMa Racing (Porsche Cayman S) – Tomescu Mihai / Cristian Mangri 
    • DV8 Racing (BMW M3 E 36) – Augustin Draghiceanu / Dragoș Argesanu 
    • Zabi Racing (Peugeot 106) – Ovidiu Zabarca / Bogdan Dobranici 
    • BT Racing Team (VW Lupo GTI) – Bianca Anton / Teodor Gal 
    • Incremental Racing (Radical SR3 RS) – Emil Nestor / Horia Platona 

    O selecție de poze poate fi descărcată de aici (expiră pe 19 iulie) https://bit.ly/RES2020Etapa2 Credit foto – Cristian Petrache 

    Pentru informații suplimentare vă rugăm să ne scrieți la adresa [email protected] 

    Latest Posts

    Vlad Neaga își consolidează poziția în campionatul MotoRC.

    Etapa a treia de MotoRC și bătălia timpilor de 1:40 MotoRC by Rompetrol, etapa a treia, s-a desfășurat în week-end-ul 1-2 august 2020 pe circuitul...

    Rezumat: Sorin Pop – MotoRC, MOTOPARK 2020

    "Locul 10" Am plecat din poziția A 13-a de pe grila de start, a fost o etapa grea pentru mine cu multe probleme, nu...

    Krepelka, Tarabelli şi Alexandrescu au bifat clasări pe podium şi în etapa de la Râşnov.

    Un nou weekend rodnic pentru piloţii de la CS Krepelka Motorsport. În etapa a treia a Campionatului Naţional de Viteză în Coastă, desfăşurată la Râşnov,...

    Hamilton șchiopătează către a șaptea victorie în Grand Prix-ul Marii Britanii după un final de cursă dramatic

    Lewis Hamilton a câștigat Grand Prix-ul Marii Britanii de la Silverstone alături de modelul Mercedes W11 care a terminat cursa șchiopătând la propriu după...

    Don't Miss

    Două echipe se opun planului F1 pentru grila inversată în a doua cursă a curselor duble.

    Se crede că Racing Point s-a alăturat acum echipei Mercedes care indică faptul că vor vota împotriva experimentării cu sprinturi de calificare scurte și...

    MotoGP: Jorge Lorenzo despre niciun wildcard în 2020, „chiar mi-am dorit să o fac”

    De cinci ori Campion Mondial a discutat despre faptul că nu-și poate face revenirea cu Yamaha la Marele Premiu al Cataloniei din 2020. Monster...

    Life On The Hill: Cosmin Ion- “Motorsportul reuneste toate lumile cunoscute de mine si inca pe atat lumi pe care acum le descifrez.”

    Despre ei stim ca sunt foarte rapizi pe traseele de Viteza in coasta din tara. In aceasta serie intitulata “Life on the hill” pilotii...

    Vreau să mă dau… virtual! #Partea1

    În ultimele trei materiale ți-am arătat cam ce pași trebuie să faci în cariera de pilot în viața reală. Ei bine, astăzi îți prezint...

    Formula 1: Christian Horner se așteaptă ca F1 „foarte diferit” să fie la fel de „feroce”

    Bătălia dintre echipele de Formula 1 va fi la fel de „aprigă” ca oricând atunci când cursa va reîncepe în Austria luna viitoare, consideră...