Latest Posts

Romain Grosjean: „Ar fi trebuit să câștig data trecută la Nurburgring.”

Vizualizări: 10335

Formula 1 se întoarce la Nurburgring, pentru prima dată, după o absență de 7 ani, iar Romain Grosjean crede că ar fi trebuit să se afle pe prima treapta a podiumului în 2013. Francezul se îndrepta către prima sa victorie din F1, dar în final, a rămas pe locul 3, în spatele lui Sebastian Vettel, care concura pentru Red Bull, și a lui Kimi Raikkkonen, coechipierul de la Lotus.

Grosjean recunoaște că nu a avut timp să parcurgă din nou circuitul în simulator, înaintea GP-ului Eifel, deci își va folosi amintirile pentru a se reacomoda condițiilor de la Nurburgring. El va avea șansa să ajungă iar pe circuit din FP2, deoarece Callum Ilott, își va face debutul cu Haas în FP1, ieșind pe pistă în locul său.

„Ca să fiu sincer, 2013 a fost acum mult timp, deci nu stiu dacă mai reprezintă un avantaj”, a spus Romain. „Nu îmi amintesc bine circuitul, deci va fi o provocare să îl învăț din nou.”

„Nu am avut timp să parcurg pista în simulator. Trebuie să mă bazez pe memorie. Stiu că e un super circuit. Cea mai mare provocare va fi vremea.”

„Am fost foarte fericit cu ultimul meu weekend de la Nurburging, dar ar fi trebuit să câștig cursa. A fost destul de clar că voi obține victoria, până la momentul apariției Safety Car-ului. Desigur că un podium este bine venit oricând, dar ratarea locului 1 a fost dureroasă, chiar conduceam bine plutonul. Fără resentimente totuși, a fost o cursă bună, pe un circuit excepțional, și un podium în F1 este minunat.”

Grosjean apreciază primul sector, ca fiind cel mai dificil, dar spune că va fi o plăcere să iasă cu hibridul V6 turbo pe pistă.

În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2024)

 

„Cea mai complicată parte, pentru un monopost de Formula 1, va fi primul sector, datorită greutății vehiculului. În primul ac de păr, există acea schimbare de nivel în curbă, virajul 3 este un colț lung combinat cu virajul 4. Pneurile vor fi extrem de solicitate.”

„Cel de-al doilea sector, e ceva mai facil. Ultimele două viraje sunt importante pentru timpul pe tur. Cred că va fi un loc genial pentru a concura.”

Sursa:
Photocredit:
Sponsor:

Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

Latest Posts

Don't Miss