ART Banner Your Banner Alpha Oils Banner KMS Banner Yato Banner
More

    ART Banner Your Banner Alpha Oils Banner Yato Banner

    Latest Posts

    Rob Smedley explică în ce fel al doilea test este diferit de primul

    Pe măsură ce zilele avansează dinspre primul test spre al doilea, mașina este oarecum pregătită și ai trecut prin mai toate verificările de bază, apoi intri în pachetele de teste de fiabilitate și performanță importante.

    Avem întotdeauna grijă în cadrul unei echipe de faptul că piloții au nevoie să afle pe pielea lor cum se simte mașina la punctul maxim de performanță. Dar realitatea este că sunt atât de multe date de colectat, iar singurul loc în ziua de azi unde poți face asta este în testarea de iarnă. De aceea avem teste foarte bine stabilite pentru fiecare săptămână, iar piloții trebuie să ofere un anumit tip de performanță pentru fiecare test – lucru care foarte rar implică condusul mașinii cât se poate de rapid.

    Uneori, chiar vrem ca pilotul să tragă tot ce poate din mașină, pentru că fără asta, nu vom putea deduce informațiile de care avem nevoie.  Dacă testăm. să zicem, o nouă suspensie față care are un unghi mai pronunțat spre mașină, lucru care îți oferă un unghi de fugă mai pronunțat și ceva mai multă inerție spre interior la intrarea în viraj, atunci vrei ca pilotul să tragă tot ce poate de la mașină, dar, lucrul de care ai nevoie explicit este feedback-ul pilotului personal, pe lângă ceea ce îți spune cronometrul.

    Dar încă sunt multe chestii de rutină prin care trebuie trecut în testul doi. E posibil să vrem să folosim viteză constantă în linie dreaptă. În practică pilotul ține mașina în „cruise control” la o anumită viteză, iar din cauză că mașina este la o viteză stabilă, nu accelerează și nu încetinește, calitatea datelor pe care le putem prelua este destul de bună.

    În același timp e posibil să vrei viteză constantă în viraje. Virajul trei de la Barcelona este un loc foarte bun pentru asta, În principiu vrei ca pilotul să mențină o viteză undeva între 120 și 180 km/h prin viraj în funcție de cantitatea de carburant și de pneurile puse pe mașină, iar toate astea sunt doar pentru a strânge toate datele posibile.

    Poate că nu este foarte interesant, dar toată informația pe care echipele o strâng în cele două perioade de testare le va pune într-o poziție mult mai bună pentru când ajung în Australia.

    Sursă: F1

    Foto-credit: McLaren F1

    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.

    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.

    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    ART Banner Your Banner Alpha Oils Banner Yato Banner

    Latest Posts

    License-1 License-2 Your Banner Nankang-1 Nankang-2

    Don't Miss