Ricciardo impresionat de Piastri.

Daniel Ricciardo spune că a fost impresionat de australianul Oscar Piastri, deoarece a reușit sa revendice titlului FIA F3 în acest sezon.  Tânărul de...
More

    Latest Posts

    Campionatul Naţional Klausenburg Retro Racing, Rezumat etapa a IV-a.

    Campionatul  Naţional Klausenburg Retro Racing desfășurat sub egida Federației Romane de Automobilism Sportiv şi-a consumat în weekend-ul ce tocmai a trecut etapa a IV-a...

    F1: 2020 Marele Premiu al Rusiei – Calificări – Pirelli Report

    Hamilton a realizat un nou record al pistei cu pneurile soft la finalul unei sesiuni dramatice de calificări. Posibile strategii în cursă: Cea mai rapidă strategie...

    F1: 2020 Marele Premiu al Rusiei – Antrenamente Libere – Pirelli Report

    Bottas și Mercedes au dominat Antrenamentele Libere pe soft pe pista alunecoasă de la Sochi. Diferențele: Sumarul pneurilor – Vineri: Cum circuitul de la Sochi nu...

    Campionatul Naţional Klausenburg Retro Racing, Rezumat etapa a III-a.

    Campionatul Naţional Klausenburg Retro Racing desfășurat sub egida Federației Romane de Automobilism Sportiv şi-a consumat în weekend-ul ce tocmai a trecut etapa a III-a...

    Rezumat: Răzvan Teodorescu, Campionatul MotoRC-MotorPark România 2020

    Dimineața de vineri ne găsește sub un soare arzător pe circuitul MotorPark din Jud. Ialomița unde stă să înceapă a treia etapă din Campionatul MotoRC de Motociclism Viteză pe Circuit.

    La Clasa Mono Marca Stock 300 cel mai tânăr pilot din aceasta secțiune sportivă, Răzvan Teodorescu în vârstă de 12 ani, se pregătește de primul antrenament al zilei. Sesiunile de antrenament decurg conform planurilor și seara de vineri ne găsește în grafic, nimic spectaculos.

    Ziua de sâmbăta vine cu tensiune, presiunea competiției începe să își spună cuvântul, iar Răzvan are parte de o ieșire în decor și de o avarie serioasă a motocicletei.  Momente triste ale micului pilot, lacrimi și furie în același timp.

    Mecanici intră în acțiune și încep reparația motocicletei. Minutele trec și prima sesiune de calificări se apropie cu pași repezi. Răzvan își privește colegii pentru prima dată cu intensitate maxima cum aceștia formează o adevărată echipă. Motocicleta începe și prinde forma inițială atât estetic cât și mecanic. Trecerea de la agonie la extaz, se citește pe chipul și vocea micului. Cu 10 minute înainte de prima sesiune de calificări motocicleta este “ready to race”

    Încep calificările, si dintr-o dată în boxa echipei, se aud strigate de bucurie. Răzvan doboară încă o dată un record, cel mai bunt timp pe tur: 2 minute, cinci secunde si 29 de sutimi. Atât mecanicii, Răzvan cât și mentorul acestui copil, Ionuț Mistode își primesc răsplata muncii depuse. Prima sesiune de calificări se încheie cu un rezultat extraordinar însă nu răsuflăm ușurați până nu se termina și a doua sesiune programată peste 2 ore.

    Timpul se scurge greu, așteptarea este mare iar micul nostru pilot pornește în a doua sesiune de calificări. După 15 minute bucuria este maxima, Răzvan rămâne cu cel mai bun timp și obține primul lui pole position în grila de start pentru cursa de duminică, însă nu și în calitate de favorit al cursei.

    Ziua cursei își intră din drepturi si așteptam ora 13, pentru prima lui cursa în calitate de lider al plutonului. Câteva defecțiuni tehnice pentru transmisiunea live, fac ca ora de start să fie amânată cu 60 de minute. Tensiunea este mare, toți piloții freamătă, starea de tensiune crește.

    În sfârșit piloții clasei 300 intra pe pistă pregătiți pentru start. Semafoarele se sting și Răzvan are un start fulminant. În primul viraj, Răzvan conduce deja plutonul cu un avans de o secundă. În turul doi, distanța dintre Răzvan și favoritul locului unu crește considerabil. Răzvan câștigă sutimi de secundă la fiecare frânare si viraj. După 3 tururi, steagurile roșii indică accident în timpul cursei. Toți piloții revin la boxe și așteaptă într-o încordare imensă reluarea startului implicit a unei noi curse.

    Directorul de cursă anunța starea concurentului accidentat ca fără urmări majore. Pilotul părăsește ambulanta pe proprie picioare in aplauzele tuturor participanților.

    Se reia cursa cu un pilot in minus pe grila de start cu Răzvan tot în prima poziție urmat de favoritul la titlu. Din nou semafoarele se sting și micul nostru coleg pleaca cu un start ireproșabil. Se repetă totul ca într-un film în reluare. În primul viraj, Răzvan conduce detașat cu o secundă avans. După 3 tururi cu trase și perioade de frânari perfecte, Răzvan câștiga trei secunde în fața tuturor. Favoritul cursei pierde trasa ideală și iese în decor. În același tur, cursa se oprește și Răzvan cu șase tururi din opt(cât are toată cursa) câștigă pentru prima dată pe locul 1. Însă cu un nou record pe tur: 2 minute, 5 secunde și 12 sutimi.

    Două starturi perfecte, șase tururi în care a condus detașat cu un avans considerabil, îl propulsează direct pe cea mai înaltă treaptă a podiumului, atât în cursa de astăzi cât și în clasamentul general.

    Mentorul, și în același timp colegul de echipă lui Răzvan, Ionuț Mistode a demonstrat că are aptitudinile necesare să transmită următoarelor generații talentul, experiența și profesionalismul lui.

    Cu drag, noi, Team IQ Racing Management.

    Mulțumim sponsorilor:

    • Farmacia Tei
    • Bebe Tei
    • Plăți Online
    • Poșta Panduri
    • Radox
    • Pancos Construct Instal

    Mulțumim partenerilor:

    • Itotem
    • Automotozen

    Latest Posts

    Campionatul Naţional Klausenburg Retro Racing, Rezumat etapa a IV-a.

    Campionatul  Naţional Klausenburg Retro Racing desfășurat sub egida Federației Romane de Automobilism Sportiv şi-a consumat în weekend-ul ce tocmai a trecut etapa a IV-a...

    F1: 2020 Marele Premiu al Rusiei – Calificări – Pirelli Report

    Hamilton a realizat un nou record al pistei cu pneurile soft la finalul unei sesiuni dramatice de calificări. Posibile strategii în cursă: Cea mai rapidă strategie...

    F1: 2020 Marele Premiu al Rusiei – Antrenamente Libere – Pirelli Report

    Bottas și Mercedes au dominat Antrenamentele Libere pe soft pe pista alunecoasă de la Sochi. Diferențele: Sumarul pneurilor – Vineri: Cum circuitul de la Sochi nu...

    Campionatul Naţional Klausenburg Retro Racing, Rezumat etapa a III-a.

    Campionatul Naţional Klausenburg Retro Racing desfășurat sub egida Federației Romane de Automobilism Sportiv şi-a consumat în weekend-ul ce tocmai a trecut etapa a III-a...

    Don't Miss

    Decizia Biroului Executiv Nr.7 din 29 Aprilie 2020-Fras

    Întrunit în şedinţă în data de 29 aprilie, Biroul Executiv FRAS a stabilit o serie de măsuri sportive, atât în cazul organizatorilor de competiții,...

    LIFE ON THE HILL – Emil Ghinea – “Pentru mine și familia mea motorsportul este un mod de viata.”

    Povestea “Life on the hill” continua astazi cu interviul pilotului Emil Ghinea alaturi de care am povestit despre pasiunea lui si a familiei pentru...

    Helmut Marko: Vettel nu va fi dictat de Ferrari.

    Ferrari ar putea avea o luptă pe mâinile sale în acest sezon încercând să-l păstreze pe Sebastian Vettel în linie, spune Helmut Marko. Campionatul...

    F1: Alain Prost este de părere că întoarcerea lui Alonso la Renault nu este doar o lovitură de marketing

    Alain Prost este de părere că motivațiile lui Sebastian Vettel au avut legătură cu un posibil parteneriat dintre acesta și Renault. În schimb, Renault...

    Mercedes consideră că Ferrari mai are un ușor avantaj în ceea ce privește performanțele motorului.

    În cadrul întâlnirii cu mass-media care a avut loc ieri, Toto Wolff a răspuns întrebărilor care reflectau pe subiectele majore ale momentului. Nu numai...