More

    Latest Posts

    Renault folosteste F1 pentru impact în mass-media, spune de Meo

    Renault folosește brandul Alpine, în Formula 1, din motive de media și marketing, nu doar pentru dezvoltarea tehnologiei. Acestea sunt declarațiile noului CEO Renault, Luca de Meo care a și luat decizia de a redenumi echipa, începând cu 2021. Totul se întâmplă, în ciuda faptului că atenția Renault se îndreaptă către electrificare.

    „I-am găsit pe cei de la Renault Sports foarte ocupați, încercând să găsească soluții inginerești pentru electrificarea vehiculelor, deci ne-am pus întrebarea, dacă după 43 de ani de Renault în F1, am putea integra și brandul Alpine, în istoria sportului.”

    Dar dacă electrificarea este scopul final, de ce nu au ales să ignore F1 și să se axeze pe Formula E? „Deoarece nimeni nu urmărește FE”, a declarat de Meo pentru Auto Hebdo. „Mă iau după principiul că F1 trebuie să se dezvolte în direcția impusă pentru industria automotivelor pentru a reduce impactul asupra mediului.”

    „Nu mă ocup eu de campionatul mondial, dar cred că până în 2024, 2025, tehnologia electrică va fi folosită mai mult, în F1.” Așadar, Renault folosetește Formula 1, ca pe „o platformă de comunicare foarte importantă.”

    „Campionatul este urmărit de mai mult de 500 de milioane de persoane, deci eu îl folosesc pentru a crește popularitatea brandului în mass-media”, a spus Luca de Meo.

    Sursa: Formula 1 World Championship
    Photocredit: Formula 1 World Championship

    Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

    Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

    Formula 1 World Championship

    Latest Posts

    Don't Miss