Latest Posts

Renault avertizează că nu toți Producătorii își pot permite Costurile în creștere

Vizualizări: 18918

Renault se teme că Formula 1 riscă să-și piardă unul dintre producătorii săi actuali dacă creșterea costurilor de dezvoltare a motorului nu va fi redusă în viitorul apropiat.

Pe fondul creșterii numărului de bugete ale motorului ca urmare a bătăliei dintre cei patru producători actuali ai F1, Renault crede că cerințele de cheltuieli se îndreaptă acum spre punctul în care sunt greu de justificat companiilor-mamă.

Directorul general al Renault F1, Cyril Abiteboul, spune că investiția imensă făcută de rivalul său Honda pentru a obține un program de motorizare la un nivel superior este o dovadă a modului în care cheltuielile se accelerează acum.

Întrebat despre progresul pe care la făcut producătorul japonez cu cea mai recentă versiune de upgrade, Abiteboul a spus: “Nu este o surpriză pentru că a fost foarte clar anul trecut că Honda a făcut progrese foarte rapide.

“Fiabilitatea nu a fost anul trecut, dar a fost extrem de clară și îmi amintesc în Spa că a existat un semnal foarte clar că Honda a fost în mișcare, având în vedere investiția imensă pe care înțelegem că o pune Honda.

“Nu este o surpriză faptul că acest lucru se datorează faptului că suntem încă într-un F1 care recompensează cât cheltuiți mai degrabă decât cum îl cheltuiți. Și asta este o preocupare”.

În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2024)

 

Cu producătorii F1 deja pregătiți pentru investiții suplimentare pentru reproiectarea motoarelor pentru anul 2021, atunci când vor fi introduse unități de putere care produc un zgomot mult mai puternic și vor avea turatii mai mare pentru a obține sunetul dorit, Abiteboul consideră că ar putea fi întrebate despre costurile escaladate în prezent.

“Acest cost [în creștere] este, în opinia mea, de neconceput”, a spus el. “Este posibil să plătească acum dividende pentru Honda, dar într-un anumit moment nu va mai fi posibil pentru unul dintre cei patru – și cine știe ce se va întâmpla atunci.

“Cred că F1 nu își poate permite să piardă unul dintre furnizorii actuali de motoare și nu văd decizii și acțiuni suficiente pentru a atenua necesitatea de a cheltui într-un mod care ar putea fi de neconceput pe termen mediu și lung”.

Abiteboul a declarat că progresul Honda din acest an pentru a-și ridica performanțele va avea ca rezultat nevoia Renault de a-și intensifica propriile eforturi pentru a avansa cu dezvoltarea proprie a motorului.

“Sunt cu siguranta inapoi”, a spus el. “Ei se află la un nivel similar cu noi în ceea ce privește competitivitatea în acest an din cauza deciziei noastre privind Spec-C. De aceea din nou nu putem să dormim în dezvoltarea motorului de anul viitor.

“Și trebuie, de asemenea, să punem acest lucru în perspectiva anului 2021, în care dorim să începem cât mai curând posibil. Ca întotdeauna, trebuie să vedem cum putem echilibra obiectivul pe termen scurt cu obiectivele pe termen lung”.

Sursa:
Photocredit:
Sponsor:

Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

Latest Posts

Don't Miss