ART Banner Your Banner Alpha Oils Banner KMS Banner Yato Banner SysAdmin Banner Manohar Banner

România vs Ungaria, duelul zilei în F1 Romanian Championship

  După cele șase dueluri internaționale câștigate, sim racerii români angrenați în F1 Romanian Championship au acceptat un duel cu sim racerii maghiari. Astfel, în...
More

    ART Banner Your Banner Alpha Oils Banner KMS Banner Yato Banner SysAdmin Banner Manohar Banner

    Latest Posts

    Regulile F1 2019 vor tăia pierderea de downforce actuală cu o treime

    Mașinile Formula 1 ar trebui să piardă cu aproximativ o treime mai puțin downforce când se vor afla în spatele unei alte mașini la anul, conform prezicerilor cele mai recente ale FIA.

    În urma dificultăților experimentate de piloți în încercările de depășire de anul acesta, echipele și corpul guvernant F1, au ajuns la un acord , cu un pachet de schimbări aerodinamice pentru 2019, în ideea de a îmbunătăți situația.

    O serie de schimbări, inclusiv la aripile față și spate, sunt țintite spre a ajuta mașinile de a se urma una pe cealaltă mai aproape, ceea ce ar trebui să ajute piloții în a se lupta pentru poziții.

    Cu toate că este momentan neclar cât de mare va fi efectul acestor schimbări, un răspuns clar venind abia când mașinile noi vor fi pe circuit, Nikolas Tombazis, membru FIA, crede că diferența va fi ușor observabilă în virajele de viteză medie.

    „Considerăm că poziția critică se află între 15 și 20 de metri între mașini.

    „Asta e distanța pe care ne-am aștepta să o vedem între două mașini care merg la o jumătate de secundă una de cealaltă într-un viraj de viteză medie. Cu generația actuală, mașina urmăritoare pierde aproximativ 30% din downforce-ul normal în acest scenariu. Sperăm să reducem acest număr cu 10%.”

    Cu toate cu unele echipe sunt sceptice că schimbările vor produce o schimbare atât de mare, Tombazis spune că dacă F1 nu ar face nimic, următorii doi ani situația ar fi chiar mai rea.

    „Ce aș spune, este că există un trend între echipe de a dezvolta mai mult downforce, lucru ce a accentuat problema.

    „Dacă nu am fi intervenit, suntem de părere că în 2019 problema ar fi mai gravă decât în 2018, iar în 2020 mai gravă decât în 2019. Acum suntem de părere că în 2019, cursele vor fi mai bune decât anul acesta, dar nimeni nu se așteaptă ca mașinile F1 să se lupte ca mașinile de turism.”

    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.

    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.

    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    ART Banner Your Banner Alpha Oils Banner KMS Banner Yato Banner SysAdmin Banner Manohar Banner

    Latest Posts

    License-1 License-2 Your Banner Nankang-1 Nankang-2

    Don't Miss

    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.

    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.

    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.