Echipa Red Bull Racing este convinsă că rivalii de la echipa Mercedes AMG F1 își pot reveni rapid din startul dificil al noului sezon de Formula 1 pentru a fi un factor în lupta pentru campionat.
În timp ce Red Bull Racing și Scuderia Ferrari au fost cele mai puternice echipe de până acum, Mercedes AMG F1 a rămas ușor în urmă, în timp ce se luptă să depășească problemele de porpoising. Dar, în timp ce unii au început deja să anuleze șansele Mercedes AMG F1 în lupta pentru titlu, Helmut Marko, consilierul de motorsport al Red Bull Racing, nu are nicio îndoială că producătorul german rămâne o amenințare.
Vorbind în exclusivitate pentru canalul YouTube al publicației surori a publicației surori a Autosport, Formel1.de, Helmut Marko a negat că forma timpurie a indicat sfârșitul erei Mercedes AMG F1 în F1, așa cum Red Bull Racing însăși s-a confruntat după 2013. „Trebuie să faceți distincția între cele două”, a spus el. „Era de după 2013 a fost determinată de noile reglementări pentru motoare, iar Mercedes AMG F1 a avut o dominație incredibilă în acest domeniu”.

Dragi fani Formula 1 și Motorsport,
Pentru a continua să îmbunătățim experiența urmăritorilor noștri pe această rețea de socializare, am decis că, din cauza numeroaselor cazuri în care oamenii sunt blocați de pe chat-urile comunității, ar trebui să oferim o alternativă pentru aceste grupuri de chat.
Vă invităm pe toți să aruncați o privire la https://chat.gp24.ro/ în timpul viitorului weekend de cursă pentru Marele Premiu al Statelor Unite, care va avea un grup dedicat pe aplicația noastră de chat. Există, de asemenea, câteva grupuri pentru echipele de top, dacă doriți să discutați acolo cu fani care gândesc la fel.
În acest moment, chat-ul este accesibil din orice browser mobil, laptop și desktop prin intermediul următorului link: https://chat.gp24.ro/ Participarea la chat nu necesită crearea unui cont, iar singurul dezavantaj este că setările de profil nu vor fi salvate și unele vor trebui completate de fiecare dată când vă conectați.
Așteptăm cu nerăbdare să vă primim în grupul (grupurile) de chat cu moderare umană, unde vom încerca să reducem moderarea la strictul necesar pentru a maximiza libertatea de opinie și de exprimare în limitele bunului simț.
„Erau cu până la două secunde în fața tuturor, dar, logic, nu au arătat acest lucru. Acum, cu schimbarea șasiului și din punct de vedere al motorului, diferențele nu mai sunt atât de mari. Mercedes AMG F1 nu mai este capabil să rotească un buton și să organizeze imediat o petrecere. Dar echipa este poziționată în linii mari și, de asemenea, este dotată cu oameni cu adevărat de top în zona șasiului”.
„Sunt pe deplin convins că se vor întoarce dacă vor reuși să controleze ricoșeele. Iar Lewis Hamilton este la nouă puncte în spatele lui Max Verstappen, așa că nici asta nu înseamnă nimic. Nu cred că este sfârșitul unei ere, dar poate că este o luptă la același nivel”. Pe lângă faptul că Mercedes AMG F1 se confruntă cu o luptă pentru a rezolva problemele legate de porpoising, unitatea de propulsie a constructorului german nu mai pare a fi cea mai bună din domeniu.
În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2023)
În condițiile în care Scuderia Ferrari și Red Bull Racing au înregistrat câștiguri bune pe acest front, Marko consideră că schimbarea de ordine ar putea fi rezultatul trecerii la un combustibil mai sustenabil în 2022. „Nu știu exact de ce Mercedes AMG F1 a rămas în urmă”, a spus el. „Cu siguranță trebuie să aibă ceva de-a face cu creșterea combustibilului sintetic, care a trecut de la cinci la 10%”.
Întrebat despre faptul că Mercedes AMG F1 și-a exprimat o oarecare încredere cu privire la schimbarea combustibilului, Helmut Marko a răspuns: „Ei bine, nu a fost floare la ureche pentru noi și nu totul este la fel. Dar, bineînțeles, nu avem aceste cunoștințe detaliate despre mașina al echipei Mercedes AMG F1”.
„Cu toate acestea, logica indică faptul că o explicație este legată de combustibil. Și, bineînțeles, atunci când ai o astfel de sângerare, în primul rând Andy Cowell care pleacă și apoi 50 de oameni buni care au plecat, impactul ar fi de fapt destul de normal”. Presat să spună dacă cei 50 de oameni care au plecat de la Mercedes AMG F1 sunt sau nu acum la Red Bull Racing, Helmut Marko a declarat: „Nu știu: Ceva de genul ăsta, da”.
- Mai multe știri despre Campionatului de Formula 1 găsiți AICI.
Photocredit: Formula 1 Fans Romania
Sponsor:
Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.