Latest Posts

Rebellion Racing își unește forțele cu Peugeot Sport pentru noul program Hypercar WEC

Vizualizări: 14429

Echipa LMP1 Rebellion Racing a anunțat că își unește forțele cu Peugeot Sport pentru următorul program Hypercar FIA WEC 2022 al mărcii franceze. Anunțul vine după știrea de luna trecută că Peugeot se va întoarce la cursa vehiculelor de top în 2022 cu un motor hibrid, cu care va concura pentru a patra victorie în Le Mans 24 Hours.

Programul actual LMP1 va fi contopit cu Peugeot Sport Satory, de lângă Paris, unde programul 908 HDi FAP a fost derulat din 2007 până la retragerea marcajului francez de la cursele sportive la începutul anului 2012. Rebellion, care în prezent conduce propriul șasiu R-13 în WIA FIA, va face parte din programul fabricii. Această veste vine și cu prima prezentare a viitorului autovehicul hipercar Peugeot, sub brandurile TOTAL și Rebellion, mașina prezentând un logo„Peugeot Rebellion pe divizor.

Anunțul nu are prea multe detalii. În acest moment nu este clar dacă Rebellion va continua să folosească șasiul său R-13 veteran în clasamentul de top al WEC în sezonul viitor (primul pentru Hypercar Prototipul) înainte ca Peugeot să intre în campionat. Nivelul la care Rebeliunea va fi implicată în dezvoltarea și rularea programului este, de asemenea, necunoscut. Cu toate acestea, Alex Pesci, președintele Rebeliunion, a declarat că „împreună “vom construi o mașină și o echipă care să concureze”.

Nu s-a menționat nici despre partenerul de șasiu al Rebeliunion, Oreca, care anterior a fost legat de un rol într-un potențial program de hipercar Peugeot. Jean-Marc Finot, șeful PSA, a comentat:”Programul va începe în 2022 și suntem extrem de fericiți că facem echipa cu unul dintre numele cele mai importante ale curselor de anduranță. Experiența Rebellion Racing a FIA WEC va fi un atu important, întrucât am reunit cea mai puternică echipă posibilă pentru programul nostru, iar acest lucru a fost coroborat de victoria recentă a echipei de la Shanghai.”

Cu pretendentul hipercar al lui Peugeot care este așteptat să concureze până în sezonul 2022/23, sunt perspective mari pentru R-13, dincolo de concluziile actualei campanii 2019/20 a LMP1 împotriva noilor utilaje de la Toyota și Aston Martin.

Proprietarul Rebellion, Alexandre Pesci, a comentat: “Cred că pasiunea celor două companii are un limbaj comun și simplu. Împreună, vom construi o mașină și o echipă care să concureze în ceea ce promite să fie un campionat intens, deoarece vom căuta să obtinem un succes record împreună.”

În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2024)

 

“Peugeot a fost în spatele unora dintre cele mai memorabile momente ale curselor de anduranță, atât cu benzină, cât și cu motorină”, ​​a declarat Jean-Philippe Imparato, CEO al Peugeot. „Astăzi ne îndreptăm atenția către o nouă aventură bazată pe tehnologia hibrid. Am fost încântați să vedem cât de bine a fost primit anunțul recent privind participarea noastră la serie, mai ales că această schimbare interesantă în termeni sportivi și de putere va însoți lansarea mașinilor Peugeot Sport Engineered.”

Rebellion Racing își unește forțele cu Peugeot Sport pentru noul program Hypercar WEC“Sunt foarte entuziasmat de acest program, mai ales că vom lucra în asociere cu un partener major. Pasiunea dovedită a Rebellion Corporation, căutarea perfecțiunii și acreditările de performanță se potrivesc perfect cu valorile proprii ale lui Peugeot, care sunt standarde înalte, design contemporan și emoție. ”

Știrea surpriză de luna trecută conform căreia Peugeot Sport se va alătura rangului „Hypercar al FIA WEC, se alătură eforturilor fabricilor Aston Martin și Toyota, ceea ce înseamnă că trei echipe de fabricație sunt acum în jocul. Se știe de asemenea despre Glickenhaus și ByKolles că lucrează la intrările Hypercar.

Normele de omologare impun producătorilor să construiască și să vândă cel puțin 20 de versiuni de producție ale mașinii de curse pentru ca acesta să fie legal intrată în clasă. Acest lucru înseamnă că Peugeot va trebui în cele din urmă să vândă o versiune rutieră a acestei mașini de cursă cu aspect sălbatic, dar doar câteva unități. Dacă acest hipercar Peugeot va arată ca modelul digital este încă în dezbatere, dar este o idee interesantă.

Peugeot nu a produs niciodată un supercar sau un hipercar, așa că vestea că va intra în WEC în acest mod a fost un pic șocantă. Legătura FCA-PSA face acum și mai interesant faptul că Peugeot va face parte dintr-o companie masivă care produce mașini pentru SUA. Încă așteptăm detalii despre cât de multă implicare va avea Peugeot Sport în mașină, raportul anterior sugera că Peugeot va înmâna o mare parte din proiect către Oreca și Rebellion Racing. Astăzi, Peugeot a făcut oficial parteneriatul Rebellion Racing, dar restul este încă un pic în ceață.

Sursa: GP24 Author Doriana Treta
Photocredit: Peugeot Sport
Sponsor:

Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

GP24 Author Doriana Treta

Latest Posts

Don't Miss