Merpano Banner ART Banner Your Banner Alpha Oils Banner KMS Banner Yato Banner
More

    Merpano Banner Radical ART Banner Your Banner Alpha Oils Banner Yato Banner

    Latest Posts

    Reacția echipelor în urma Marelui Premiu al Belgiei

    Marele Premiu al Belgiei, a 7-a rundă a scurtatului sezon de Formula 1 2020, a văzut Mercedes obținând încă o victorie impunătoare, ceea ce a devenit norma în 2020, datorită avantajului competitiv al mașinii lor.

    Mercedes l-a propulsat pe Lewis Hamilton spre a 4-a victorie la Marele Premiu al Belgiei. Din cele 7 Mari Premii de până acum, costumul Anglo-German a securizat al 6-lea triumf astăzi, evidențiind supremația tehnică în cel de-al 7-lea an al erei puterii hibrid a sportului.

    În ciuda tuturor eforturilor sale, Max Verstappen a jucat doar un rol secundar, după duo-ul Mercedes, aducând acasă Red Bull RB16 pe locul al 3-lea. Olandezul de origine Belgiană și-a continuat seria incredibilă în acest sezon, marcând al șaselea podium în 7 cure. Tânărul de 22 de ani a lipsit de pe podium doar la deschiderea de sezon, la Marele Premiu al Austriei, după ce s-a retras din cursă, în urma unor dificultăți tehnice ale mașinii sale.

    Mercedes

    Lewis Hamilton, locul 1
    „Spa este un circuit atât de special, aș putea conduce pe aici tură după tură. Nu a fost mereu unul ușor pentru mine, deci să vin aici și să câștig weekend-ul acesta, e fantastic. Prima tură poate fi un coșmar, din cauza tractului spre porțiunea dreaptă, dar am reușit să îl țin pe Valtteri în spatele meu, în prima tură, iar de acolo, am avut o cursă puternică. Desigur că mi-ar plăcea să pot câștiga fiecare cursă roată la roată, dar astăzi a fost un tip diferit de cursă, a fost vorba despre gestionarea anvelopelor și decalajul față de mașinile din spate. Am fost puțin nervos la final, că am putea vedea repetarea problemei pneurilor pe care am avut-o la Silverstone, dar, din fericire, a ținut bine. Un credit imens pentru echipă, atât aici, cât și acasă, în Brackley și Brixworth. Indiferent de cât de mult succes am avut de-a lungul anilor, toată lumea își ține capul în jos și se concentrează pe încercarea de a se îmbunătăți. Este o mentalitate incredibilă și este inspirator să lucrezi într-un astfel de mediu. ”

    Valtteri Bottas, locul 2
    „Cursa a fost destul de simplă astăzi. Speram cu adevărat să obțin câteva ocazii bune în primul tur și la repornirea mașinii de siguranță, dar astăzi nu am putut folosi tractul care urcă până la virajul 5. De fapt, eram foarte aproape de Lewis din primul colț, dar efectul de tractare a fost mult mai mic astăzi decât în ​​anii precedenți. Nu știu exact de ce, poate asta pentru că am avut un vânt de coadă intrând în virajul 5. Nu cred că a existat cu adevărat vreo altă ocazie de a-l prinde pe Lewis; a fost pe linie, a condus o cursă bună și a meritat victoria astăzi. Spre sfârșitul cursei, a trebuit să gestionăm destul de mult anvelopele. Începusem să primesc același tip de vibrație pe care l-am simțit înainte de sfârșitul cursei în Silverstone când am suferit puncția. A trebuit să reduc destul de mult ritmul pentru a salva anvelopele, dar a funcționat și sunt fericit că de data aceasta nu am pierdut punctele. Tocmai mi s-a spus că acesta este al 51-lea podium al meu – același număr de podiumuri pe care Mika Hakkinen le-a marcat în cariera sa. El a fost idolul meu ,crescând, așa că este minunat să-l egalez în acest fel, deși este evident că este cunoscut mai ales pentru cele două titluri ale sale.”

    Alfa Romeo

    Kimi Raikkonen, locul 12
    „Simt că rezultatul de astăzi este cum nu se putea mai bun. Mașina s-a simțit bine, dar locul 12 este tot ce am putut lua, iar asta nu îți oferă puncte: Este dezamăgitor, cum am dat cu adevărat tot ce am avut. Începutul a fost prost, mașina a intrat în încetinire la virajul 1 și m-a pus în spate. După aceea, am avut viteză bună, dar, din păcate, nu suficient cât să terminăm în primii 10. Am fost blocat în spatele lui Kvyat, am simțit că sunt mai rapid decât el în sectorul de mijloc, dar nu am apucat șansa de a-l depăși. Vom încerca sa progresăm mai mult în Monza.”

    Antonio Giovinazzi, DNF
    „Un final dezamăgitor al cursei mele: Forțam mult pentru a mă menține în raza DRS a lui Sebastian (Vettel) și mașina pur și simplu a cedat la ieșire. Am fost la limită și când ești acolo, uneori se pot întâmpla greșeli. Îmi pare rău pentru echipă, deoarece au meritat un rezultat bun în acest weekend și, bineînțeles, și pentru George (Russell), întrucât și cursa lui a fost compromisă, deși nu am putut face nimic în acest sens. Există totuși câteva aspecte pozitive la această cursă: am avut un alt început foarte bun, am avansat câteva locuri și m-am putut lupta cu Ferrari, așa că putem construi pe acest fapt. Următoarea cursă este cursa mea de acasă în Italia, va trebui să resetez și să fiu într-o formă mai bună pentru weekendul viitor. ”

    Haas

    Romain Grosjean, locul 15
    „Nu am fi luat neapărat locul 15 în această dimineață, dacă s-ar fi oferit, dar ceea ce am fi luat este să putem lupta cu Ferrari. Pentru noi, acesta este un punct de referință și, în acest aspect, ne-am descurcat bine. Am crezut că pot să-l țin pe Charles (Leclerc) în spatele meu, dar, din păcate, în ultima tură am avut un blocaj la virajul 1 – oricum, anvelopele au rămas fără viață. A fost distractiv în acest aspect. Am făcut tot posibilul în spatele lui Vettel și Leclerc; Alfa Romeo a făcut o treabă bună fiind în fața lor. ”

    Kevin Magnussen, locul 17
    „Aveam nevoie de ceva care să ne ajute astăzi, de vreme sau de ceva, dar nu am primit nimic. Totuși am  avut încă un prim tur bun, sunt foarte fericit pentru asta. Dar, de acolo, nu prea am avut ritmul, mai ales în prima etapă a anvelopei C3. La începutul acelei perioade am fost foarte lent, doar supraîncălzind anvelopele. Am controlat asta mai târziu, apoi ne-am oprit pe C2 și a fost din nou cam așa, din nou – doar ne-am luptat puțin în prima parte a stagiului, dar ne-am îmbunătățit spre final. Am pierdut o poziție la sfârșit când ne-am oprit din nou. A fost o zi grea, dar nu am putut face multe ”.

    Williams

    George Russell, DNF
    „Este frustrant, am fost într-un loc nepotrivit la momentul nepotrivit și nu am putut face nimic. M-am dus la stânga pentru a evita mașina lui Antonio și apoi roata lui a venit de nicăieri și mi-a lovit partea frontală a mașinii, ceea ce m-a împins în perete. A fost un impact destul de mare, dar sunt în regulă. Mă simt foarte norocoasă să am haloul de pe mașină, deoarece ar fi putut să meargă destul de aproape de casca mea. A fost un set de circumstanțe nefavorabile, dar așa sunt cursele uneori. Până în acel moment eram într-un ritm bun. Depășisem Haas-ul, dar ar fi fost o cursă lungă și dificilă pentru noi. ”

    Nicholas Latifi,  locul 16
    „Chiar de la turul de formare și de la startul cursei nu am avut o senzație bună cu mașina, a existat un dezechilibru destul de mare. Condițiile au fost diferite față de zilele precedente și a fost o adevărată provocare acolo. M-am bucurat ultima etapă împingând la limită, urmărindu-i pe Romain și pe Ferrari. În general, a fost o cursă foarte grea astăzi. ”

    Red Bull

    Max Verstappen, locul 3
    „Îmi place această pistă, dar cursa nu a fost cea mai interesantă din punctul meu de vedere. Nu prea a fost o luptă și am încercat doar să-mi fac propria cursă și să maximizez rezultatul. Pe anvelopa medie nu am avut prea multă aderență și apoi pe greu am încercat inițial să pun presiune pe Valtteri, dar i s-a spus să accelereze și a reușit să construiască un decalaj bun, așa că după aceea a fost puțin singuratic. Din păcate, nu a existat prea multă acțiune, iar uzura anvelopelor a fost destul de mare, astfel încât nu am putut împinge cu adevărat. Am avut câteva vibrații spre sfârșitul cursei, așa că a trebuit să-mi gestionez anvelopele, nu mi-am asumat niciun risc și l-am adus acasă. În general, am avut un weekend bun și echilibrul mașinii a fost frumos, așa că putem fi mulțumiți de asta. Nu suntem aici pentru a termina pe locul trei și vrem mai mult, dar este întotdeauna bine să fim pe podium. ”

    Alex Albon, locul 6
    „A fost o cursă frustrantă și a fost destul de dificil să faci orice. Știam înainte de cursă că Renault-urile vor fi greu de depășit cu forța de apăsare redusă și viteza în linie dreaptă și așa s-a dovedit a fi cazul. M-am simțit destul de bine la început pe cauciucul moale și apoi am reușit să-l depășim pe Ocon în boxe când ne-am schimbat în medii, datorită unei opriri bune din partea băieților din garaj. Nu cred că ne-am așteptat la o degradare așa de mare cum am ajuns la acel compus și poate că nu au fost alegerea corectă până la urmă, dar am împins cât de mult am putut să încerc să fac depășirile și anvelopele pur și simplu au căzut. Ne vom uita la el pentru a vedea ce putem învăța înainte ca atenția noastră să se îndrepte spre Monza în câteva zile, dar este plăcut să urcăm pe locul patru în campionat, ceea ce este un semn de progres. ”

    Renault

    Daniel Ricciardo, locul 4
    „Ce cursă și cu siguranță un rezultat excelent pentru echipă. Am avut mult ritm astăzi, iar al patrulea este un rezultat puternic. A trecut ceva timp de când am avut cea mai rapidă tură a cursei, așa că a fost, de asemenea, plăcut. Inginerul meu mi-a spus care este cel mai rapid actual și am gândit că „Mă descurc”! A fost un tur mare adecvat; Am folosit toată pista și am mers înainte. Poate că a fost mai bun decât turul meu de calificare de ieri! Acesta a fost un traseu bun pentru noi anul trecut, iar Monza a fost și mai bun. Vom vedea ce se întâmplă, dar putem merge acolo cu multă încredere „.

    Esteban Ocon, locul 6
    „Acest al cincilea loc a fost al nostru astăzi, așa că sunt foarte fericit că îl asigur în ultima tură. Este fantastic pentru echipă să aibă al patrulea și al cincilea astăzi, am fost rapid tot weekendul și ne-am luptat cu mașinile de top. Cursa a fost destul de solidă, l-am depășit pe Albon la start și apoi l-am pierdut la boxe. Băieții au făcut o treabă grozavă la stație, așa că vom vedea unde anume am ratat. De acolo a trebuit să continuăm să muncim din greu, să reducem diferența și apoi să găsim o posibilitate la final. Este sigur că mașina se comportă bine pe toate aceste piste, așa că putem merge la Monza simțindu-ne gata să mergem din nou. ”

    McLaren

    Carlos Sainz, DNS
    „Sunt extrem de dezamăgit să nu concurez pentru al doilea an consecutiv aici, în Belgia. După ce am început de la P7 și am văzut cum s-a desfășurat cursa, am ratat cu siguranță o șansă foarte puternică de a înscrie puncte mari și de a obține un rezultat bun. Deci, sunt foarte departe de a fi fericit. Este al doilea motor cu probleme din acest an, iar frustrarea pierderii de puncte din nou este foarte dură. Simt cu tărie că acesta nu este sezonul pe care îl merităm până acum. Cu toate acestea, o vom lăsa în spate și ne vom concentra pe Monza mâine. Mergem mai departe. ”

    Lando Norris, locul 7
    „O cursă bună la final: de la locul 10 la locul 7, deci sunt destul de fericit. A fost un început dificil – nu știu ce s-a întâmplat la finalul porțiunii întinse, a fost puțină apă sau ulei pe pista sau ceva de genul acesta și am pierdut complet spatele. M-a lăsat jos cu câteva poziții mai mult decât îmi doream și m-a dat înapoi – dar restul cursei a fost foarte bun.

    Mi-am controlat ritmul când trebuia, știind că Racing Point și Renault erau rapide când aveam o viață similară a anvelopelor. Știam că aș fi putut să depășesc și asta am făcut. Am simțit că mașina a pornit puternic – a devenit din ce în ce mai bună spre sfârșitul cursei și am reușit să împingem puțin înainte cu un ritm bun. Încă o tură și aș fi putut face ceva pentru a obține locul 6, dar sunt încă mulțumit de 7. ”

    AlphaTauri

    Pierre Gasly, locul 8
    „A fost o zi importantă pentru mine, pentru că am vrut să performez bine pentru Anthoine după ce s-a întâmplat anul trecut. Am decis să mergem pentru o strategie diferită, începând cu compusul dur. A fost mai bine decât mă așteptam și am putut ataca și depăși destul de multe mașini. Mișcarea contra lui Perez a fost deosebit de intensă, dar foarte plăcută! Știam că o mașină de siguranță între începutul cursei și turul 20 va fi un ucigașă pentru noi, dar, din păcate, așa s-a întâmplat și le-am dat celorlalte mașini o oprire gratuită. Nu am renunțat pentru că am avut o mașină grozavă, un ritm bun, așa că am împins cât de tare am putut. După oprirea la boxe, am ieșit aproape ultimii și a trebuit să ne luptăm înapoi pe teren, dar mi-a plăcut și recuperarea la locul 8 a fost grozavă! Cred că mașina de siguranță ne-a costat un potențial loc 5 astăzi, deoarece cred că am pierdut aproximativ 20 de secunde acolo și am terminat cu șapte secunde în spatele lui Ocon în locul 5. Aveam o treabă importantă în fața noastră astăzi, așa că să recuperăm în modul în care am făcut-o a fost grozav și cred că putem fi foarte mulțumiți de asta. Este drăguț să fiu ales șofer al zilei, așa că mulțumesc tuturor celor care m-au votat și voi încerca să fac acest spectacol din nou și din nou în următoarele săptămâni. ”

    Daniil Kvyat, locul 11
    „Cred că nu am ales strategia potrivită astăzi, așa că va trebui să ne revizuim cursa. Nu am fi putut să o știm înainte de cursă, așa că am împărțit mașinile și, din păcate, am fost pe partea greșită a de strategie. Ar fi fost mai bine să începem pe compusul mai greu și am simțit că sunt mereu într-un loc nepotrivit la un moment nepotrivit astăzi, pentru că la o pistă precum Spa, este foarte greu să ții mașini în spate pe anvelope vechi. ”

    Racing Point

    Sergio Perez, locul 10
    „Este important să plecăm și să analizăm strategia, dar nu cred că a avut o influență mare asupra cursei, deoarece am reușit să introducem ambele mașini în puncte – ceea ce este bine pe astăzi. Sarcina acum este să plecăm și să înțelegem de ce nu am reușit să menținem ritmul pe care îl aveam la începutul weekendului prin calificare și cursă. Am reușit să recuperăm locuri după oprirea la boxe și să revenim la puncte și a fost frumos să putem face câteva depășiri acolo! Dar, în general, nu am avut suficient ritm astăzi, așa că trebuie să ne asigurăm că revenim mai puternici la Monza weekendul viitor. Este o pistă care ar trebui să ni se potrivească și sper că vom putea obține puncte bune acolo ”.

    Lance Stroll, locul 9
    „A fost o cursă dificilă astăzi. Am avut un început bun și am câștigat un loc și păream confortabil în prima etapă, dar am avut degradări în al doua pe anvelopa tare și a fost dificil de gestionat. Eram pe locul 7 târziu și sunt dezamăgit că am terminat pe locul 9 – dar nu puteam face nimic pentru a deține o poziție mai înaltă. Aspectul pozitiv este că am reușit să obținem puncte într-o zi provocatoare, și avem șansa de a ne îmbunătăți și de a înscrie mai multe puncte weekendul viitor la Monza. Cred că circuitul ar trebui să se potrivească mașinii noastre, dar trebuie să plecăm și să analizăm tot ceea ce s-a întâmplat astăzi pentru a găsi câteva soluții care să ne asigure că dăm lovitura la Monza. ”

    Ferrari

    Sebastian Vettel, locul 13
    „Nu a fost o cursă ușoară. Am terminat în același loc în care am început. Am încercat totul cu ambele mașini, dar am fost prea lenți. Sper că situația de pe acest circuit nu se repetă. Cred că această pistă poate ne-am expus slăbiciunile puțin mai mult decât altele. Cred că putem face ceva mai bine săptămâna viitoare. Trebuie să lucrăm pentru a ne asigura că luăm tot ce putem din acest weekend, să învățăm tot ce trebuie să învățăm și să mergem mai departe. ”

    Charles Leclerc, locul 14
    „A fost o zi foarte dificilă. Am avut un început foarte bun și am reușit să ocup câteva poziții datorită tractului bun până la Virajul 5, dar după aceea lucrurile au început să se înrăutățească. În primul rând, am pierdut timpul în ambele opriri la boxe din cauza unor probleme.

    „În timpul celui de-al doilea stagiu, am știut că nu putem face miracole, așa că, văzând poziția în care ne aflam, cu un tren de mașini în față și fără posibilitatea de a depăși, am decis să încercăm ceva diferit și să mergem pentru o a doua oprire. Este păcat că nu a funcționat, dar în cele din urmă, astăzi pur și simplu nu am avut ritmul de care aveam nevoie. Următoarea cursă va fi una dificilă pentru noi, dar sperăm că de la Mugello s-ar putea îmbunătăți. Trebuie să rămân uniți, să reacționăm și să lucrăm din greu pentru a reveni la locul unde am fost înainte ”.

    • Sursa: Motorsport Network
    • Photocredit: Getty Images


    Crezi că poți prezice rezultatele curselor următoare?
    Dacă reușești, noi te premiem!

    Primii 3 participanți care prezic corect rezultatele vor primi gadget-uri cool după fiecare cursă, iar la finalul sezonului punem la bătaie 2 bilete la Marele Premiu al Ungariei din 2022, un voucher Pirelli în valoare de 1500 RON și un abonament de un an la F1TV.

    Ce mai aștepți? Înscrie-ți predicțiile în GP24 PRONOCONTEST începând cu data de 9.07.2021!


    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.

    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.

    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Merpano Banner Radical ART Banner Your Banner Alpha Oils Banner Yato Banner

    Latest Posts

    License-1 License-2 Your Banner Nankang-1 Nankang-2

    Don't Miss