More

    Latest Posts

    Rea nu-și poate imagina retragerea, cu motivația la cote maxime

    Jonathan Rea spune că încă nu își imaginează retragerea din cursele de motociclete și că motivația lui este la mai mare ca niciodată în timp ce încearcă să recupereze coroana de la Toprak Razgatlioglu.

    Rea intră în sezonul 2022 fără a purta placa cu numărul 1 pentru prima dată de la primul său sezon ca pilot Kawasaki în 2015, după ce anul trecut a pierdut într-un concurs epic pentru titlu în fața rivalului Yamaha, Razgatlioglu. În situația în care stau lucrurile, Rea, în vârstă de 35 de ani, se pregătește să fie, de asemenea, printre cei mai bătrâni piloti de pe grilă, după decizia lui Chaz Davies de a se retrage sezonul trecut și a lui Leon Haslam și Tom Sykes care și-au pierdut locurile la Honda și, respectiv, BMW (deși rămâne o șansă ca Sykes să poată concura în acest an).

    Dar, în ciuda atingerii vârstei la care mulți motocicliști încep să ia în considerare viața dincolo de curse, Rea insistă că dorința lui de a rămâne pe grilă și de a continua să lupte pentru un succes în continuare în campionat rămâne puternică. „În această etapă a carierei mele, simt că motivația este la cote maxime”, a declarat Rea pe site-ul oficial WSBK. „În acest moment, sunt motivat doar de câștig, împingându-mi motocicleta la limite, învingându-mi rivalii.

    „Ceea ce a fost un sentiment ciudat pentru mine [anul trecut] a fost când Chaz s-a retras. A fost rivalul meu în carieră și aproape că îmi doream să merg la Chaz și să spun: „Hei, omule, este ceva nou care apare în fiecare sezon sau cursă, pentru că știu că îmi va veni timpul, dar vreau să-mi termin drumul. „Este vorba de a câștiga, de a încerca să dau tot ce pot la Kawasaki și de a mă bucura; sunt multe eforturi grele în extrasezon și pentru mine acasă. Dacă nu te bucuri, atunci ar fi momentul perfect pentru a te retrage, dar când există posibilitatea de a câștiga și te distrezi, cu siguranță mă voi alinia pe grilă.”

    Jonathan Rea

    Rea a remarcat că unul dintre avantajele pierderii titlului de anul trecut în fața lui Razgatlioglu a fost o sarcină de muncă redusă în timpul iernii, Ulstermanul reușind să-și reîncarce complet bateriile între testul post-sezon de la Jerez din decembrie și prima rulare a anului 2022 la aceeași pistă. „Acest extrasezon a fost foarte frumos; uneori, când câștigi un campionat, este incredibil: pentru TV, pentru media etc.”, a spus el.

    „Totuși, ceea ce nu vezi în fundal sunt angajamentele de marketing, zburând peste tot pentru a vedea un sponsor, un producător sau o țară. Ultima dată când am fost într-un avion înainte de acest test [la Jerez] a fost în decembrie pentru a veni aici, așa că am avut un extrasezon atât de bun. „Uneori, greutatea acelui nr. 1 este grea. M-am bucurat de laturile pozitive de a nu fi campion mondial, dar nu depășește faptul că vreau pe locul 1; vreau asta și voi munci din greu pentru a-l obține sezonul acesta.”

    Rea, care va folosi placa #65 pe Kawasaki ZX-10RR anul acesta, a adăugat că simte că Razgatlioglu intră în noua campanie ca pilot de învins. „Ai fi prost să pariezi împotriva lui și chiar simt că începe ca favorit și cred că ajută cu adevărat pregătirile și hype-ul care îl înconjoară și viitorul său”, a spus Rea despre Razgatlioglu. „Sunt curios să văd cum va evolua în 2022”.

    • Mai multe știri despre Campionatul Mondial de Superbike găsiți AICI!

    Sursa: Motorsport Network

    Photocredit: Motorsport Network


    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.

    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.

    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Latest Posts

    Don't Miss