Latest Posts

Răspunsurile lui Ross Brawn la “îngrijorările legate de siguranță”

Vizualizări: 15237

Ross Brawn, Director executiv, și director tehnic al Formulei 1, dă un răspuns surprinzător despre „îngrijorările legate de siguranță” ale lui George Russell, în timp ce problema afectează Mercedes ANG F1 și Scuderia Ferrari.

Ross Brawn a insistat asupra faptului că Formula 1 va lua măsuri pentru a aborda problema „porpoising-ului” dacă aceasta va deveni un motiv major de îngrijorare, după ce George Russell a sugerat că ar putea ridica o serie de probleme de siguranță pe parcursul noului sezon. Fenomenul, care a revenit în acest sport după o absență de 40 de ani, este un produs secundar al efectului de sol care generează un procent semnificativ de forță de apăsare pe noile mașini 2022.

„Porpoising are ca rezultat faptul că mașinile sar în sus și în jos pe liniile drepte lungi și a fost experimentat de aproape toate echipele prezente la Barcelona pe parcursul celor trei zile de teste de săptămâna trecută. Mercedes AMG F1 a fost afectată în mod special de această problemă și a fost nevoită să folosească soluții temporare de podea pe monopostul său W13 pentru a combată flexia fundului care a rezultat din aceasta”.

Ross Brawn

Scuderia Ferrari s-a confruntat, de asemenea, cu această problemă înainte ca George Russell să avertizeze că ar putea apărea probleme de siguranță dacă nu este rezolvată înainte de Marele Premiu al Bahrainului, care va deschide sezonul în această lună. „Cred că are potențialul de a fi o problemă reală de siguranță dacă scapă de sub control”, a declarat el reporterilor din Barcelona.

„Dacă ești la podea pe linia dreaptă și începe să se întâmple, nu vrei să te retragi într-un scenariu de cursă”. Directorul executiv al F1, Ross Brawn, a minimalizat între timp afirmațiile lui George Russell, recunoscând că a fost surprins să vadă că echipele se luptă cu problema „porpoising-ului” pe Circuit de Barcelona-Catalunya.

De asemenea, el a insistat că vor fi introduse măsuri pentru a combate problema dacă aceasta va începe să amenințe siguranța piloților la începutul noului sezon. „Sunt puțin surprins că unele dintre ele au fost surprinse de acest lucru”, a declarat Brawn la F1 TV.

În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2024)

 

Ross Brawn

„Am crezut că ar fi anticipat acest lucru din munca lor în tunelul aerodinamic, dar se poate vedea pe pistă că unii au acceptat deja acest lucru, așa că există soluții”. În cazul în care se vor confrunta cu o provocare este că bănuiesc că soluțiile ar putea reduce puțin performanța, iar o performanță mai puternică i-ar putea pune la limită.

„Aceasta este o decizie pe care trebuie să o ia echipele în ceea ce privește modul în care își vor configura mașina. Dacă va deveni vreodată o problemă, sunt sigur că FIA poate găsi câteva modificări la partea inferioară pentru a reduce sensibilitatea”. Rămâne de văzut dacă echipe precum Mercedes AMG F1 și Scuderia Ferrari vor reuși să găsească propriile soluții la această problemă până la primul Mare Premiu al sezonului viitor.

Toate cele 10 echipe vor avea o nouă șansă de a-și testa noile mașini în timpul celui de-al doilea test de trei zile de săptămâna viitoare, în Bahrain. Între timp, Valtteri Bottas a declarat recent că nu împărtășește îngrijorările lui George Russell cu privire la această problemă, despre care crede că va fi rezolvată în cele din urmă de ingineri, pe măsură ce aceștia continuă să se familiarizeze cu reglementările tehnice din acest an.

Ross Brawn

„Cred că este doar modul în care funcționează aerodinamica mașinii”, a spus finlandezul. „Evident, este un fapt că, cu cât cobori mai jos cu mașina, cu atât ai mai multă forță de apăsare, așa că este o nouă filozofie destul de interesantă pe partea de aerodinamică a mașinii”. „Nu cred că va fi o mare îngrijorare. Ca echipă, trebuie să lucrăm în jurul ei și trebuie să ne asigurăm că mașina este suficient de fiabilă pentru aceste regulamente, iar acesta este același caz pentru fiecare echipă”.

  • Mai multe știri despre Campionatului de Formula 1 găsiți AICI.
Sursa: F1 TV
Photocredit: Formula 1 Fans Romania
Sponsor:

Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

F1 TV

Latest Posts

Don't Miss