Latest Posts

Raportul de după-amiază ERC Rally Islas Canarias: Fourmaux conduce după un început de zi dramatic

Vizualizări: 15972

Adrien Fourmaux conduce Raliul Islas Canarias cu 33,4 secunde, rămânând patru etape ale acestui final al sezonului FIA ERC. Acesta a înșfăcat primul loc de la Iván Ares pe SS10, dar apoi a devansat sub Nil Solans pe SS11, care a fost, de asemenea, afectat de ploaie.

Cu toate acestea, Solans a finalizat etapa cu două anvelope dezumflate. Cu o singură rezervă la bordul mașinii sale Škoda Fabia Rally2 Evo, a fost forțat să ”șchiopăteze” în cele două tururi rămase în sesiunea de dimineață, rezultând în eliminarea sa din top 10.

„Trebuie să terminăm pe poziția a doua pentru Campionatul spaniol și acesta este obiectivul principal chiar acum”, a declarat Solans la finalizarea SS13.

În timp ce Solans s-a zbătut, Fourmaux s-a aflat într-o formă deosebită, pilotând un Ford Fiesta M-sport R5 MkII, echipat cu anvelope Michelin. Pe lângă avansul general, francezul deține un avantaj confortabil în ERC1 Junior.

„Este o nebunie”, a spus el despre acțiunea alunecoasă de dimineață. „A fost un tur foarte, foarte dificil. Bine, am făcut o alegere mai bună a anvelopelor, dar odată cu ploaia, aderența se schimbă de fiecare dată. Pierdem ceva timp [în timpul frânărilor], dar suntem destul de fericiți și totul este în regulă. ”

Yoann Bonato este o poziție a doua puternică după ce a scos cel mai bun timp pe SS10 și SS12 în Citroën-ul său C3 R5, dar Ares are probleme după ce a făcut pană față-stânga, pe SS11 și și-a deteriorat suspensia stânga-spate pe Hyundai i20 R5 pe SS12. Spaniolul se află pe poziția a treia în clasamentul general, dar cu 1m00.9s în urmă față de Fourmaux și aparent este scos din disputa pentru prima sa victorie ERC.

În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2024)

 

Suedezul Oliver Solberg, care pretinde revendicarea unui dublu titlu ERC și ERC1 Junior, l-a retrogradat pe José Suárez pe locul cinci pe SS13.

Alexey Lukyanuk a fost cel mai rapid pe SS13 după un off pe SS11, urmărind câștigarea unui al doilea campionat european, însă la polul opus se află Luis Monzón, care este al șaptelea, fiind îngrijorat de o posibilă problemă a cutiei de viteze a Citroën-ului său C3 R5.

Andreas Mikkelsen a pierdut timpul oprindu-se și dând înapoi pe SS12, iar apoi s-a ales cu o penalizare de 20s pentru că a început SS13 cu două minute întârziere, după ce Fabia sa a refuzat să pornească. Câștigătorul Raliului Ungariei este al optulea în clasamentul general, Callum Devine retrogradându-l pe colegul său irlandez Craig Breen pe cea de-a noua poziție pe SS13.Miko Marczyk este P11 pentru ORLEN Team, iar Marijan Griebel a coborât pe P12 după o ieșire în decor în curba finală pe SS11, ceea ce a reprezentat o problemă pentru mai mulți șoferi din cauza apei stătute pe carosabil.

Simone Tempestini, Surhayén Pernia și Nil Solans completează top 15, urmați de Enrique Cruz, care s-a accidentat puternic în apropierea finalului SS11, dar a reușit să continue cu defecțiuni în partea frontală a Fiestei sale. Yeray Lemes este P17 cu Niki Mayr-Melnhof P18, care a fost al doilea cel mai rapid pe SS13. Grégoire Munster și Josh McErlean completează top 20 în Hyundai-ul lor i20 R5, amândoi întâmpinând probleme în dimineața stadiului final. Munster, care a început Raliul Islas Canarias în fruntea clasamentului ERC1 Junior, a intrat direct într-un obstacol, în timp ce McErlean a făcut pană pe spate.

În ciuda faptului că a provocat defecțiuni substanțiale pe partea stângă a Peugeot-ului 208 Rally4 cu un off pe SS11, Pep Bassas al echipei Rallye Team Spania este la mai mult de patru minute în fața rivalului ERC3 / ERC3 Junior Ken Torn, care și-a deteriorat Ford Fiesta Rally4 pe SS11 înainte de a ieși în afara drumului pe SS12.

Dariusz Poloński a început etapa a doua cu un avantaj de 40s față de Tibor Érdi Jr în ERC2, dar un off pe SS10 l-a lăsat să se îngrijească de o problemă mecanică la al său Abarth 124 rally, cu Érdi Jr preluând conducerea categoriei pe SS11, apropiându-se de un al treilea titlu ERC2.

 

 

Sursa: European Rally Championship
Photocredit: European Rally Championship
Sponsor:

Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

European Rally Championship

Latest Posts

Don't Miss