Ricciardo impresionat de Piastri.

Daniel Ricciardo spune că a fost impresionat de australianul Oscar Piastri, deoarece a reușit sa revendice titlului FIA F3 în acest sezon.  Tânărul de...
More

    Latest Posts

    Campionatul Naţional Klausenburg Retro Racing, Rezumat etapa a IV-a.

    Campionatul  Naţional Klausenburg Retro Racing desfășurat sub egida Federației Romane de Automobilism Sportiv şi-a consumat în weekend-ul ce tocmai a trecut etapa a IV-a...

    F1: 2020 Marele Premiu al Rusiei – Calificări – Pirelli Report

    Hamilton a realizat un nou record al pistei cu pneurile soft la finalul unei sesiuni dramatice de calificări. Posibile strategii în cursă: Cea mai rapidă strategie...

    F1: 2020 Marele Premiu al Rusiei – Antrenamente Libere – Pirelli Report

    Bottas și Mercedes au dominat Antrenamentele Libere pe soft pe pista alunecoasă de la Sochi. Diferențele: Sumarul pneurilor – Vineri: Cum circuitul de la Sochi nu...

    Campionatul Naţional Klausenburg Retro Racing, Rezumat etapa a III-a.

    Campionatul Naţional Klausenburg Retro Racing desfășurat sub egida Federației Romane de Automobilism Sportiv şi-a consumat în weekend-ul ce tocmai a trecut etapa a III-a...

    Raliul Iașului: 58 de echipaje înscrise. Tempestini poate lua titlul.

    Raliul Iașului, a patra etapă din Campionatul Național de Raliuri Betano, a doua competiție a sezonului pe macadam, va aduna la start un total de 58 de echipaje. Campion de 4 ori în ultimii 5 ani, Simone Tempestini își poate asigura din nou titlul, matematic, la Iași, dacă se va impune pentru a patra oară în competiția din capitala istorică a Moldovei.

    Declarat în mai multe rânduri cel mai spectaculos raliu al campionatului, Raliul Iașului poate decide titlul în acest an. Dacă Tempestini se va impune la fel de clar ca în primele runde, iar locul secund din clasamentul general, Dan Gîrtofan va avea o evoluție modestă, atunci pilotul de la Napoca Rally Academy este campion. În caz contrar, Tempestini ar mai avea nevoie doar de 14 puncte în următoarea rundă, la raliul de casă de la Cluj. Gîrtofan a ratat o singură dată podiumul în ultimii doi ani.

    Șase modele R5 se vor duela pe cele 6 probe speciale de la Iași. Pe lângă Tempestini și Gîrtofan, alți doi vor concura pe Skoda Fabia,  Adrian Răspopa și Zoltan Juhos. Cătălin Grigoriu și Bogdan Marișca vor avea fiecare câte un Ford Fiesta R5.

    Vicecampionul național absolut en-titre Vali Porcișteanu va fi și el prezent la Iași, pe un Mitsubishi Lancer Evo 9, și vrea să răzbune ghinionul de la Sibiu, acolo unde a ratat podiumul cu numai o probă înainte de final. De asemenea, pe listă se află și marea surpriză a sezonului, Norbert Maior, locul 3 în topul general, care va pilota un Peugeot 208 R2.

    Lista de înscrieri este disponibilă AICI.

    Regulamentul particular și programul raliului sunt disponibile AICI.

    Latest Posts

    Campionatul Naţional Klausenburg Retro Racing, Rezumat etapa a IV-a.

    Campionatul  Naţional Klausenburg Retro Racing desfășurat sub egida Federației Romane de Automobilism Sportiv şi-a consumat în weekend-ul ce tocmai a trecut etapa a IV-a...

    F1: 2020 Marele Premiu al Rusiei – Calificări – Pirelli Report

    Hamilton a realizat un nou record al pistei cu pneurile soft la finalul unei sesiuni dramatice de calificări. Posibile strategii în cursă: Cea mai rapidă strategie...

    F1: 2020 Marele Premiu al Rusiei – Antrenamente Libere – Pirelli Report

    Bottas și Mercedes au dominat Antrenamentele Libere pe soft pe pista alunecoasă de la Sochi. Diferențele: Sumarul pneurilor – Vineri: Cum circuitul de la Sochi nu...

    Campionatul Naţional Klausenburg Retro Racing, Rezumat etapa a III-a.

    Campionatul Naţional Klausenburg Retro Racing desfășurat sub egida Federației Romane de Automobilism Sportiv şi-a consumat în weekend-ul ce tocmai a trecut etapa a III-a...

    Don't Miss

    Decizia Biroului Executiv Nr.7 din 29 Aprilie 2020-Fras

    Întrunit în şedinţă în data de 29 aprilie, Biroul Executiv FRAS a stabilit o serie de măsuri sportive, atât în cazul organizatorilor de competiții,...

    LIFE ON THE HILL – Emil Ghinea – “Pentru mine și familia mea motorsportul este un mod de viata.”

    Povestea “Life on the hill” continua astazi cu interviul pilotului Emil Ghinea alaturi de care am povestit despre pasiunea lui si a familiei pentru...

    Helmut Marko: Vettel nu va fi dictat de Ferrari.

    Ferrari ar putea avea o luptă pe mâinile sale în acest sezon încercând să-l păstreze pe Sebastian Vettel în linie, spune Helmut Marko. Campionatul...

    F1: Alain Prost este de părere că întoarcerea lui Alonso la Renault nu este doar o lovitură de marketing

    Alain Prost este de părere că motivațiile lui Sebastian Vettel au avut legătură cu un posibil parteneriat dintre acesta și Renault. În schimb, Renault...

    Mercedes consideră că Ferrari mai are un ușor avantaj în ceea ce privește performanțele motorului.

    În cadrul întâlnirii cu mass-media care a avut loc ieri, Toto Wolff a răspuns întrebărilor care reflectau pe subiectele majore ale momentului. Nu numai...