More

    Latest Posts

    Proiectul motorului Red Bull Powertrains 2022.

    Christian Horner a oferit o actualizare cu privire la motorul care va propulsa mașinile Red Bull Racing conduse de Max Verstappen și Sergio Perez pentru campania din 2022.

    Șeful Red Bull Racing, Christian Horner, a minimizat temerile că echipa nu va mai fi la fel de eficientă în 2022, după ce contractul cu producătorul de motoare Honda s-a încheiat. Gigantul japonez s-a retras din F1 după ce a contribuit fără îndoială la o campanie dramatică, care a culminat cu victoria lui Max Verstappen în fața lui Lewis Hamilton la titlul mondial în Marele Premiu de la Abu Dhabi, la finalul sezonului.

    Honda a revenit în F1 în 2015, furnizând fostul partener McLaren F1, dar lucrurile nu au mers bine, echipa britanică luptându-se în partea din spate a grilei de start, în principal din cauza problemelor legate de unitatea de propulsie. În ciuda acestor probleme, Red Bull Racing, nemulțumită de furnizorii săi Renault, a făcut pasul de a lua Honda pentru echipa furnizoare Toro Rosso, după ce parteneriatul cu McLaren F1 a luat sfârșit în 2018.

    Red Bull

    După ce a fost mulțumită de progresele înregistrate, Red Bull Racing a trecut de la Renault la Honda în sezonul următor, începând un parteneriat de succes care a culminat cu primul titlu pentru piloți din campania din 2013 – Max Verstappen însuși fiind plin de laude la adresa companiei.

    Honda va părăsi sportul în încercarea de a-și concentra resursele destinate cercetării și dezvoltării pe tehnologii neutre din punct de vedere al emisiilor de carbon, însă Christian Horner a explicat că acest lucru nu marchează sfârșitul parteneriatului cu echipa sa.

    Faptul că Red Bull Racing își va construi propriile motoare pentru prima dată în 2022 ar putea fi perceput ca un pariu în încercarea de a se lupta cu Lewis Hamilton și Mercedes AMG F1, dar Horner a declarat presei: “Ca parte a acordului nostru cu Honda, motoarele continuă să fie asamblate în Japonia, în Sakura, iar sprijinul [va veni] cu asistență tehnică din Japonia”.

    Red Bull

    De la sfârșitul sezonului trecut, echipele au fost supuse unei “înghețări a motoarelor” pentru a împiedica dezvoltarea în continuare a unităților de propulsie, iar Christian Horner a fost întrebat dacă Honda va rămâne la bord până când această sancțiune va fi ridicată. „Cel mai probabil”, a răspuns el. „Este ceva despre care suntem în discuții în acest moment. Probabilitatea este că motoarele vor continua, ca în 2022, să fie produse și construite în Japonia și să ne fie livrate la noi”.

    „Suntem foarte recunoscători față de Honda pentru că ne-a oferit această ramură de măslin în momentul în care facem tranziția spre statutul de producător de motoare”. „Vor veni ca unități sigilate din Japonia; tot din Japonia va avea loc tot din Japonia și tot din Japonia tot anul acesta tot anul acesta. Este un acord tehnic, așa că este foarte larg în acest moment”.

    Christian Horner, în vârstă de 48 de ani, a confirmat că motoarele vor fi denumite Red Bull Powertrains, dar, în mod critic, a spus că va fi același personal care va lucra la ele după ce și-a asigurat serviciile mai multor angajați Honda. „Tot personalul Honda, la sfârșitul lunii februarie, [va veni] la angajarea noastră”, a adăugat el.

    • Mai multe știri despre Campionatului de Formula 1 găsiți AICI.

    Sursa: Express

    Photocredit: Getty Images


    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.
    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.
    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Latest Posts

    Don't Miss