Latest Posts

Proiectul “complicat” Porsche LMDh se confruntă cu o “bătălie dificilă”

Vizualizări: 36589

Team Penske president Tim Cindric says that the Porsche LMDh project is facing an “uphill battle” to be ready in time for its planned debut in the 2023 Rolex 24 at Daytona.

Penske Porsche Motorsport și-a început programul de testare cu o lansare a prototipului, încă fără nume, pe circuitul de testare Porsche de la Weissach, în ianuarie, care a fost amânată cu o lună din cauza lipsei de piese. Apoi, luna trecută, a parcurs peste 2000 km pe Circuit de Catalunya din Barcelona.

„Testul de la Barcelona a durat cinci zile”, a declarat Cindric. „Am pus destul de mulți piloți să treacă prin el, am înregistrat destul de mulți kilometri. Da, au existat probleme de început, este o mașină complicată. „Nu-mi puteam imagina să începem mai târziu decât am făcut-o noi. Când te uiți la asta, suntem cu adevărat primii pe pistă și ne gândim să fim pregătiți pentru Daytona anul viitor, este o bătălie grea pentru a ajunge acolo”.

„Am avut posibilitatea de a rula la Weissach și de a face câteva tururi, doar pentru a vedea ce funcționează și ce nu. Am putut să lucrăm la sisteme în timp ce așteptăm restul pieselor și părților cu hibridul și toate aceste lucruri. Este un proiect foarte mare”. Mașina va readuce producătorul german în competițiile de mașini sport de top în Campionatul Mondial de Anduranță FIA și în Campionatul IMSA WeatherTech SportsCar de anul viitor.

Porsche

Proiectul reunește personal de la Porsche, Penske și constructorul de șasiuri Multimatic – precum și furnizorul de pneuri Michelin, care au fost prezenți la testul de la Barcelona. “Colectiv, este împreună”, a declarat Cindric despre componența echipei. „Sincer, este foarte diferit, este o singură echipă. Nu este doar o discuție. Este în Germania, dar oamenii noștri sunt acolo, mână în mână cu Porsche”.

„Nu și-au pus niciodată numele alături de altcineva într-o echipă de curse, dar este cu adevărat Porsche Penske Motorsport – nu mai există două părți ale camerei. Așa că nici măcar nu ne uităm peste mâinile cui se află, a fost remarcabil în această privință”. Acum sunt planificate și alte teste pentru a continua dezvoltarea mașinii, atât în Europa, cât și în America de Nord, în timp ce aceasta vizează omologarea în toamnă, înainte de sezoanele WEC și IMSA din 2023.

În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2024)

 

Vehiculul va fi prezentat în Campionatul Mondial de Anduranță FIA WEC și în Campionatul nord-american IMSA WeatherTech SportsCar sub numele de Porsche Penske Motorsport. Acum, a început programul intensiv de testare pentru a pregăti debutul în cursă din ianuarie 2023. Această premieră va avea loc în cadrul rundei tradiționale de deschidere a seriei IMSA – cele 24 de ore de la Daytona.

Porsche

În selectarea motorului termic care să completeze elementele hibride standard, așa cum prevede regulamentul, Porsche a optat pentru o unitate V8 twin-turbo de mare capacitate. Puternicul motor este conceput pentru a funcționa cu combustibili regenerabili, ceea ce înseamnă o reducere semnificativă a emisiilor de CO2. În cursă, puterea sistemului de propulsie hibridă atinge aproximativ 500 kW (680 PS).

Reglementările referitoare la motoare pentru clasa de vehicule LMDh permit o mare libertate în ceea ce privește cilindreea, designul și numărul de cilindri. Turația maximă este de 10.000 rpm, iar măsurarea zgomotului la trecere este limitată la 110 decibeli. Motorul trebuie să cântărească minimum 180 de kilograme, inclusiv sistemul de alimentare cu aer și de evacuare, precum și componentele periferice de răcire.

Dacă este utilizat, această greutate include și turbocompresorul/turbocompresoarele, inclusiv răcirea aerului de supraalimentare. În conformitate cu reglementările, puterea maximă se situează între 480 și 520 kW (653 și 707 PS). Această gamă permite, de asemenea, efectuarea de ajustări în cadrul parametrilor Balance of Performance (BoP), care au ca scop asigurarea parității între toate mașinile de curse LMDh concurente.

  • Mai multe știri despre Campionate de Anduranța găsiți AICI.
Sursa: Motorsport Network
Photocredit: Porsche Newsroom
Sponsor:

Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

Motorsport Network

Latest Posts

Don't Miss