More

    Latest Posts

    Problema cu sistemului de alimentare a lui Verstappen în Australia nu este aceeași cu cea din Bahrain.

    Christian Horner spune că problema sistemului de alimentare cu combustibil care a cauzat abandonul campionului mondial de Formula 1, Max Verstappen, în Australia, este „total separată” de problema care a afectat Red Bull Racing în Bahrain.

    Max Verstappen era pregătit să termine pe locul doi duminică la Albert Park, dar a încetinit cu 20 de tururi înainte de final, a parcat pe marginea pistei după virajul 1 și s-a retras din cursă. Acesta a fost al doilea DNF al lui Max Verstappen în trei curse, ceea ce înseamnă că este deja la 46 de puncte în spatele liderului timpuriu al campionatului, Charles Leclerc, care a obținut o victorie dominantă pentru Scuderia Ferrari la Melbourne.

    Max Verstappen a declarat după cursă că a fost „inacceptabil” să se lupte atât de mult cu fiabilitatea și că este „deja la kilometri în urmă” în lupta pentru a-și apăra campionatul. Vorbind în paddock-ul de la Albert Park după ședința de bilanț a echipei Red Bull Racing, directorul echipei, Christian Horner, a confirmat că o problemă la sistemul de alimentare a fost de vină pentru abandonul lui Max Verstappen. „Evident, este foarte frustrant să avem un DNF pe mașina lui Max Verstappen”, a declarat Horner.

    Problema, Sistemului

    „Se pare că o problemă a sistemului de combustibil, externă rezervorului, care a cauzat problema. Așa că, în mod evident, a intrat în carantină, piesele se vor întoarce în mod evident în Japonia și, evident, vom încerca să înțelegem problema cât mai repede posibil”. Christian Horner a declarat că problema a fost „ceva total diferit” față de ceea ce i-a determinat atât pe Verstappen, cât și pe coechipierul său Sergio Perez să abandoneze la finalul cursei de deschidere a sezonului din Bahrain, când un vid în sistemul de alimentare a făcut ca motorul să nu primească suficientă benzină.

    Problema, Sistemului

    Echipa soră a Red Bull Racing, AlphaTauri, a avut, de asemenea, probleme de fiabilitate în prima parte a anului, dar Christian Horner a declarat că problemele au fost „toate independente” și că „niciuna dintre ele nu a fost legată”. „Evident, trebuie să le înțelegem și să le abordăm rapid”, a declarat Christian Horner. „În primele două curse, pentru Max, am cedat 36 de puncte, iar pentru echipă, am cedat 50 de puncte. Când te uiți la asta, atât campionatul constructorilor, cât și cel al piloților ar fi mult diferit”.

    Întrebat dacă este încă prea devreme pentru a avea îngrijorări cu privire la lupta pentru campionat, Christian Horner a răspuns: „Nu este prea devreme: Suntem doar la cât, puțin peste 10% din campionat. Așa că eu cred că mai avem încă foarte mult până atunci”.

    • Mai multe știri despre Campionatului de Formula 1 găsiți AICI.
    Sursa: Motorsport Network
    Photocredit: Formula 1 Fans Romania

    Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

    Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

    Motorsport Network

    Latest Posts

    Don't Miss