Christian Horner spune că problema sistemului de alimentare cu combustibil care a cauzat abandonul campionului mondial de Formula 1, Max Verstappen, în Australia, este „total separată” de problema care a afectat Red Bull Racing în Bahrain.
Max Verstappen era pregătit să termine pe locul doi duminică la Albert Park, dar a încetinit cu 20 de tururi înainte de final, a parcat pe marginea pistei după virajul 1 și s-a retras din cursă. Acesta a fost al doilea DNF al lui Max Verstappen în trei curse, ceea ce înseamnă că este deja la 46 de puncte în spatele liderului timpuriu al campionatului, Charles Leclerc, care a obținut o victorie dominantă pentru Scuderia Ferrari la Melbourne.
Max Verstappen a declarat după cursă că a fost „inacceptabil” să se lupte atât de mult cu fiabilitatea și că este „deja la kilometri în urmă” în lupta pentru a-și apăra campionatul. Vorbind în paddock-ul de la Albert Park după ședința de bilanț a echipei Red Bull Racing, directorul echipei, Christian Horner, a confirmat că o problemă la sistemul de alimentare a fost de vină pentru abandonul lui Max Verstappen. „Evident, este foarte frustrant să avem un DNF pe mașina lui Max Verstappen”, a declarat Horner.
Dragi fani Formula 1 și Motorsport,
Pentru a continua să îmbunătățim experiența urmăritorilor noștri pe această rețea de socializare, am decis că, din cauza numeroaselor cazuri în care oamenii sunt blocați de pe chat-urile comunității, ar trebui să oferim o alternativă pentru aceste grupuri de chat.
Vă invităm pe toți să aruncați o privire la https://chat.gp24.ro/ în timpul viitorului weekend de cursă pentru Marele Premiu al Statelor Unite, care va avea un grup dedicat pe aplicația noastră de chat. Există, de asemenea, câteva grupuri pentru echipele de top, dacă doriți să discutați acolo cu fani care gândesc la fel.
În acest moment, chat-ul este accesibil din orice browser mobil, laptop și desktop prin intermediul următorului link: https://chat.gp24.ro/ Participarea la chat nu necesită crearea unui cont, iar singurul dezavantaj este că setările de profil nu vor fi salvate și unele vor trebui completate de fiecare dată când vă conectați.
Așteptăm cu nerăbdare să vă primim în grupul (grupurile) de chat cu moderare umană, unde vom încerca să reducem moderarea la strictul necesar pentru a maximiza libertatea de opinie și de exprimare în limitele bunului simț.
„Se pare că o problemă a sistemului de combustibil, externă rezervorului, care a cauzat problema. Așa că, în mod evident, a intrat în carantină, piesele se vor întoarce în mod evident în Japonia și, evident, vom încerca să înțelegem problema cât mai repede posibil”. Christian Horner a declarat că problema a fost „ceva total diferit” față de ceea ce i-a determinat atât pe Verstappen, cât și pe coechipierul său Sergio Perez să abandoneze la finalul cursei de deschidere a sezonului din Bahrain, când un vid în sistemul de alimentare a făcut ca motorul să nu primească suficientă benzină.
În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2023)
Echipa soră a Red Bull Racing, AlphaTauri, a avut, de asemenea, probleme de fiabilitate în prima parte a anului, dar Christian Horner a declarat că problemele au fost „toate independente” și că „niciuna dintre ele nu a fost legată”. „Evident, trebuie să le înțelegem și să le abordăm rapid”, a declarat Christian Horner. „În primele două curse, pentru Max, am cedat 36 de puncte, iar pentru echipă, am cedat 50 de puncte. Când te uiți la asta, atât campionatul constructorilor, cât și cel al piloților ar fi mult diferit”.
Întrebat dacă este încă prea devreme pentru a avea îngrijorări cu privire la lupta pentru campionat, Christian Horner a răspuns: „Nu este prea devreme: Suntem doar la cât, puțin peste 10% din campionat. Așa că eu cred că mai avem încă foarte mult până atunci”.
- Mai multe știri despre Campionatului de Formula 1 găsiți AICI.
Photocredit: Formula 1 Fans Romania
Sponsor:
Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.