FRAS – Betano: Rally Buletin Nr. 2/2020.

După o pauză de 250 de zile, Campionatul Național de Raliuri Betano 2020 a debutat la finalul lunii iunie cu Raliul Argeșului Catena. Buletinul...
More
    [rev_slider alias="header-banner-1"][/rev_slider]

    Latest Posts

    Plafonul bugetar din Formula 1 va fi o sarcină „grea și dureroasă” pentru McLaren

    Echipa McLaren F1 a explicat că noul plafon bugetar din Formula 1 va fi o sarcină „grea și dureroasă”, deoarece pornește o dată cu...

    WRC: Belgia „în negocieri” pentru un eveniment WRC în 2020

    Organizatorul Raliului Ypres a anunțat că a demarat negocieri pentru a găzdui ceea ce ar putea fi primul eveniment din Belgia în cadrul Campionatul...

    Șapte evenimente sub egida FRAS în acest weekend.

    Șapte evenimente se vor desfășura în acest weekend sub egida FRAS, cu această ocazie urmând să debuteze campionatele naționale de drift, drag racing, slalom...

    “F1 ar fi pierdut din constructori fără plafonarea bugetelor”, spune Ross Brawn

    Formula 1 și-ar fi pierdut din producători și echipe ca urmare a pandemiei COVID-19 dacă nu s-ar fi tăiat din bugete începând cu 2021,...

    Primele impresii asupra pneurilor 2020 după testul din Austin

    Prototipurile 2020 de pneuri Pirelli au fost testate în timpul antrenamentelor din Statele Unite în ziua de vineri, obținând reacții sceptice din partea piloților. Totuși, șeful Pirelli, Mario Isola, a declarat că dubiile erau de așteptat având în considerare condițiile în care s-a rulat. Toți piloții au primit două seturi de pneuri 2020 de compoziție C4 care puteau fi folosite oricând în ziua de vineri, echipele folosindu-le în mare parte în sesiunea de dimineață.

    Scopul general al acestui test a fost de a oferi echipelor o șansă să încerce noua compoziție înainte unui test dedicat pe parcursul a două zile chiar după Marele Premiu din Abu Dhabi.

    Pe un circuit în condiții de temperatură redusă majoritatea piloților au oferit un feedback negativ, unii marcând o lipsă de aderență. Carlos Sainz a declarat că pneurile ”se simt foarte ciudat și foarte rău”, în timp ce campionul mondial Lewis Hamilton a refuzat să comenteze, spunând doar că ”trebuie să se abțină și să nu spună prea multe la momentul de față”.

    Sebastian Vettel nu a fost impresionat nici el, spunând chiar că este dezamăgit prin faptul că nu sesisează niciun progres pentru 2020. ”Dar totul este deja stabilit, pneurile sunt deja stabilite pentru anul următor așa că va trebui să ne obișnuim”.

    Alți piloți erau sceptici în legătură cu acuratețea datelor obținute de pe pneurile noi în condițiile în care s-a rulat. ”Nu a fost o experiență prea bună”, a zis Nico Hulkenberg. ”Dar nu știu dacă a fost vina pneului – a fost o sesiune ciudată, puțin haotică și echilibrul a fost diferit și dificil. Mai puțină aderență, dar diferența dintre aderența față-spate a părut să fie opusul pneului principal.”

    Charles Leclec a zis că noul pneu ”se simte ca pneul Hard, ca să fiu sincer”, dar a mai adăugat: ”Derapam mai mult, dar ca să fiu mai exact, din punctul meu de vedere, trebuia să rulez puțin mai mult înainte să îmi fac vreo opinie.”

    Pirelli a zis că aderența maximă este de așteptat să fie mai mică cu noile pneuri, iar pe lângă asta echipele nu și-au adaptat mașinile la noile pneuri de aceea piloții s-au simțit mai incomfortabil. Mario Isola a explicat că echipele au fost mai mult axate pe pneurile 2019 și pregătirile de cursă așa că nu erau într-o poziție pentru a experimenta cum trebuie compoziția pentru 2020. ”Din păcate condițiile nu au fost reprezentative”, a mai declarat acesta. ”Deci mai este nevoie de o analiză aprofundată pentru a înțelege nivelul de performanță.”

     

    Latest Posts

    Plafonul bugetar din Formula 1 va fi o sarcină „grea și dureroasă” pentru McLaren

    Echipa McLaren F1 a explicat că noul plafon bugetar din Formula 1 va fi o sarcină „grea și dureroasă”, deoarece pornește o dată cu...

    WRC: Belgia „în negocieri” pentru un eveniment WRC în 2020

    Organizatorul Raliului Ypres a anunțat că a demarat negocieri pentru a găzdui ceea ce ar putea fi primul eveniment din Belgia în cadrul Campionatul...

    Șapte evenimente sub egida FRAS în acest weekend.

    Șapte evenimente se vor desfășura în acest weekend sub egida FRAS, cu această ocazie urmând să debuteze campionatele naționale de drift, drag racing, slalom...

    “F1 ar fi pierdut din constructori fără plafonarea bugetelor”, spune Ross Brawn

    Formula 1 și-ar fi pierdut din producători și echipe ca urmare a pandemiei COVID-19 dacă nu s-ar fi tăiat din bugete începând cu 2021,...

    Don't Miss

    Neuville iese în decor la testele din Finlanda.

    Campionatul Mondial de Raliuri a luat de la jumătatea lui Martie o pauză "forțată" din cauza COVID-19. Conducerea campionatului a decis ca testele să...

    MotoGP: Jorge Lorenzo despre niciun wildcard în 2020, „chiar mi-am dorit să o fac”

    De cinci ori Campion Mondial a discutat despre faptul că nu-și poate face revenirea cu Yamaha la Marele Premiu al Cataloniei din 2020. Monster...

    MotoGP prezintă noul calendar pentru 2020

    Dorna Sports a prezentat azi noul calendar pentru sezonul 2020 din MotoGP. Acesta cuprinde 13 etape, majoritar în Europa. Momentan se discută și de introducerea...

    Decizia Biroului Executiv Nr.7 din 29 Aprilie 2020-Fras

    Întrunit în şedinţă în data de 29 aprilie, Biroul Executiv FRAS a stabilit o serie de măsuri sportive, atât în cazul organizatorilor de competiții,...

    Vreau să mă dau… virtual! #Partea1

    În ultimele trei materiale ți-am arătat cam ce pași trebuie să faci în cariera de pilot în viața reală. Ei bine, astăzi îți prezint...