Latest Posts

Praful din Mexico, vineri la Marele Premiu al Mexicului. – Pirelli Report.

Vizualizări: 10035

Primele tururi în praful din Mexico City au aparținut lui Mercedes AMG F1. Spre după-amiaza târziu, Red Bull Racing a pus stăpânire pe circuit.

Liderul campionatului sezonului de Formula 1, Max Verstappen, a înregistrat cel mai rapid timp al celui de-al doilea antrenament de vineri la Marele Premiu al Mexicului. Red Bull Racing a fost cu mai mult de jumătate de secundă în fața rivalului de titlu Lewis Hamilton de la Mercedes AMG F1.

Lewis Hamilton l-a urmat chiar și pe colegul de echipă Mercedes AMG F1, Valtteri Bottas, care a fost la mai mult de 0,4 secunde în spatele lui Verstappen, în altitudinea mare și în aerul subțire al Autodromului Hermanos Rodriguez din Mexico City. Coechipierul lui Max Verstappen, Sergio Perez, l-a urmărit îndeaproape pe Hamilton pe locul patru, după ce s-a recuperat după un accident ușor în primul antrenament de vineri.

Praful

Praful

Decalajul de timp între anvelope:

Praful

În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2024)

 

Sumarul pneurilor pentru vineri:

  • Pe un circuit foarte murdar și alunecos, cu mult praf, pilotul Red Bull Racing Max Verstappen a ieșit în cele din urmă cel mai rapid în antrenamentele libere de vineri, cu cel mai bun timp de 1m17.301s în FP2 pe anvelopele P Zero Red SOFT C4. Pilotul Mercedes AMG F1, Valtteri Bottas, a fost cel mai rapid în FP1, tot pe anvelopele moi.
  • Pista s-a îmbunătățit considerabil după-amiaza pe măsură ce s-a așezat mai mult cauciuc, după doi ani în care nu a fost folosită foarte mult. Celebra secțiune a stadionului a fost deosebit de prăfuită dimineața, atât Charles Leclerc de la Ferrari F1, cât și Sergio Perez de la Red Bull Racing au pierdut controlul monoposturilor și au stricat aripile spate.
  • Cu forța aerodinamică redusă cu aproximativ 25% în Mexic din cauza aerului rarefiat la peste 2000 de metri deasupra nivelului mării, mașinile alunecau mai mult și generau supraîncălzirea suprafeței anvelopelor, ceea ce punea accent pe gestionarea anvelopelor.
  • Temperatura a fost caldă și uscată toată ziua, iar cea de-a doua sesiune de antrenamente libere a început la 24 de grade ambientale și 40 de grade pe pistă. Condiții similare sunt așteptate pentru restul weekendului.
  • Până acum, diferența de performanță dintre P Zero White HARD C2 și P Zero Yellow MEDIUM C3 este de aproximativ 0,6 secunde, în timp ce diferența dintre MEDIUM și SOFT C4 este similară, așa cum era de așteptat.

Praful

Praful

Vineri

Mario Isola – Head of F1 and Car Racing:
Piloții au avut de-a face cu o pistă extrem de „verde” și murdară în această dimineață, care a generat o oarecare abraziune și granulare, în special pe față și spate-stânga cu compusul moale, dar a existat un grad ridicat de evoluție toată ziua, deoarece pe pista s-a așezat mai mult cauciuc și timpii s-au îmbunătățit mult.

O mare parte a alergării de ieri a avut loc pe anvelopa SOFT, mai ales dimineața, deoarece piloții au dorit să-și păstreze alocarea de anvelope MEDII pentru condițiile mai reprezentative ale celei de-a doua sesiuni de antrenamente libere și de asemenea să păstreze două seturi din acest compus pentru sesiunile de astăzi, cu unii piloți probabil să încerce să treacă de Q2 pe mediu și să opteze pentru o strategie cu o singură oprire în cursă.

Ne așteptăm la o evoluție suplimentară a pistei mâine și am văzut că bătălia din față este extrem de strânsă în ceea ce privește ritmul cursei, așa că acesta ar putea fi un mare premiu în care strategia face o diferență deosebită.”

Pirelli Technical & Sporting Briefing – 03-09-2021 (Engleza):

Praful

Rezultatele primei sesiuni de Antrenamente Libere:

Praful

Marele Premiu al Belgiei

Rezultatele celei de-a doua sesiuni de Antrenamente Libere:

Praful

Mai multe știri despre Campionatului de Formula 1 găsiți AICI.

Sursa: GP24 / Pirelli
Photocredit: Pirelli / Getty Images
Sponsor: Pirelli

Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

GP24 / Pirelli

Latest Posts

Don't Miss