More

    Latest Posts

    Posibile strategii de cursă la Marele Premiu al Qatarului. Pirelli Report.

    Posibile strategii de cursă și puncte de vedere cu privire la Marele Premiu al Qatarului de către inginerii Pirelli și directorul Motorsport Mario Isola.

    strategii de cursă

    Rezultatele Complete ale Sesiunii de Calificare:

    strategii de cursă

    strategii de cursă

    Posibile strategii de cursă:

    • Strategia optimă pentru Marele Premiu al Qatarului de 57 de ture ar trebui să fie cea cu două opriri. Cea mai bună tactică pe hârtie ar implica un stint pe anvelopa P Zero Yellow MEDIUM C2, urmată de un stint pe P Zero White C1 HARD și un ultimă stint din nou pe P Zero Yellow MEDIUM C2.
    • Aproape de asta este o altă strategie bazată pe două opriri, dar de data aceasta cu un stint pe P Zero Red SOFT C3, urmată de două stinturi pe P Zero Yellow MEDIUM C2.
    • Toți cei trei compuși ar putea fi, de asemenea, utilizați într-o strategie alternativă cu două opriri (poate pornind pe MEDIUM și rulând HARD la mijloc înainte de a trece la SOFT pentru partea finală a cursei), dar este probabil că aceasta va fi mai lent. Ca întotdeauna, toate aceste stinturi ar putea fi efectuate în orice ordine.
    • Având în vedere că Losail este un loc nou-nouț pentru Formula 1, nu a existat o bază amplă de date pentru strategii de cursă obținute în antrenamentele libere – două dintre sesiuni oricum nu au avut loc în condiții reprezentative.
    • Drept urmare, echipele cu siguranță nu au văzut încă imaginea completă și ar putea exista încă câteva surprize, mai ales dacă temperaturile pistelor sunt mai scăzute. Totuși, o strategie unică nu este recomandată, doar pentru că uzura anvelopelor pare a fi destul de mare.

    strategii de cursă

    Rezultatele celei de-a treia sesiuni Antrenamente Libere:

    strategii de cursă

    Să fim atenți:

    • Pilotul Mercedes AMG F1 Lewis Hamilton a revendicat o Pole Position spectaculoasă pe P Zero Red SOFT C3: singurul pilot care a obținut un timp pe tur sub 1m21s, cu un timp care a fost cu două secunde mai rapid decât valoarea de referință simulată de pole position.
    • Toți piloții au folosit doar anvelopa SOFT în Q1, cu excepția Pierre Gasly de la AlphaTauri, care a folosit doar P Zero Yellow MEDIUM. În Q2 – care determină anvelopele de pornire pentru marele premiu – atât piloții Mercedes AMG F1, Red Bull lui Max Verstappen, cât și Carlos Sainz de la Ferrari F1 și-au stabilit cei mai buni timpi pe MEDIUM (deși un total de opt piloți au încercat să facă acest lucru). Aceasta înseamnă că dintre primii 10 calificați, șase vor începe pe soft – toate în afara rândului din față al grilei.
    • Circuitul are o suprafață mai netedă decât era de așteptat, dar cu un nivel bun de aderență, prezentând o evoluție masivă a pistei în timpul fiecărei sesiuni. De aceea, Hamilton a fost mai rapid în Q2 cu anvelopa MEDIUM decât a fost în Q1 cu SOFT, înainte de a se îmbunătăți din nou cu SOFT în Q3.
    • Temperaturile au rămas constante la aproximativ 26 de grade Celsius și 28 de grade pe pistă pe toată durata calificărilor, fiind așteptate condiții similare pentru cursa de astăzi.

    Seturi de anvelope disponibile pentru piloții din cursa de astăzi:

    strategii de cursă

    strategii de cursă

    Mario Isola – Head of F1 and Car Racing:
    „Evoluția pistei a rămas ridicată ieri, de asemenea, fără curse de sprijin în program, ceea ce a însemnat că am văzut cei mai rapizi timpi chiar la sfârșitul calificărilor și niște timpi pe tur în Q2 pe anvelopa MEDIUM care au fost mai rapizi decât timpii stabiliți pe anvelopă SOFT în Q1”.

    „Având doar stinturi scurte în calificări și FP3 ieri dimineață care avea loc în căldura zilei (cu accent pe calificări), echipele se pot baza doar pe FP2 pentru informații relevante despre stinturi mai lungi, ceea ce este crucial atunci când vine vorba de formularea strategii de cursă”.

    „În aceste circumstanțe provocatoare, ei vor dori să-și păstreze opțiunile cât mai deschise posibil, motiv pentru care candidații la campionat au ales să înceapă cu anvelopa MEDIU. Cu toate acestea, după cum a arătat Q2, nu a fost ușor să trecem prin sesiune cu anvelopa MEDIU, așa că suntem pregătiți pentru un amestec interesant de strategii de cursă azi, cu mulți factori încă relativ necunoscuți”.

    strategii de cursă

    strategii de cursă

    strategii de cursă

    Mai multe știri despre Campionatului de Formula 1 găsiți AICI.

    Sursa: GP24 / Pirelli

    Photocredit: Pirelli / Getty Images

    Sponsor: Pirelli


    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.
    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.
    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Latest Posts

    Don't Miss