Latest Posts

Porsche va duce cazul WEC la Curtea Internațională de Apel

Vizualizări: 11612

Porsche a făcut apel la decizia comisarilor de a respinge protestul față de Ferrari-ul câștigător al GTE Pro în runda de sâmbătă a Campionatului Mondial de Anduranță de 8 ore din Bahrain.

FIA și organizația WEC au confirmat că echipa Porsche GT va duce cazul la Curtea Internațională de Apel.

Ceea ce sunt descrise drept rezultatele finale ale celei de-a doua dintre cele două curse WEC din Bahrain au fost publicate, dar se afirmă că acestea sunt supuse unui recurs.

Nu a fost disponibil niciun comentariu de la Porsche.

Decizia comisarilor înseamnă că James Calado și Alessandro Pier Guidi sunt încoronați provizoriu campioni WEC GTE Pro, iar Ferrari ia titlul de producători.

Porsche a protestat împotriva rezultatului după ce Ferrari 488 GTE condus de AF Corse, condus de Pier Guidi, a luat contact cu Porsche 911 RSR nr. 92, cu Michael Christensen la volan, în timp ce se luptau pentru conducere cu 11 minute de cursă rămase.

Christensen s-a învârtit în mașina pe care a împărțit-o cu candidații la campionat Kevin Estre și Neel Jani, iar lui Pier Guidi i s-a ordonat de la controlul cursei să-i redea poziția pilotului Porsche.

În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2024)

 

Ferrari-ul a încetinit în mod clar, dar Porsche a făcut o oprire programată de combustibil înainte ca Pier Guidi să poată respecta comanda de la controlul cursei.

Ferrari-ul s-a aruncat la boxe în turul următor, iar ordinul Ferrari-ului de a ceda poziția a fost retras, deși nu a fost niciodată comunicat public prin intermediul ecranelor de cronometrare.

Protestul, făcut de Porsche GT Team, condusă de Manthey, a susținut că decizia a fost luată numai de directorul cursei și nu a fost investigată de către comisari conform codului sportiv internațional al FIA.

Buletinul de respingere a protestului scria:

„De fapt, toate deciziile legate de incidentul dintre #51 și #92 din T14 au fost raportate comisarilor de către directorul cursei, investigate și luate de către stewards în conformitate cu directorul de cursă.

„A fost raportat verbal și cu dovezi video”.

Buletinul continua să spună că din cauza respectării prevederilor codului sportiv internațional protestul a fost respins.

Echipei Porsche i s-a reamintit dreptul de recurs în buletin.

Christensen a spus după cursă că a fost „lovit de pe pistă” și și-a exprimat surprinderea că pedeapsa nu a fost un drive-through sau o penalizare de timp.

Pier Guidi a sugerat că accidentul a fost precipitat de Christensen, care l-a lăsat pe Filipe Albuquerque în United Autosports LMP2 ORECA să treacă la virajul 15.

„Nu mi-a plăcut ce s-a întâmplat, dar nu am putut face nimic diferit – nu l-am putut evita”, a spus el.

Mai multe ştiri despre Campionatul Mondial de Anduranţă găsiţi AICI!

Sursa: Motorsport Network
Photocredit: Motorsport Network
Sponsor:

Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

Motorsport Network

Latest Posts

Don't Miss