More

    Latest Posts

    Porsche va duce cazul WEC la Curtea Internațională de Apel

    Porsche a făcut apel la decizia comisarilor de a respinge protestul față de Ferrari-ul câștigător al GTE Pro în runda de sâmbătă a Campionatului Mondial de Anduranță de 8 ore din Bahrain.

    FIA și organizația WEC au confirmat că echipa Porsche GT va duce cazul la Curtea Internațională de Apel.

    Ceea ce sunt descrise drept rezultatele finale ale celei de-a doua dintre cele două curse WEC din Bahrain au fost publicate, dar se afirmă că acestea sunt supuse unui recurs.

    Nu a fost disponibil niciun comentariu de la Porsche.

    Decizia comisarilor înseamnă că James Calado și Alessandro Pier Guidi sunt încoronați provizoriu campioni WEC GTE Pro, iar Ferrari ia titlul de producători.

    Porsche a protestat împotriva rezultatului după ce Ferrari 488 GTE condus de AF Corse, condus de Pier Guidi, a luat contact cu Porsche 911 RSR nr. 92, cu Michael Christensen la volan, în timp ce se luptau pentru conducere cu 11 minute de cursă rămase.

    Christensen s-a învârtit în mașina pe care a împărțit-o cu candidații la campionat Kevin Estre și Neel Jani, iar lui Pier Guidi i s-a ordonat de la controlul cursei să-i redea poziția pilotului Porsche.

    Ferrari-ul a încetinit în mod clar, dar Porsche a făcut o oprire programată de combustibil înainte ca Pier Guidi să poată respecta comanda de la controlul cursei.

    Ferrari-ul s-a aruncat la boxe în turul următor, iar ordinul Ferrari-ului de a ceda poziția a fost retras, deși nu a fost niciodată comunicat public prin intermediul ecranelor de cronometrare.

    Protestul, făcut de Porsche GT Team, condusă de Manthey, a susținut că decizia a fost luată numai de directorul cursei și nu a fost investigată de către comisari conform codului sportiv internațional al FIA.

    Buletinul de respingere a protestului scria:

    „De fapt, toate deciziile legate de incidentul dintre #51 și #92 din T14 au fost raportate comisarilor de către directorul cursei, investigate și luate de către stewards în conformitate cu directorul de cursă.

    „A fost raportat verbal și cu dovezi video”.

    Buletinul continua să spună că din cauza respectării prevederilor codului sportiv internațional protestul a fost respins.

    Echipei Porsche i s-a reamintit dreptul de recurs în buletin.

    Christensen a spus după cursă că a fost „lovit de pe pistă” și și-a exprimat surprinderea că pedeapsa nu a fost un drive-through sau o penalizare de timp.

    Pier Guidi a sugerat că accidentul a fost precipitat de Christensen, care l-a lăsat pe Filipe Albuquerque în United Autosports LMP2 ORECA să treacă la virajul 15.

    „Nu mi-a plăcut ce s-a întâmplat, dar nu am putut face nimic diferit – nu l-am putut evita”, a spus el.

    Mai multe ştiri despre Campionatul Mondial de Anduranţă găsiţi AICI!

    Sursa: Motorsport Network

    Photocredit: Motorsport Network


    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.
    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.
    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Latest Posts

    Don't Miss