More

    Latest Posts

    Porsche retrage apelul WEC din Bahrain după o ciocnire controversată

    Porsche și-a retras apelul împotriva deciziei comisarilor de a respinge protestul față de Ferrari-ul câștigător al GTE Pro în runda de sâmbătă a Campionatului Mondial de Anduranță FIA de 8 ore din Bahrain.

    Echipa Porsche GT și-a declarat anterior intenția de a-și duce cazul la Curtea Internațională de Apel, dar miercuri seara a dezvăluit prin intermediul rețelelor de socializare că a anulat această decizie.

    Într-un thread pe Twitter, Porsche a explicat că intenționează „să efectueze o examinare completă a circumstanțelor și a faptelor în general, precum și a punctului de vedere juridic”, dar că „o analiză aprofundată a situației și sfatul consilierului juridic au condus la o decizie de a nu mai continua acțiunea în justiție”.

    Decizia înseamnă că James Calado și Alessandro Pier Guidi sunt încoronați campioni WEC GTE Pro, iar Ferrari ia titlul de producători.

    Porsche a protestat împotriva rezultatului după ce Ferrari 488 GTE condus de AF Corse al lui Pier Guidi a luat contact cu Porsche 911 RSR numărul 92, cu Michael Christensen la volan, în timp ce se luptau pentru conducere cu 11 minute de cursă rămase.

    Christensen s-a învârtit în mașina pe care a împărțit-o cu candidații la campionat Kevin Estre și Neel Jani, iar lui Pier Guidi i s-a ordonat de la controlul cursei să-i redea poziția pilotului Porsche.

    Ferrari-ul a încetinit în mod clar, dar Porsche a făcut o oprire programată de combustibil înainte ca Pier Guidi să poată respecta comanda de la controlul cursei.

    Ferrari-ul s-a încurcat în turul următor, iar ordinul Ferrari-ului de a ceda poziția a fost retras, deși nu a fost niciodată comunicat public prin intermediul ecranelor de cronometrare.

    Protestul, făcut de echipa de fabrică Porsche GT Team condusă de Manthey, a susținut că decizia a fost luată numai de directorul cursei și nu a fost investigată de către comisari conform codului sportiv internațional al FIA.

    Buletinul de respingere a protestului spunea: „De fapt, toate deciziile legate de incidentul dintre #51 și #92 din T14 au fost raportate comisarilor de către directorul de cursă, investigate și luate de către stewarzi în conformitate cu directorul de cursă.

    „A fost raportat verbal și cu dovezi video”.

    Buletinul continua să spună că din cauza respectării prevederilor codului sportiv internaţional protestul a fost respins.

    Echipei Porsche i s-a reamintit dreptul de a face apel în buletin și ulterior a făcut acest lucru. Cu toate acestea, miercuri a retras recursul care afirmă că „în interesul sportului, Porsche ar dori în viitor să vadă o abordare strictă și uniformă a sancțiunilor pentru încălcările pe pistă – în special în timpul cursei”.

    Christensen a spus după cursă că a fost „lovit de pe pistă” și și-a exprimat surprinderea că pedeapsa nu a fost un drive-through sau o penalizare de timp.

    Pier Guidi a sugerat că accidentul a fost precipitat de Christensen, care l-a lăsat pe Filipe Albuquerque în United Autosports LMP2 Oreca să treacă în virajul 15.

    „Nu mi-a plăcut ce s-a întâmplat, dar nu am putut face nimic diferit – nu l-am putut evita”, a spus el.

    Mai multe ştiri despre Campionatul Mondial de Anduranţă găsiţi AICI!

    Sursa: Motorsport Network

    Photocredit: Motorsport Network


    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.
    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.
    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Latest Posts

    Don't Miss