Latest Posts

Ploaia a stricat Marele Premiu al Belgiei 2021 – Pirelli Report – Cursa.

Vizualizări: 18783

Ploaia, ploaia și iarăși ploaia au dominat ziua la Spa Francorchamps. De parcă regiunea nu a avut suficiente probleme de ploaie în această vară. Ploaia a distrus bucăți din circuit și potrivit lui Lewis Hamilton, a avut și o mână în „distrugerea” faimosului viraj Eau Rouge.

Max Verstappen de la Red Bull Racing a fost declarat câștigător al Marelui Premiu al Belgiei la Spa-Francorchamps duminică, întrucât cea de-a 12-a cursă a Campionatului Mondial de Formula 1 din 2021 nu a reușit să producă un singur tur de curse. Au fost acordate jumătăți de puncte, deoarece nu s-a atins 75% din distanța cursei, prima dată acest lucru s-a întâmplat după Marele Premiu al Malaeziei din 2009.

Ploaia

Singura diferență cu rezultatul de calificare a fost Sergio Perez, care a ieșit în drumul său spre grila de start, determinându-l să ajungă pe locul 20 și să promoveze pe toți de la locul 8 până la locul 20 cu o poziție în sus. Într-o notă mai fericită, Spa Francorchamps a însemnat, de asemenea, că a fost primul podium finalizat în Formula 1 pentru George Russell, cu siguranță mulți ar fi de acord că, după ghinionul său cu Mercedes AMG F1 anul trecut, avea dreptul la un podium.

Momente cheie:

  • Marele Premiu al Belgiei a fost finalizat în doar trei ture din cauza vremii nefavorabile – devenind cea mai scurtă cursă din istoria Formulei 1 – cu jumătate de puncte acordate. Max Verstappen de la Red Bull Racing a fost declarat câștigător, înaintea pilotului Williams F1, George Russell și a pilotului Mercedes AMG F1, Lewis Hamilton.
  • Cursa a fost întârziată cu mai mult de trei ore după procedura inițială de pornire, cu toți piloții de pe anvelopa umedă P Zero Cinturato Blue FULL WET pentru reluarea din pitlane. După ce mașinile au urmat mașina de siguranță timp de trei ture, în ploi abundente cu temperaturi ambientale de 14 grade și temperaturi de asfalt de 15 grade, s-a arătat steagul roșu, cursa fiind încheiată ulterior.
  • Anvelopele pentru vreme umedă au fost utilizate în cea mai mare parte a weekendului, antrenamentele libere și sesiunile de calificare fiind, de asemenea, umede. Pe tot parcursul zilei de vineri și sâmbătă, intermediarul P Zero Cinturato Green INTERMEDIATE a prezentat performanțe puternice, cu o rezistență solidă la acvaplanare.

Ploaia

Formula 3, cursele 2 și 3:
Jack Doohan al echipei Trident a obținut două victorii în Formula 3 sâmbătă seara și duminică dimineață, fiecare cursă rulând pe anvelopele umede sub ploi abundente. Cu fiecare ocazie, Doohan a pornit de pe pole. Mașina de siguranță a fost o caracteristica importantă a ambelor curse, Doohan conducând de la început până la sfârșit.

În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2024)

 

El a preluat pe scurt conducerea lui Victor Martins în cursa de duminică, dar pilotul MP Motorsport a fost depistat că a depășit ieșind de pe pistă, așa că a fost forțat să dea locul înapoi. Gestionarea repornirilor cu atenție a fost cheia succesului, deoarece cu vremea rece și viteza relativ scăzută a mașinii de siguranță, a fost ușor ca presiunile și temperaturile anvelopelor să scadă, afectând performanța.

Jack Doohan este fiul lui Mick Doohan de 5 ori campion mondial la MotoGP și unul dintre foarte puținii campioni mondiali MotoGP care au câștigat și curse la Superbike. Un detaliu interesant este că, după succesul său în cursele de MotoGP, a avut șansa de a testa o mașină de Formula 1, Williams FW19, pe Circuitul de Catalunya (în Spania) în aprilie 1998. El a găsit mașina dificil de condus și a lovit parapetul.

Ploaia

Mario Isola – Head of F1 and Car Racing:
„Întrucât situația ploii nu s-a îmbunătățit, din păcate nu a fost posibil să avem o cursă cu steag verde. Principala problemă a fost lipsa de vizibilitate. Cu anvelopele FULL WET care evacuează aproximativ 85 de litri de apă pe secundă la 300 km/h, toată acea apă trebuie să meargă undeva. Rezultatul este sprayul pe care toți cei care îl urmăresc l-ar putea vedea în spatele mașinii de siguranță, ceea ce face imposibilă viziunea piloților – ceea ce este evident o situație periculoasă.

Pe o pistă cu altitudine mare ca aceasta, există și riscul formării unor bazine de apă în anumite locuri, ceea ce se adaugă la riscul acvaplanării. Ne vom întoarce la curse în mai puțin de o săptămână la Marele Premiu al Olandei, sperăm că vom avea vreme mai bună. ”

Rezultate complete, Marelui Premiu al Belgiei:

Ploaia

Mai multe știri despre Campionatului de Formula 1 găsiți AICI.

Sursa: GP24 / Pirelli
Photocredit: Pirelli / Getty Images
Sponsor: Pirelli

Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

GP24 / Pirelli

Latest Posts

Don't Miss