More

    Latest Posts

    Pista F1 Miami GP a fost supusă peste noapte la mai multe lucrări de reasfaltare.

    Organizatorii Marelui Premiu de F1 de la Miami au făcut o a doua încercare de reasfaltare a virajului 17 de pe circuit în timpul nopții.

    Într-o altă schimbare, FIA a decis să elimine cele două vibratoare de la șicana stânga/dreapta de la intrarea la boxe și să le înlocuiască cu borne. Problemele legate de suprafața pistei au apărut pentru prima dată joi, înainte de orice acțiune propriu-zisă pe circuit, după activitatea Safety Car și turele VIP. Au apărut petice de deteriorare atât la virajul 17, acul de păr de dinaintea liniei de start/finisaj, cât și la virajul 7, virajul de stânga care se strânge la exteriorul portului fals.

    F1, Miami

    S-a crezut că ambele cazuri se datorează unei probleme cunoscute cu procesul de asfaltare în acele puncte specifice și, prin urmare, nu existau temeri că alte părți ale pistei vor fi afectate. Zonele problematice au fost reasfaltate joi seara, la timp pentru sesiunea de antrenamente de vineri. Cu toate acestea, vineri seară s-a decis să se facă o a doua încercare de reasfaltare a virajului 17, efectuându-se în același timp unele lucrări suplimentare la ieșirea din curbă, care nu fusese abordată anterior.

    Într-o versiune actualizată a notelor sale de director de cursă transmise echipelor sâmbătă dimineața, Niels Wittich a raportat: „Vârful și ieșirea din virajul 17 au fost reasfaltate”.  Șicana de intrare la boxe, cu cele două viraje strânse, a fost un punct de discuție înainte de weekend. Sistemul de bucle de cronometrare din F1 a fost inițial configurat cu limita de viteză de 80 km/h stabilită după șicană și la începutul pitlanei principale.

    F1, Miami

    După inspecțiile de joi, Wittich a decis că, din motive de siguranță, începutul zonei de limitare a vitezei ar trebui mutat înapoi, chiar înainte de șicană, obligând piloții să frâneze și să coboare la limită înainte de a încerca să vireze la stânga. Cu toate acestea, existau încă preocupări legate de siguranță și de perspectiva ca un pilot să lovească stânga de borduri în mod ciudat și să fie trimis în zidul de boxe, mai ales atunci când se afla la limită în condiții de cursă.

    În urma unei discuții în cadrul ședinței de informare a piloților, s-a decis să se elimine bordurile înainte de acțiunea de sâmbătă de pe pistă. În notele sale, Wittich a declarat: „Bordurile de la intrarea la boxe au fost îndepărtate și au fost înlocuite cu o bornă la fiecare apex”.

    • Mai multe știri despre Campionatului de Formula 1 găsiți AICI.

    Sursa: Motorsport Network

    Photocredit: Formula 1 Fans Romania


    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.
    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.
    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Latest Posts

    Don't Miss