FRAS – Betano: Rally Buletin Nr. 2/2020.

După o pauză de 250 de zile, Campionatul Național de Raliuri Betano 2020 a debutat la finalul lunii iunie cu Raliul Argeșului Catena. Buletinul...
More
    [rev_slider alias="header-banner-1"][/rev_slider]

    Latest Posts

    Plafonul bugetar din Formula 1 va fi o sarcină „grea și dureroasă” pentru McLaren

    Echipa McLaren F1 a explicat că noul plafon bugetar din Formula 1 va fi o sarcină „grea și dureroasă”, deoarece pornește o dată cu...

    WRC: Belgia „în negocieri” pentru un eveniment WRC în 2020

    Organizatorul Raliului Ypres a anunțat că a demarat negocieri pentru a găzdui ceea ce ar putea fi primul eveniment din Belgia în cadrul Campionatul...

    Șapte evenimente sub egida FRAS în acest weekend.

    Șapte evenimente se vor desfășura în acest weekend sub egida FRAS, cu această ocazie urmând să debuteze campionatele naționale de drift, drag racing, slalom...

    “F1 ar fi pierdut din constructori fără plafonarea bugetelor”, spune Ross Brawn

    Formula 1 și-ar fi pierdut din producători și echipe ca urmare a pandemiei COVID-19 dacă nu s-ar fi tăiat din bugete începând cu 2021,...

    Pirelli speculează că o strategie de 2 opriri ar putea câștiga la Suzuka

    Șeful Pirelli Motorsport, Mario Isola, a rumânat că o strategie de două opri ar putea fi mai eficientă în acest Grand Prix japonez, dar consideră că majoritatea echipelor vor încerca o abordare mai conservatoare.

    Ediția din 2017 a văzut-o pe Lewis Hamilton să câștige victoria cu o strategie single-stop, pornind de la super-softs înainte de a trece la soft-uri pentru o perioadă de 31 de tururi. Acest lucru a contracarat așteptările unei curse cu două treceri pe o pistă care a atins temperaturi mai mari de 40C.

    Există o jumătate de șansă de ploaie care se încadrează vineri pentru Free Practice, cu condiții meteorologice clare sâmbătă – sporind probabilitatea ca ultimul record de la Suzuka International Racing Course să fie redus de la benchmark-ul de anul trecut. un cer acoperit cu nori arata probabil pentru ziua de cursa.

    Isola a subliniat, de asemenea, potențialul de degradare a pneurilor datorită structurii mai ușoare a compușilor 2018, forțelor extreme generate de mașinile mai noi și a numeroaselor curbe cu încărcare laterale de mare viteză, pe circuitul Suzuka.

    “Suzuka prezintă unele dintre cele mai mari încărcări energetice ale sezonului și acest lucru poate duce la un nivel mai ridicat de uzură și degradare decât ne vedem normal”, a spus Isola. “Este, de asemenea, singurul circuit dintr-o cifră de opt pe calendar, ceea ce înseamnă că uzura anvelopei dintre partea stângă și cea dreaptă este aproximativ uniformă.”

    Pirelli au adus compușii super-soft, soft și medium pentru cursa de Suzuka, reflectând selecția lor anul trecut. Cu toate acestea, giganții italieni de cauciuc au înmuiat fiecare compus cu un pas pentru a combate problemele care au apărut în 2017 în ceea ce privește lipsa de uzură.

    Isola sa gândit la ideea unei strategii de două opriri, revenind la modelul tipic al strategiei Suzuka, care a fost anulat anul trecut. “O strategie de one-stop a triumfat la Suzuka in 2017, dar inainte de aceasta tendinta a fost, in principal, spre o optiune de doua opriri”, a adaugat Isola. “Va fi interesant să vedem dacă anvelopele mai moi din acest an – și chiar mașinile mai rapide – produc un set diferit de tactici”.

    Cu toate acestea, italianul recunoaște că echipele și piloții vor fi la fel de prudenți cu putință, pentru a face o singură oprire pentru activitatea de curse a anvelopelor. “Echipele vor încerca întotdeauna să facă numai o singură oprire, dacă este posibil, dar acest lucru trebuie, bineînțeles, să fie echilibrat cu cât este necesar un management al anvelopelor pentru a realiza acest lucru. “De asemenea, în funcție de timpul pierdut pentru oprirea, s-ar putea ca o strategie de două opri să fie mai rapidă.”

    Sa confirmat că echipa Renault Sport Formula 1 va participa la un test de anvelope de două zile cu Pirelli la Suzuka după weekendul de cursă pentru a experimenta 2019 de compuși.

    Frank van Nunen

    Latest Posts

    Plafonul bugetar din Formula 1 va fi o sarcină „grea și dureroasă” pentru McLaren

    Echipa McLaren F1 a explicat că noul plafon bugetar din Formula 1 va fi o sarcină „grea și dureroasă”, deoarece pornește o dată cu...

    WRC: Belgia „în negocieri” pentru un eveniment WRC în 2020

    Organizatorul Raliului Ypres a anunțat că a demarat negocieri pentru a găzdui ceea ce ar putea fi primul eveniment din Belgia în cadrul Campionatul...

    Șapte evenimente sub egida FRAS în acest weekend.

    Șapte evenimente se vor desfășura în acest weekend sub egida FRAS, cu această ocazie urmând să debuteze campionatele naționale de drift, drag racing, slalom...

    “F1 ar fi pierdut din constructori fără plafonarea bugetelor”, spune Ross Brawn

    Formula 1 și-ar fi pierdut din producători și echipe ca urmare a pandemiei COVID-19 dacă nu s-ar fi tăiat din bugete începând cu 2021,...

    Don't Miss

    MRT MOTORSPORT, LA MULȚI ANI, LIVIU IERNEAN.

    Ne băgăm și peste Facebook cu fruntea sus printr-un time line cu foarte multe urări de "la multi ani" cu ocazia aniversarii lui LIVIU...

    Neuville iese în decor la testele din Finlanda.

    Campionatul Mondial de Raliuri a luat de la jumătatea lui Martie o pauză "forțată" din cauza COVID-19. Conducerea campionatului a decis ca testele să...

    MotoGP: Jorge Lorenzo despre niciun wildcard în 2020, „chiar mi-am dorit să o fac”

    De cinci ori Campion Mondial a discutat despre faptul că nu-și poate face revenirea cu Yamaha la Marele Premiu al Cataloniei din 2020. Monster...

    MotoGP prezintă noul calendar pentru 2020

    Dorna Sports a prezentat azi noul calendar pentru sezonul 2020 din MotoGP. Acesta cuprinde 13 etape, majoritar în Europa. Momentan se discută și de introducerea...

    Formula 1: Carlos Sainz neagă că va fi pilot numărul 2 la Ferrari.

    Carlos Sainz a respins zvonurile spunând că va fi pilotul numărul 2 al Ferrari din 2021. Un insider Ferrari a spus săptămâna aceasta că...
    Frank van Nunen