More

    Latest Posts

    Pirelli Report – Teste Formula 1 Pre-Sezon Bahrain.

    Testele Formula 1 din pre-sezon au fost influențate de condițiile locale. Prima zi a fost în mod special dominată de rafale de vânt care au atins până la 47 km/h (25 de noduri), afectând aerodinamica mașinilor. Ca rezultat al vântului, a fost și foarte mult nisip pe pistă ceea ce a compromis aderența. Temperaturile au fost în mod special ridicate, astfel combinația dintre acești factori a dus la supraîncălzire și amplificare a degradării termice a pneurilor Pirelli.

    În ziua a doua, vântul a rămas la fel de prezent, dar temperaturile au fost mai coborâte, ceea ce a redus supraîncălzirea. Drept rezultat echipele au avut un echilibru mai bun al mașinilor, multă muncă fiind depusă pentru efectuarea set-up-urilor, motive pentru care ieșirile pe pistă au fost în general scurte, așa cum a fost cazul și în prima zi. A treia și ultima zi s-a derulat în condiții mai bune de pistă, cu vânt moderat și o briză răcoroasă, dar cu temperaturi ale pistei la nivelul primei zile. Multe echipe au efectuat ieșiri lungi utilizând compozițiile C2, C3 și C4 nominalizate pentru Marele Premiu al Bahrainului.

    Pirelli

    Mario Isola – Head of F1 and Car Racing:

    „De-a lungul celor trei zile, toate compozițiile au performat bine și nu am avut parte de graining: doar o ușoară abraziune pentru compozițiile cele mai soft. Alături de condițiile meteo, timpii pe tur au fost influențați de diferite cantități de benzină pentru fiecare echipă, ceea ce a făcut ca o comparație directă cu timpii din sesiunea de teste de anul trecut să fie dificil de făcut. A fost de asemenea greu să stabilim cu acuratețe diferența de performanță dintre compoziții, datorită evoluției pistei. Cel mai simplu de spus este diferența dintre C2 și C3, care este de aproape 0,5 secunde, în timp ce diferența dintre C3 și C4 este mai mare decât ne-am așteptat, C4 fiind utilizat de mai multe mașini când pista a corespuns. Acum așteptăm startul sezonului, care va fi ultimul pentru pneurile de 13 inch înainte de a trece la cele de 18 inch din 2022, pentru care o serie de teste de dezvoltare a fost planificată în acest an.”

    Cei mai buni timpi și compozițiile:

    Pirelli

    Pirelli

    Pirelli

    Pirelli

     

    Sursa: Pirelli
    Photocredit: Pirelli

    Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

    Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

    Pirelli

    Latest Posts

    Don't Miss