More

    Latest Posts

    Pirelli Report: Marele Premiu al Emilia Romagna 2021 – Antrenamente.

    Vizualizări: 4348

    Bottas cel mai rapid pilot in ambele sesiuni de antrenamente libere la Marele Premiu al Emilia Romagna cu pneurile de compoziție Medium C3.

    Antrenamente

    Sumarul pneurilor pentru vineri:

    • Piloții Mercedes au fost cei mai rapizi în ambele sesiuni de antrenamente libere de ieri. Valtteri Bottas a fost cel mai rapid de fiecare dată, reușind cel mai bun timp al zilei cu pneurile medium P Zero Galben în sesiunea de după amiază.
    • Vremea a fost ușor mai rece decât anul trecut, dar asemănătoare în FP1 și FP2, cu temperaturi la nivelul aerului în jurul a 15 grade și temperaturi la nivelul pistei în jurul a 25 de grade.
    • Deși echipele au concurat la Imola anul trecut, antrenamentele din 2020 au fost condensate într-o singură sesiune de 90 de minute, sâmbătă dimineață.
    • Până acum, se pare că pneul hard, P Zero Alb este cu 0,5 secunde pe tur mai lent decât pneul medium, P Zero Galben, în timp ce pneul soft, P Zero Roșu este cu aproape 0,7s. per tur mai rapid decât medium.
    • Diferențele de performanță dintre cele trei compoziții sunt diferite față de estimările inițiale. Diferența dintre hard și medium este mai mică decât ne-am așteptat deoarece, hard-ul, deși necesită o perioadă mai lungă pentru a intra în temperatură, este apoi capabil să lucreze eficient și să ofere un bun nivel al aderenței. Între soft și medium diferența este pe de altă parte mai mare –  deoarece ne-am așteptat la temperaturi mai joase la nivelul pistei și graining la C4: nu doar la rulajele lungi.

    Mario Isola – Head of F1 and Car Racing:
    „Condițiile pe care l-am avut ieri la Imola au fost de fapt ceva mai reci decât am avut în urmă cu șase luni, în noiembrie. Pneurile au performat în general bine. Am observat ceva graining la rulajele lungi pentru compoziția C4, în ambele sesiuni. Imola este o pistă de duritate medie și care nu supune pneurile unui stres prea mare, astfel că la temperaturi mai coborâte la nivelul pistei este dificil să ajungă în temperatură: în special compozițiile medium și hard. Până după-amiază, pista era deja în condiții destul de bune, în ciuda faptului că aportul curselor suport a fost redus. Diferența dintre compoziții a fost mai redusă decât ne-am așteptat între hard și medium și mai mare decât ne-am așteptat între  medium și soft, deși diferența poate varia de la o echipă la alta. Acest lucru va influența în mod natural, strategiile.”

    Antrenamente

    Antrenamente

    Antrenamente

    Mai multe știri despre Campionatului de Formula 1 găsiți AICI.

    Antrenamente

    Sursa: GP24 / Pirelli
    Photocredit: Pirelli / Getty Images
    Sponsor: Pirelli

    Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

    Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

    GP24 / Pirelli

    Latest Posts

    Don't Miss