Piloții Ferrari Charles Leclerc și Carlos Sainz Jr. au livrat cele mai rapide tururi ale zilei în timpul sesiunilor de antrenamente libere de ieri. Au fost singurii piloți care au coborât sub marca 1:12.000 în timpul antrenamentelor libere. Sperăm că este un semn bun pentru Charles Leclerc, care încă nu a terminat o cursă de Formula 1 în orașul său natal.
Decalajul de timp între anvelope:
Sumarul pneurilor pentru joi:
- Ferrari a fost echipa de bătut în antrenamente libere, Charles Leclerc obținând cel mai bun timp în fața coechipierului său Carlos Sainz în sesiunea de după-amiază FP2 – singurii piloți care au scăzut sub bariera de 1m12s – în timp ce Sergio Perez de la Red Bull s-a situat în topul timpilor în FP1. Toți ei au folosit anvelopa P Zero Red SOFT C5 pentru a-și seta cele mai bune timpi de tură, cel mai moale compoziție din gamă (numit „C5”) debutând în 2021 la Monaco în acest weekend.
- Temperaturile au fost calde și a fost uscat toată ziua, cu temperaturi de asfaltul maximă la 45 de grade Celsius în timpul sesiunii de după-amiază FP2. Acest lucru i-a ajutat pe piloți să mențină temperatura anvelopelor, deși, ca de obicei, găsirea unui decalaj în traficul din Monaco a fost o provocare.
- Distanța de performanță dintre compoziție anvelopelor este așa cum era de așteptat până acum: cu aproximativ 0,8 secunde între dur și mediu și o diferență similară între mediu și moale.
Formula 2: Ultimele știri:
În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2024)
Formula 2 a început cu antrenamente libere urmate de calificare, care pentru Monaco este împărțită doar în două grupe de 16 minute pentru a minimiza problema perenă a găsirii unui tur clar. Theo Pourchaire al echipei ART Grand Prix a obținut cel mai bun timp: neobișnuit de la primul grup de 11 mașini, care în mod tradițional este ușor dezavantajat datorită evoluției al circuitului care face al doilea grup un pic mai rapid.
Toți piloții au rulat pe cauciucuri Super-soft în calificare, pentru a extrage aderența mecanică maximă pe circuitul strâns și curbos. Guanyu Zhou de la UNI-Virtuosi, care s-a calificat pe locul 10, va începe mâine cursa F2 de deschidere de pe Pole Position.
Mario Isola – Head of F1 and Car Racing:
„Circuitul era de fapt în stare bună pentru FP2, în special cu o evoluție semnificativă a pistei, datorită și evenimentelor de asistență. Am văzut performanțe solide din toți cei trei compuși, cu un decalaj de timp similar între toți. După cum era de așteptat, echipele s-au concentrat pe hard și medium dimineața, urmate de medium și soft pentru performanțele lor după-amiaza, în pregătirea pentru sesiunea de calificare – care desigur, are loc mâine la Monaco.
Aceasta înseamnă că condițiile de pistă pot fi ușor diferite în momentul în care ajungem la sesiunea crucială de calificare – cu un risc ușor de ploaie înainte de FP3, care ar putea reseta condițiile de asfalt. Condițiile au fost destul de calde astăzi, temperatură pistei fiind o influență cheie asupra uzurii și degradării anvelopelor, care este destul de scăzută în Monaco. Drept urmare, nu am văzut nimic astăzi care să sugereze că echipele se vor abate de la strategia obișnuită cu o singură oprire la Monaco, cu preferințele anvelope moale și medii, judecând după planurile de funcționare de astăzi”.
Mai multe știri despre Campionatului de Formula 1 găsiți AICI.
Sursa: GP24 / PirelliPhotocredit: Pirelli / Getty Images
Sponsor: Pirelli
Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.