ART Banner Womans Day Banner Your Banner Alpha Oils Banner KMS Banner Yato Banner SysAdmin Banner Manohar Banner
More

    ART Banner Womans Day Banner Your Banner Alpha Oils Banner KMS Banner Yato Banner SysAdmin Banner Manohar Banner

    Latest Posts

    Piloții din Formula 1 spun că penalizările ar trebui să fie date cu grijă

    Piloții din F1 îl îndeamnă pe directorul de cursă, Michael Masi, să se asigure că punctele de penalizare sunt date doar pentru incidente periculoase. Subiectul legat de penalizări, a revenit în lumină, în urma incidentului cu Lewis Hamilton, care aproape că a ajuns la 10 puncte în GP-ul Rusiei, lasandu-l foarte aproape de interzicerea de a concura.

    Mai mulți piloți au dorit să își exprime îngrijorarea, deoarece ei cred că penalizările sunt împărțite mult prea ușor, pentru incidente minore. Niciun pilot din F1, nu a ajuns la maximul de 12, fiind posibilă suspendarea, dar Romain Grosjean și Daniil Kvyat, sunt foarte aproape, ambii cumulând 10 puncte, pe la începutul carierei.

    Grosjean admite faptul că posibilitatea suspendării l-a făcut să fie mai prudent, dar în același timp, se întreabă dacă, nu cumva, unele din aceste penalizări sunt nemeritate: „Am fost penalizat pentru blocare- nu știu a cui- în sesiunea de calificări din Bahrain, din 2018, mi-am amintit exemplul acesta. De două ori pe radio nu mi s-a comunicat exact dacă vine cineva sau nu. Nu e ca și cum aș fi făcut-o intenționat.”

    „Când esti aproape de 12 puncte, ai grijă la absolut orice. Sigur că blocarea cuiva în calificări, sau faptul că ai viteză prea mare pe linia boxelor, sau ingorand din greșeală un steag galben, atrag câte două puncte. Deci se adună foarte repede. De asemenea, poate avea loc un incident în cursă.”

    „Deci da, când ai multe puncte adunate, trebuie să fii atent. Și nu ești la fel, când conduci cu o astfel de presiune, pe tine.”

    Daniil Kvyat spune că „nu e confortabil” să ajungi la 10 puncte pe superlicenta. El a ajuns în situația asta în 2017 și a fost înlocuit în echipă, la scurt timp, după. „Mă aflam la o distanță foarte mică de suspendare. Nu mă simțeam prea bine atunci, ca să fiu sincer.”

    „Cred că unele dintre puncte sunt bine justificate. Când ai un stil periculos de pilotat, îi pui pe alții în situații riscante. Dar alte penalizări nu au nicio logică. Deci cred, sincer, că sistemul ar trebui revizuit.”

    „Nu știu exact ce s-a întâmplat la Sochi, cu Lewis- cum justifică faptul că unii piloți rămân cu penalizările și alții nu, pentru că am avut aceeași situație în Spania, cu steagul albastru, ceea ce nu era neapărat o încălcare a regulamentului, care să fi pus pe cineva în pericol. Dar tot am primit puncte. Aș putea să spun că merit să-mi fie retrase.”

    Hamilton a fost penalizat pentru două start-uri greșite, de la ieșirea de pe linia boxelor, în Sochi. Kvyat își amintește că nu a înțeles decizia britanicului de a pleca de acolo.

    „Ai viteza mare acolo, în primul rând, cam 250km/h, deci nu e un loc potrivit. Am fost surprins. Știam că nu e chiar permis.”

    Kvyat a ridicat la fileu problema penalizărilor pe superlicenta la ședința cu piloții: „Consider că trebuie analizat și revizuit. Dacă primești puncte pentru că ai provocat o coliziune periculoasă, s-au ai făcut o manevră riscantă, atunci e justificat. Dar neatenția la steagul albastru, și alte prostii de genul, nu ar trebui să fie incluse în aceeași categorie. Nu e ca la taxi. Trebuie să fim lăsați să împingem limitele.”

    Lando Norris spune că discuția dintre piloți și Michael Masi a mai lămurit lucrurile: „Înțelegem mai bine, și noi, și sper că și oficialii, ce merită să fie penalizat și ce nu. Sunt unele incidente pentru care nu ar trebui să existe penalizări. Ar trebui să fie doar pentru aspecte periculoase sau care periclitează siguranța. Nu pentru câte o chestie minoră care i se poate întâmpla oricui. Cred că s-a mai clarificat situația, dar vom vedea în viitor, când oamenii vor fi penalizați din nou.”

    Michael Massi nu a vrut să facă o declarație cu privire la discuția cu piloții: „Aceste discuții sunt între mine, piloți și directorii de echipe. Vom continua să avem astfel de ședințe, într-un mediu sigur și privat, și nu voi vorbi despre ele.”

    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.

    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.

    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Ana Danila

    ART Banner Womans Day Banner Your Banner Alpha Oils Banner KMS Banner Yato Banner SysAdmin Banner Manohar Banner

    Latest Posts

    License-1 License-2 Your Banner Nankang-1 Nankang-2

    Don't Miss

    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.

    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.

    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Ana Danila