Merpano Banner ART Banner Your Banner Alpha Oils Banner KMS Banner Yato Banner
More

    Merpano Banner Radical ART Banner Your Banner Alpha Oils Banner Yato Banner

    Latest Posts

    Phil Hanson reflectă asupra unui 2020 uimitor

    Phil Hanson poate reflecta de abia acum la ceea ce a fost un 2020 incredibil de reușit. În ceea ce privește sezonul trunchiat din acest an, Phil, din Sunningdale, Berkshire, și-a atins cele trei obiective de pre-sezon într-un stil uimitor.

    După ce a împlinit vârsta de doar 21 de ani cu două luni mai devreme, Phil a câștigat pentru prima dată Le Mans 24h- culmea curselor sportscar pentru un pilot. Victoria lui Phil în United Autosports, cu Oreca, i-a adus titlul LMP2 al Campionatului Mondial de Anduranță FIA 2019-20 – devenind cel mai tânăr campion din primul său sezon complet WEC – mai rămânând o cursă.

    Doar trei săptămâni mai târziu, la Monza, în Italia, Hanson și-a asigurat titlul din seria europeană Le Mans din 2020 – din nou, cu o singură cursă încă de executat. Și cu opt evenimente înghesuite în 17 weekenduri, compuse din 58 de ore de curse de la reluarea acțiunii la jumătatea lunii iulie, Phil se poate relaxa în cele din urmă și poate face bilanțul realizărilor sale incredibile, în care niciun alt pilot nu a câștigat vreodată „tripla coroană” neoficială sporscar.

    Hanson, care a început să concureze abia în 2016, a contestat cea de-a 40-a sa cursă LMP2 în Bahrain la începutul acestei luni – începutul celei de-a 56-a curse de carieră. Concurând pentru United Autosports, pentru un al treilea sezon consecutiv, cu Filipe Albuquerque (POR) în ELMS & WEC, cu adăugarea lui Paul Di Resta (GB) în WEC, Oreca lor # 22 a câștigat succesul la dublu titlu, Hanson devenind cel mai tânăr pilot britanic care a câștigat LMP2 la Le Mans.

    ELMS
    Phil a debutat la Silverstone în aprilie 2017.
    Portimão anul acesta a marcat cea de-a 20-a sa cursă ELMS (toate LMP2).
    Phil a concurat în trei sezoane complete, 2018 (locul al 5-lea, 3 podiumuri cu 2 victorii), 2019 (locul al 4-lea, 2 podiumuri cu 1 victorie) și 2020 (primul loc, 5 podiumuri cu 3 victorii).

    WEC
    Phil a debutat la Spa în mai 2017.
    Bahrain a marcat anul acesta cea de-a 13-a sa cursă WEC (toate LMP2).
    Phil a concurat la un sezon complet, 2019-20 (primul loc, 6 podiumuri cu 4 victorii).

    Phil Hanson:
    „Acum am în sfârșit timp să reflectez asupra succesului meu. Desigur, scopul a fost să câștigăm ELMS, WEC și Le Mans atunci când am plecat la drum la începutul sezoanelor respective, dar să le câștigăm efectiv pe toate cele trei, în același sezon, este uimitor. ELMS a fost un sezon fantastic. A fost scurtată, cinci în loc de șase runde, o a doua cursă Ricard luând locul Barcelonei, din cauza COVID, în timp ce Silverstone lipsea din calendar. A fost păcat, deoarece mă bucur atât de pistele spaniole, cât și de cele britanice. Trei victorii, două treimi și un tur rapid au fost destul de uimitoare, non-victoriile noastre fiind, în esență, rezultatul penelor. Eu și Filipe am câștigat în cele din urmă titlul cu 39 de puncte sănătoase la distanță de mașina „soră” # 32 United Autosports.”

    „Am avut, de asemenea, o cursă incredibil de puternică în WEC. Am trecut de la șasiul Ligier la Oreca pentru runda de deschidere a sezonului 2019-20 la Silverstone în septembrie ’19, dar o problemă electronică a provocat o retragere anticipată și ne-am luptat cu câteva probleme din cauza ghinionului pur, înregistrând locurile trei în următoarele două curse în China și Japonia. Dar victoriile consecutive la Bahrain, CoTA, Spa și, bineînțeles, la Le Mans, au fost destul de incredibile.”

    „Am fost la 26 de puncte distanță de Racing Team Nederland după Fuji și la încă 21 de puncte în urmă după Shanghai, pe locul șase. Victoria noastră din Bahrain în decembrie anul trecut ne-a mutat pe locul al doilea în clasament, la trei puncte în spatele băieților Jackie Chan DC Racing, înainte de a prelua conducerea campionatului la CoTA în februarie. Victoria de la Le Mans a asigurat titlul de piloți pentru Filipe și pentru mine dar, din păcate, Paul a pierdut din cauza faptului că a ratat Fuji, în timp ce United a obținut Trofeul Echipelor din Franța. În cele din urmă am asigurat titlurile cu 38 de puncte puternice.”

    „Câștigarea Le Mans mi-a dat cea mai mare satisfacție anul acesta. Am debutat în cursa de 24 de ore în 2017, terminând pe locul nouă în LMP2 cu Nigel Moore și Karun Chandhok și i-am avut pe Filipe și Paul ca și coechipieri în ultimii trei ani, terminând pe locul patru anul trecut. Este, în mod evident, cea mai mare cursă a mea din sezon, pentru majoritatea piloților de sportscar de asemenea, sunt sigur, ceea ce aduce mentalitate, emoție și stres uriașe, fiind o cursă cu atât de multe variabile care pot merge prost.”

    „Am fost, de asemenea, deosebit de mulțumit de performanța mea la Paul Ricard pentru a treia cursă ELMS de la sfârșitul lunii august. Am fost pe slick-uri în condiții foarte umede și m-am străduit enorm pentru a menține timpii turului cât de repede am putut, asumându-mi riscuri imense și având momente de sfârșit de cursă pe pistă de la lovituri masive când loveam zone umede. Făcusem o alegere greșită în privința anvelopelor, dar a fost în următoarea perioadă când celelalte mașini au intrat pe slick-uri, pe o pistă alunecoasă, și a existat un moment când am fost cu câteva secunde mai rapid decât oricine altcineva. Eram într-un ritm foarte bun pe slick-uri noi, revenind din urma grupului și fiind în zona mea de confort. Am fost cu un minut în urma liderului după ora 1 și, până când strategia s-a dezvoltat și Filipe a preluat conducerea, eram înapoi pe locul 2. Filipe a redus în cele din urmă diferența până la primul loc, # 26,  în etapele finale și a preluat conducerea cu 4 minute rămase. Conducerea primelor etape ale cursei, căderea până aproape de ultimul loc și revenirea pentru a câștiga când am crezut că toate s-au pierdut, a fost cu siguranță punctul meu culminant ELMS în acest an.”

    „Este atât de păcat că nu au existat spectatori la cursele noastre. Ar fi fost minunat să privim spre pit-lane de pe podiumul de la Le Mans, de exemplu, văzând toți fanii sărbătorind succesul nostru. Acest lucru se aplică și faptului că tatăl meu [Dick] nu este prezent. După ce a participat la CoTA în februarie, din cauza epidemiei COVID care a cuprins lumea, el a rămas acasă și nu a mai participat la altă cursă. Până atunci, el a fost mereu prezent la curse de-a lungul carierei mele. Anul viitor voi fi șofer cotat „Gold”, care schimbă unele lucruri, așa că trebuie să analizăm cu atenție toate opțiunile având în vedere acest scenariu pentru 2021. ”

    Sursa: dailysportscar.com

    Photocredit: dailysportscar.com



    Crezi că poți prezice rezultatele curselor următoare?
    Dacă reușești, noi te premiem!

    Primii 3 participanți care prezic corect rezultatele vor primi gadget-uri cool după fiecare cursă, iar la finalul sezonului punem la bătaie 2 bilete la Marele Premiu al Ungariei din 2022, un voucher Pirelli în valoare de 1500 RON și un abonament de un an la F1TV.

    Ce mai aștepți? Înscrie-ți predicțiile în GP24 PRONOCONTEST începând cu data de 9.07.2021!


    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.

    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.

    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Merpano Banner Radical ART Banner Your Banner Alpha Oils Banner Yato Banner

    Latest Posts

    License-1 License-2 Your Banner Nankang-1 Nankang-2

    Don't Miss