Latest Posts

Peugeot dezvăluie specificațiile motorului pentru Le Mans Hypercar din 2022

Vizualizări: 14082

Noul Le Mans Hypercar, cu care Peugeot va intra în World Endurance Championship în 2022, va fi propulsat de un motor V6 de 2,6 litri cu dublu compresor.

Anunțul a fost făcut împreună cu alte detalii tehnice cheie ale prototipului LMH, care va duce producătorul francez înapoi la Le Mans 24h pentru prima dată din 2011.

Francois Coudrain, directorul powertrain Peugeot WEC, a declarat: „Arhitectura sistemului de propulsie Peugeot Hybrid4 500kW este rezultatul unui brief extrem de detaliat, modelat de noile reglementări FIA WEC. Am luat în considerare inițial un singur turbo, dar acest lucru ne-ar fi împiedicat să atingem ținta centrului de greutate al motorului nostru. Un bloc V6 twin-turbo oferă cel mai bun compromis între tehnologie, greutate, ambalarea componentelor auxiliare ale motorului, fiabilitate și performanță.”

Motorul va produce mai mult de 680 CP (500 kW) și va alimenta LMH cu tracțiune integrală, împreună cu un motor-generator de 272 CP (200 kW) pe puntea din față, dezvoltat la sediul Peugeot motorsport de la periferia Parisului. Motorul cu combustie internă de 165 kg alimentează roțile din spate printr-o cutie de viteze secvențială cu șapte trepte, iar motorul electric pe cele din față. Puterea totală a sistemului de propulsie hibrid nu trebuie să depășească 680 CP în niciun moment, cu excepția cazului în care unitatea motor-generator recuperează energi, când este permisă o creștere de trei procente la 700 CP.

Peugeot dezvăluie specificațiile motorului pentru Le Mans Hypercar din 2022

“Unitatea motor-generator va fi echipată cu o transmisie ușoară, de înaltă eficiență, cu o singură viteză și un invertor de ultimă generație pentru a transfera puterea bateriei către motor”, a spus Coudrain. Va avea capacitatea de a utiliza instantaneu toată energia disponibilă în baterie, datorită strategiilor sistemului de gestionare a energiei aparatului propulsor.”

În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2024)

 

Bateria de înaltă densitate, de 900 V, a Peugeot este dezvoltată împreună cu Saft, o filială a partenerului Total al Peugeot. Directorul tehnic Saft, Kamen Nechev, a declarat: „Principalul parametru va fi optimizarea modului în care este utilizată energia stocată în baterie. Pentru a realiza acest lucru, avem nevoie de un timp de încărcare extrem de scurt, combinat cu celule de stocare de mare capacitate, pentru a forma un pachet care permite livrarea unei puteri maxime cât mai rapid posibil.”

Bateria va fi amplasată într-o carcasă de carbon în interiorul monococului noului Peugeot, conform reglementărilor LMH. Peugeot anunțase deja că partenerul său aerodinamic pentru proiectul LMH va fi Ligier Automotive. Grupul propulsor va începe testarea în prima jumătate a anului 2021, înainte ca mașina Peugeot LMH să înceapă testarea la sfârșitul anului. Peugeot nu și-a luat încă angajamentul momentului când se va alătura WEC pe parcursul sezonului 2022.

 

Sursa: Autosport.com
Photocredit: Autosport.com
Sponsor:

Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

Autosport.com

Latest Posts

Don't Miss