Latest Posts

Perez conduce Red Bull la un 1-2 dominant în fața lui Leclerc

Vizualizări: 19507

Sergio Perez a obținut o victorie strălucitoare în Marele Premiu al Azerbaidjanului, preluând conducerea de la coechipierul său, Max Verstappen, pe fondul opririi la boxe sub Safety Car, pe care nu a mai renunțat.

Pilotul mexican de Formula 1 Sergio Perez a profitat de o oprire la boxe sub Safety Car pentru a ieși în frunte, după ce Max Verstappen a făcut o oprire timpurie la boxe chiar înainte ca accidentul colegului olandez Nyck de Vries să scoată Safetycar-ul. Max Verstappen a condus cursa de când a preluat conducerea de la Charles Leclerc, aflat în pole position, în prima parte a cursei. Charles Leclerc a condus la linia de start în fața lui Max Verstappen și, fără ca DRS-ul să fie disponibil în prima serie de tururi, a reușit să păstreze un avans mic față de dublul campion.

La finalul turului al treilea, Max Verstappen a trecut de pilotul Scuderiei Ferrari grație avantajului mare de viteză al mașinii sale Red Bull Racing RB19 cu DRS activ, și a condus în primul viraj al turului al patrulea. Charles Leclerc a ieșit rapid din raza de acțiune și a fost în scurt timp o pradă ușoară pentru Sergio Perez, care a început imediat să îl urmărească pe Max Verstappen în eforturile sale de a-și asigura a doua victorie din carieră în Marele Premiu al Azerbaidjanului de pe circuitul de la Baku.

Perez, Red, Bull

Sergio Perez a ajuns la limita razei de acțiune a DRS-ului lui Max Verstappen, dar cursa a fost întreruptă pentru a pune pe pauză progresul câștigătorului cursei de sprint, când Nyck de Vries și-a strivit roata stânga față de zidul interior în virajul 6 și s-a oprit pe pistă. Acest lucru s-a întâmplat chiar în momentul în care Max Verstappen a intrat la boxe, dar apariția Safety Car-ul în turul 11, în timp ce arbitri încercau să elibereze AlphaTauri-ul al lui Nyck de Vries, a făcut ca partea sa de garaj să fi greșit oarecum apelul – Safety Car-ul apărând în momentul în care Max Verstappen ieșea din pitlane.

Acest lucru le-a oferit lui Charles Perez și Charles Leclerc șansa de a efectua opririle la boxe sub safety car, permițându-le să iasă din pitlane în fața lui Max Verstappen după ce și-au luat pneurile hard proaspete. Deși Charles Leclerc a încercat să facă o manevră asupra lui Sergio Perez la reluarea cursei, rămânând alături de lider, nu l-a putut împiedica pe Max Verstappen să treacă în forță în virajul 3 și să preia locul doi.

În acest moment, Sergio Perez a ieșit din raza de acțiune a DRS, asigurându-se în mod crucial că Max Verstappen nu a putut folosi puternicul efect DRS al mașinii Red Bull Racing RB19 împotriva coechipierului său. Sergio Perez și Max Verstappen au început apoi să schimbe lovituri și a urmat un război pentru cel mai rapid tur – dar diferența a început să se deschidă încet în favoarea lui Sergio Perez, în special când Max Verstappen a început să se plângă de lipsa de echilibru între diferențial și frânarea motorului.

În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2024)

 

Perez, Red, Bull

Până la sfârșitul turului 36, Sergio Perez a înregistrat tururi în 1m44s, cu Max Verstappen încă împotmolit în 1m45s pentru a ajuta ca avansul pilotului Red Bull Racing născut în Guadalajara să crească la 2,5s – care a depășit pragul de trei secunde două tururi mai târziu, când Sergio Perez și-a continuat ritmul impresionant. Continuând să impună ritmul, Sergio Perez a dus diferența până la 3,6s, dar a pierdut 0,6s în fața lui Max Verstappen în încercarea de a-l depăși pe Alfa Romeo al lui Valtteri Bottas, oprit de două ori, forțându-l pe acesta să își consolideze apărarea în turul următor cu o altă serie de tururi rapide.

Diferența dintre cei doi a fost la apogeu la 3,7s, pe care Sergio Perez a considerat-o suficientă pentru a-și asigura victoria – și a început să se consolideze, trecând linia de sosire cu 2,1s pentru a doua sa victorie din 2023. Max Verstappen, în căutare de consolare, a plecat în căutarea punctului pentru cel mai rapid tur; deși campionul în exercițiu a livrat în mod corespunzător cel mai rapid tur, Fernando Alonso a furat punctul provizoriu până când Max Verstappen a stabilit un timp de 1m44.474.

Dar Fernando Alonso, fără să se lase descurajat, a fost cu două zecimi mai rapid decât colegul său de două ori campion și și-a mărit numărul de puncte, în timp ce încerca să îl vâneze pe Charles Leclerc. Fernando Alonso a fost la 0,8s de Charles Leclerc la final, ratând al patrulea loc trei consecutiv, în timp ce monegascul a reușit să se scuture de degradarea mai mare a pneurilor echipei Scuderia Ferrari pentru a se asigura că poate transforma pole position-ul într-un podium.

Perez, Red, Bull

Fernando Alonso recuperase anterior teren la reluarea cursei cu o manevră îndrăzneață pe interiorul lui Carlos Sainz în virajul 4, iar Carlos Sainz a terminat la 23,4s în spatele compatriotului său, după ce multiplele discuții cu echipa sa cu privire la strategie au fost difuzate în direct la televizor. Lewis Hamilton l-a dispus pe Lance Stroll pentru a ocupa locul șase, în timp ce George Russell – după un început bun de cursă – a rămas în urma coechipierului său și a pilotului echipei Aston Martin Racing la reluare și s-a luptat să țină pasul cu cei doi din față.

Pilotul britanic de la Mercedes-AMG F1 a ales în schimb să facă o oprire la boxe, având un decalaj suficient de mare față de Lando Norris din spatele său și să treacă la un set de pneuri soft, răpindu-i lui Fernando Alonso punctul pentru cel mai rapid tur.

Lando Norris și-a petrecut cea mai mare parte a cursei încercând să găsească o modalitate de a-l depăși pe Nico Hulkenberg, care a făcut un stint lung pe pneuri dure, dar în cele din urmă a reușit să treacă de pilotul Haas F1 pentru a urca în puncte – nu mult mai târziu a fost promovat pe locul nouă, când Esteban Ocon, care a oprit la fel de târziu, a fost chemat în penultimul tur.

Perez, Red, Bull

Acest lucru l-a ridicat și pe Yuki Tsunoda în puncte pentru a se asigura că AlphaTauri își poate dubla numărul de puncte din acest sezon – cu 2,6s în fața lui Oscar Piastri de la McLaren Racing.

  • Mai multe știri despre Campionatul Mondial de Formula 1 găsiți AICI.
Sursa: GP24 Media / Motorsport Network
Photocredit: Formula 1 Fans Romania
Sponsor:

Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

GP24 Media / Motorsport Network

Latest Posts

Don't Miss