Latest Posts

Patricia revine cu un rezumat al rundei 2 din RES 2024

Vizualizări: 3569

Patricia revine cu un rezumat al rundei 2 din RES 2024: În weekend-ul 13-14 aprilie s-a desfășurat a doua etapă a Campionatului Național de Anduranță.

Runda secundă a avut loc pe varianta scurtă a circuitului Motorpark Romania. Astfel, bucla de la finalul circuitului nu mai este folosită, iar linia dreaptă este prelungită, cu un viraj foarte strâns la intrare. Și de data aceasta vremea a ținut cu noi, fiind perfectă pentru un weekend de cursă. Ziua I a fost alcătuită din două sesiuni de antrenamente libere, în care am încercat să mă adaptez cât mai bine la noul format al circuitului, fiind prima oară pe varianta scurtă a acestuia.

Patricia, RES

După antrenamentele libere au urmat cele două sesiuni de calificare, care au decurs excelent pentru mine. Astfel, urma să iau startul atât în cursa Sprint, cât și în prima cursă de duminică, de pe poziția secundă a clasei A1, în timp ce cursa a doua urma să o încep de pe locul 1. Acesta este primul Pole Position din carierea mea în cadrul curselor de circuit și a fost o imensă bucurie, atât pentru mine cât și pentru echipa mea. Ambele rezultate mi-au oferit încredere pentru cursele de a doua zi.

La scurt timp după calificări a sosit momentul cursei Sprint. După un start dificil, mă aflam în spatele plutonului, ceva ce nici un pilot nu își dorește, mai ales într-o cursă scurtă de doar 10 tururi. Așa că pentru mine a devenit o cursă de recuperat poziții pentru a fi din nou în față. Cursa a decurs fără probleme, iar la final am trecut a doua linia de finish la clasa A1, ceea ce a însemnat puncte valoroase în clasamentul final.

Cursa Sprint a fost transmisă live și poate fi revizionată la următorul link: 

YouTube video

Duminică dimineața, înaintea curselor, totul era în condiție perfectă, atât eu, cât și mașina, ceea ce mi-a oferit încrederea că voi avea două curse foarte bune. După startul în prima cursă, am stat multe tururi în spatele unui adversar direct de la clasă, reușind să îl depășesc și să avansez o poziție în clasament. După ce trecuse mai mult de jumătatea cursei, iar oprirea obligatorie la boxe fusese efectuată cu bine, cursa a fost neutralizată cu Code60, până când pericolul a fost eliminat, moment în care m-am pregătit pentru procedura de restart.

În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2024)

 

Cu mai puțin de un sfert de oră sub steag verde, mi-am menținut poziția, așa că am trecut a doua linia de sosire în cadrul clasei A1. După o penalizare care a venit după finish-ul cursei, din cauza depășirii unui alt concurent pe steag galben, am trecut pe poziția a treia. Însă acest lucru m-a ambiționat ca în cursa următoare să am un rezultate și mai bun.

Cursa 1 poate fi vizionată în întregime aici: 

YouTube video

După pauza de prânz și cursa de la Logan Cup a venit momentul mult aștept: Cursa a doua, în care urma să plec din Pole Position, din punct de vedere al clasei A1. Din păcate, în momentul în care am vrut să ies din boxă, mașina nu a mai intrat în viteză. După mai multe încercări am reușit să ies pe circuit, însă problema a persistat, deoarece uneori intra în viteză alteori nu, în momentul în care încercam să trec într-o treaptă superioară sau inferioară. Pe grila de start, eu, tatăl meu și mecanicul meu, ne-am dat seama că nu putea fi remediată problema în timp util.

În ciuda acestui fapt am decis că cel mai bine este să găsesc cea mai superioară treaptă de viteză posibilă și să merg toată cursa cu acea treaptă, în cazul acesta treapta a patra. În acest fel, dacă parcurgeam 60% din turele liderului clasei mele, puteam obține puncte. Fiindcă în Anduranță uneori foarte important este doar să termini cursa, acesta a devenit scopul nostru în cursa a doua: să aduc cu bine mașina la finish și să obțin puncte. Din fericire japoneza mea a ținut cu bine și am reușit să termin cursa.

Cursa 2 este doar la un click distanță la următorul link: 

YouTube video

În ciuda defecțiunilor tehnice din cursa a doua am reușit să închei etapa secundă cu două clasări pe podium: Locul 3 la clasa A1 și victoria la clasa Femina, datorită rezultatelor foarte bune în calificări, cursa sprint și prima cursă.

Patricia, RES

 

Pe această cale doresc să le mulțumesc partenerilor, care au făcut posibilă prezența mea la startul acestei competiții. Anul aceste voi fi susținută de: Fabi Total GrupPilot Pen RomaniaFirma BollhoffFamilia ToneliTerra Plast TradeOmniasig Vienna Insurance GroupRepsol RomaniaAvi Compact, EDB Racing by Fane Motorsport, Algernon, ALP Service (Vopsitorie și Tinichigerie), Consterra Optim.

Patricia, RES

Ca de fiecare dată, povestea mea este spusă cu ajutorul echipei GP24 Media, pentru care le mulțumesc foarte mult pentru susținerea și încrederea acordată!

Următoarea etapă este programată peste aproape o lună și jumătate, ceea ce ne oferă suficient timp pentru a remedia problemele tehnice și de a pregăti mașina de start. De asemenea, etapa a treia, desfășurată la Târgu Mureș, va fi RES500, etapa regină a campionatului, extrem de dificilă și de importantă. Mai multe detalii despre acestea în avancronica etapei!

Ne vedem în curând la circuit! Fiți cu ochii pe numărul 46!

Patricia, RES

Din pasiune pentru Motorsport, Patricia Sîrbu Mărculeț

Sursa: GP24 Media
Photocredit: Cristi Mitu
Sponsor:

Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

GP24 Media

Latest Posts

Don't Miss