More

    Latest Posts

    Oracle este noul sponsor principal al echipei Red Bull Racing F1

    Gigantul tehnologic american Oracle a devenit sponsorul principal al echipei Red Bull Racing de Formula 1, după retragerea oficială a Honda din acest sport.

    Echipa din Milton Keynes va fi cunoscută de acum înainte sub numele de Oracle Red Bull Racing, compania din SUA urmând Infiniti – care a avut contract din 2013 până în 2015 – și Aston Martin, al cărui nume a fost încorporat în perioada 2018-2020. Honda a fost adăugată la sfârșitul numelui echipei doar pentru sezonul 2021. Oracle s-a alăturat pentru prima dată Red Bull în martie anul trecut, în ceea ce a fost anunțat la acea vreme ca un acord pe mai mulți ani și care a fost acum modernizat.

    Din 2013, Oracle este, de asemenea, unicul sponsor de titlu al concurenților la Cupa Americii, Echipa SUA, deținută de fondatorul companiei Larry Ellison, care a împărțit anterior rolul cu BMW. Red Bull insistă că utilizarea Oracle Cloud Infrastructure a avut un impact direct asupra campaniei de succes a titlului lui Max Verstappen din 2021, prin creșterea numărului de simulări de strategie rulate de 1000 de ori și prin îmbunătățirea acurateței acestora de 10 ori.

    Echipa spune că în acest sezon va avea „utilizare extinsă a Oracle Cloud în cele mai importante domenii de operare ale sale, inclusiv strategie de cursă bazată pe analize, dezvoltare optimizată a motoarelor, instruire a șpiloților bazată pe inteligență artificială și învățare automată și o experiență personalizată pentru fani”. Intenția este de a crește și mai mult puterea de simulare a echipei prin creșterea vitezei sim-urilor și extinderea atât a „volumului, cât și a varietății” datelor care sunt analizate.

    Oracle Red Bull Racing

    OCI va fi folosit și de Red Bull Powertrains, pe măsură ce se pregătește pentru reglementările din 2026 prin modelarea camerei de ardere a noului său motor. „Oracle Cloud ne-a permis să luăm decizii în ziua cursei care l-au ajutat pe Max Verstappen să câștige campionatul piloților din 2021”, a declarat șeful echipei Christian Horner. „Descoperirea și reacția rapidă la oportunități este crucială pentru succesul nostru pe pistă și în afara ei, iar Oracle este parte integrantă a acestui efort.

    „Fiecare element al performanței noastre este determinat de analiza datelor. Având Oracle ca partener principal, arată încrederea pe care o avem în expertiza lor și capacitatea lor de a oferi un adevărat avantaj competitiv.” Echipa intenționează să-și extindă platforma de implicare a fanilor, Red Bull Racing Paddock, care a acordat deja 35.000 de recompense digitale.

    Directorul de marketing al Red Bull, Oliver Hughes, a declarat că înțelegerea „ne va permite să ne promovăm ambițiile de implicare a fanilor, un principiu de bază al strategiei noastre de marketing. „Vrem să luăm fanii cu noi în călătoria noastră competitivă în F1, punându-i chiar în centrul acțiunii de curse, iar inovația și tehnologia de clasă mondială Oracle ne vor ajuta să atingem acest obiectiv.”

    • Mai multe știri despre Campionatul Mondial de Formula 1 găsiți AICI!

    Sursa: Motorsport Network

    Photocredit: Motorsport Network


    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.
    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.
    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Latest Posts

    Don't Miss