More

    Latest Posts

    Ogier finalizează al doilea test WEC Toyota Hypercar

    Legenda raliurilor, Sebastien Ogier, a finalizat un al doilea test cu Hypercar-ul Toyota Le Mans înainte de trecerea sa în cursele de anduranță în acest sezon.

    De opt ori câștigător al Campionatului Mondial de Raliuri, Sebastian Ogier, a condus o Toyota GR010 Hybrid pe circuitul Aragon din Spania săptămâna aceasta, la mai puțin de două luni de la prima sa apariție în mașină la testul pentru începători al Campionatului Mondial de Anduranță FIA din Bahrain în noiembrie anul trecut. Ogier a zburat în Spania imediat după ce a terminat pe locul al doilea în deschiderea Raliului de la Monte Carlo din WRC de weekendul trecut pentru a se alătura unui test de trei zile care a început duminică.

    El a fost unul dintre cei șapte piloţi prezenți la primul test Toyota al anului. Cinci dintre piloții de curse pentru programul WEC din acest an au fost prezenți la test cu o singură mașină, alături de pilotul de rezervă Nyck de Vries. Kamui Kobayashi, care a fost anunțat ca director de echipă al echipei Toyota Gazoo Racing WEC în decembrie, a lipsit deoarece a participat la cursa de calificare de duminică pentru Rolex 24 din acest weekend de la Daytona.

    Mike Conway și Jose Maria Lopez, care la fel ca Kobayashi conduc pentru echipa Action Express Racing Cadillac în deschiderea IMSA WeatherTech SportsCar, au participat vineri și sâmbătă la testul Roar Before the 24, înainte de a zbura înapoi în Europa pentru a se alătura Toyota la Aragon. Un al doilea test pentru Ogier la Toyota LMH nu ar trebui interpretat ca un semnal că va concura pentru angajatorul său de lungă durată în runda WEC de 24 de ore de Le Mans, cu puncte duble, din iunie.

    Ogier

    Toyota a anunțat un program continuu de două mașini în întregul WEC la lansarea tradițională de pre-sezon din Japonia și a spus în repetate rânduri că pilotarea unei a treia mașini la Le Mans, așa cum a făcut în 2017, nu face parte din planurile sale. Un purtător de cuvânt al Toyota a declarat că ar putea „confirma că nu există nicio modificare a planurilor pe care le-am anunțat în decembrie”.

    Cea mai recentă cursă a lui Ogier cu un GR010 Hybrid pare să facă parte dintr-o încercare de a câștiga mai multă experiență cu mașini sport înainte de ceea ce se așteaptă să fie o campanie LMP2 fie în WEC, fie, mai probabil, în European Le Mans Series. El a explicat săptămâna trecută înainte de Monte că încă lucrează la planurile sale de anduranță pentru 2022 și ar trebui să fie în măsură să-și anunțe programul complet de curse și raliuri în luna februarie. El a oferit indicii puternice că Le Mans este probabil să facă parte din programul său în sezonul viitor.

    Monte a fost singurul raliu la care a fost confirmată participarea lui, dar este probabil că va ajunge să participe la până la patru runde WRC anul acesta cu noul Toyota GR Yaris Rally1 hibrid. Calendarul WEC are două confruntări directe cu programul WRC: Fuji şi Raliul Acropolis din Grecia, Bahrain și Raliul Japoniei. ELMS nu are niciuna, dar trei dintre cele șase runde ale sale sunt în weekendul dinaintea evenimentelor WRC.

    • Mai multe ştiri despre Campionatul Mondial de Anduranţă găsiţi AICI!
    Sursa: Motorsport Network
    Photocredit: Motorsport Network

    Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

    Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

    Motorsport Network

    Latest Posts

    Don't Miss