Latest Posts

Oficial: Hülkenberg va fi pilotul Audi în echipa de Formula 1

Vizualizări: 90292

Constructorul german Audi va intra în Formula 1 în 2026 cu un pilot german: Nico Hülkenberg a fost confirmat ca fiind primul pilot de uzină Audi.

Nico Hülkenberg se pregătește pentru participarea Audi în sezonul 2026 al Formulei 1: Pilotul german se mută de la Haas la Sauber pentru sezonul 2025, care va funcționa ca echipă de uzină Audi în Formula 1 din 2026. Apoi, Hülkenberg este și el implicat, fiind primul pilot de uzină Audi confirmat pentru 2026. El a semnat un contract pe mai mulți ani.

“Perspectiva de a concura pentru Audi este ceva foarte special”, spune Hülkenberg. “Când un producător german intră în Formula 1 cu o asemenea determinare, este o oportunitate unică. Să reprezint echipa de uzină a unei astfel de mărci auto cu o unitate de propulsie “made in Germany” este o mare onoare pentru mine.”

Directorul general al Sauber, Andreas Seidl, este la fel de pozitiv: “Semnarea lui Nico este următoarea etapă importantă pentru proiectul Audi în Formula 1. Cu viteza sa, experiența sa și munca sa dedicată în echipă, el va avea o contribuție importantă la intrarea Audi în sezonul 2026 încă din 2025.”

Seidl subliniază că a existat “un mare interes reciproc încă de la început” pentru a aborda împreună un “proiect de această importanță unică”. La urma urmei, Hülkenberg este o prezență permanentă în Formula 1: “Nico este o personalitate puternică”, spune Seidl. “Impulsul său la nivel profesional și personal ne va ajuta să avansăm atât în dezvoltarea monopostului, cât și în construirea echipei”.

Hulkenberg

Vine și Carlos Sainz?

În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2024)

 

Rămâne de văzut cine va fi coechipierul la Sauber în 2025: Totuși, pentru actualii piloți titulari Sauber, Valtteri Bottas și Guanyu Zhou, semnele indică o plecare de la echipa elvețiană de curse.

Se spune că actualul pilot Ferrari, Carlos Sainz, ar fi primit deja o ofertă pentru a-și continua cariera în sezonul 2025 al Formulei 1 la Sauber și la Audi, la fel ca Nico. Cu toate acestea, o decizie privind al doilea cockpit nu a fost încă luată: Se presupune că Sainz vrea să aștepte și să vadă dacă există oportunități în altă parte în domeniul Formulei 1.

Hulkenberg

Cine va fi succesorul lui Hülkenberg la Haas?

Schimbarea anunțată a lui Hülkenberg eliberează la rândul său, un loc la Haas. Oliver Bearman, un pilot în plină dezvoltare de la Ferrari, i-ar putea lua locul acolo. Bearman a strălucit ca înlocuitor al lui Sainz la Marele Premiu al Arabiei Saudite din 2024 și a primit șase oportunități ca pilot de vineri la Haas în acest an. Un loc regulat pentru 2025 ar fi următorul pas logic.Încă nu este clar dacă actualul coechipier la Haas, Kevin Magnussen, va rămâne la echipă.

Cu toate acestea, Haas regretă plecarea lui Nico de la echipă: “Nico este un mare lucrător în echipă și pur și simplu o persoană cu care poți lucra foarte bine”, a declarat directorul echipei, Ayao Komatsu. “Experiența și feedback-ul său sunt de neprețuit pentru noi, astfel încât să ne putem îmbunătăți. Iar faptul că ne îmbunătățim este subliniat de performanțele sale în calificări și în cursă.”

“Cu toate acestea, mai avem încă câteva curse în acest an. De aceea, suntem încântați să putem beneficia în continuare de opiniile lui Nico.”

Hülkenberg are plăcerea de a întoarce complimentele. “Aș dori să le mulțumesc în mod special lui Gene [Haas] și lui Günther [Steiner] pentru că mi-au acordat încrederea lor în urmă cu un an și jumătate”, a scris Hülkenberg pe rețelele de socializare. “Asta este ceea ce a făcut posibilă revenirea mea în Formula 1. Iar acum voi face tot ce pot pentru a mă asigura că vom avea cât mai mult succes în cele 19 Mari Premii rămase.”

Hulkenberg

Cariera lui Nico Hülkenberg în Formula 1

Hülkenberg pilotează în Formula 1 – cu întreruperi – din 2010. În primul său sezon cu Williams, a obținut un pole position senzațional în condiții mixte, dar a rămas fără un cockpit obișnuit în 2011. După un an ca pilot de teste și pilot de rezervă la Force India, a fost promovat ca pilot titular pentru sezonul 2012 și (după un scurt interludiu la Sauber în 2013) a pilotat pentru echipa privată până în 2016.

Hülkenberg s-a alăturat echipei de uzină Renault pentru 2017. Deși Hülkenberg a obținut cel mai bun rezultat personal acolo în sezonul 2018, cu locul șapte în clasamentul piloților, succesul sperat dincolo de puncte nu s-a materializat în trei ani. Ulterior, Hülkenberg a părăsit Formula 1.

În 2020 și 2022, germanul s-a făcut din nou remarcat ca înlocuitor la Racing Point și respectiv Aston Martin: Hülkenberg a intervenit la scurt timp în locul piloților titulari Sergio Perez, Lance Stroll și Sebastian Vettel, care au fost infectați cu coronavirus, și a obținut puncte de două ori în patru curse.

Deosebit de puternic: la Marele Premiu aniversar de 70 de ani 2020 de la Silverstone, Hülkenberg a plasat o mașină care îi era aproape necunoscută pe locul trei în calificări. A terminat Marele Premiu pe locul șapte.

Hülkenberg a preluat din nou un cockpit titular în Formula 1 pentru sezonul 2023, înlocuindu-l pe Mick Schumacher la echipa client Ferrari Haas. Hülkenberg a marcat primele puncte în revenirea sa în competiție cu locul 7 în a treia cursă din Australia. Au fost singurele din acest an. Sezonul 2024 a început mult mai promițător. Hülkenberg a obținut deja puncte pentru Haas în trei din cinci weekenduri.

Hulkenberg

Recordurile lui Nico Hülkenberg în Formula 1

Hülkenberg deține două recorduri destul de nepopulare în Formula 1: este omul cu cele mai multe starturi în curse fără să fi terminat vreodată în primele trei locuri.

Înainte de Marele Premiu de la Miami din 2024, el împarte recordul pentru cele mai multe starturi în curse fără victorie cu italianul Andrea de Cesaris. Amândoi au luat parte la 208 Mari Premii fiecare. Cu toate acestea, Hülkenberg a condus deja curse de mai multe ori: pentru prima dată în 2012 pentru Force India în Brazilia.

Hülkenberg a obținut cel mai mare succes de până acum în motorsport în afara Formulei 1: în 2015, a câștigat celebrele 24 de ore de la Le Mans din Campionatul Mondial de Anduranță (WEC) la bordul Porsche 919 Hybrid, alături de Nick Tandy și Earl Bamber – un eveniment unic pentru Hülkenberg, pe care l-a realizat în paralel cu angajamentul său din Formula 1 cu Force India.

Iar Hülkenberg făcuse deja senzație înainte de Formula 1: în 2006/07 a câștigat A1GP Nations Racing Series pentru echipa Germaniei. În 2008, a continuat cu titlul în Formula 3 Euro Series. În 2009, a câștigat chiar în primul său an GP2, care astăzi, ca Formula 2, reprezintă substructura directă a Formulei 1.

  • Mai multe știri despre Campionatul Mondial de Formula 1 găsiți AICI
Sursa: GP24 Media
Photocredit: Formula 1 Fans Romania
Sponsor: TricouMania

Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

GP24 Media

Latest Posts

Don't Miss