More

    Latest Posts

    Ocon admite că a fost un „pariu riscant” să nu se oprească la boxe în Turcia

    Esteban Ocon a reușit să finalizeze Marele Premiu al Turciei fără să se oprească la boxe și a luat ultimul punct terminând pe locul 10 – dar nici el, nici directorul executiv al Alpine, Marcin Budkowski, nu au fost convinși că este posibil să ajungă la final cu un singur set de anvelope.

    Esteban Ocon a început cursa pe poziție al 12-lea, dar a urcat două poziții, rămânând pe compusul său de start, anvelopele intermediare, pe tot parcursul cursei – singurul pilot pe teren care nu a intrat la boxe. Francezul a explicat cât de dificil a fost să reușești să termini cursa fără să te oprești pentru cauciuc proaspăt și a dezvăluit cât de aproape era de a suferi o problemă cu anvelopele.

    „Da, a fost destul de dificil, dar i-am dat o pauză bună echipei – au avut destule opriri la boxe pe tot parcursul anului – așa că să încercăm fără!” a glumit el. „Nu, mai serios, cred că a fost dificil până la urmă. Cred că încă câteva viraje şi aș fi pierdut controlul”.

    „Este bine să ai această recompensă la final; Sunt destul de încântat să obțin acest punct pentru toată lumea. Da, cred că încă un tur am fi avut o pană. A fost un pariu riscant, dar l-am făcut să funcționeze astăzi”, a spus Esteban Ocon.

    Budkowski a reamintit sentimentul lui Esteban Ocon și a recunoscut că acele anvelope intermediare erau împinse la limită, întrucât el a explicat exact de ce Alpine F1 a decis să-l lase pe Ocon. „Până la câteva tururi de la final nu am știut dacă va reuși”, a spus el. „Realitatea este la un moment dat că era clar că oprirea lui spre mijlocul cursei nu va fi neapărat mai rapidă, întrucât oricum ar trebui să trecem printr-o fază de granulare pe noile intermediare”.

    „Și apoi am decis să-l lăsăm în afara pe baza a ceea ce făceau ceilalți, dar și pe baza feedback-ului său, a fost destul de mulțumit de anvelopele sale din acea etapă. Așteptam să se usuce, sau să intre o mașină de siguranță pe pistă pentru a se potrivi cu anvelopele uscate, neștiind dacă vom ajunge până la capăt”.

    „Apoi, pe măsură ce a continuat, ne uitam foarte atent la date, primind feedback-ul său și uitându-ne la camerele de la bord și ne gândeam”. „De fapt, putem împinge acest lucru spre final şi să reușim”, A adăugat Budkowski.

    Indiferent de realizările sale, Esteban Ocon a adăugat că Alpine F1 trebuie să se îmbunătățească pentru Austin: „Cred că nu este cel mai bun weekend pentru noi, în mod clar. Cred că un punct îl economisește puțin, dar avem ceva de făcut pentru a reveni la nivelul de performanță pe care l-am avut în urmă cu câteva curse și da, trebuie să fim deasupra pentru Austin.”

    Alpine F1 are 104 puncte în geantă înainte de Marele Premiu al Statelor Unite din 24 octombrie – cu AlphaTauri la doar 12 puncte în spatele lor.

    Mai multe știri despre Campionatul Mondial de Formula 1 găsiți AICI!

    Sursa: Formula 1

    Photocredit: Formula 1


    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.
    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.
    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Latest Posts

    Don't Miss