More

    Latest Posts

    O scurgere de aer l-a costat pe Alonso șansa de a concura cu Mercedes în Canada.

    Șeful echipei Alpine F1, Otmar Szafnauer, spune că o scurgere de aer la unitatea de propulsie a lui Fernando Alonso l-a costat pe spaniol șansa de a lupta împotriva celor de la Mercedes AMG F1 în Marele Premiu al Canadei de duminică.

    Fernando Alonso s-a calificat pe locul doi pe ploaie sâmbătă la Montreal, dar în cursă a alunecat până pe locul șapte pe șosea, în spatele coechipierului său Esteban Ocon. Otmar Szafnauer consideră că dacă Fernando Alonso nu ar fi fost afectat de această problemă, care i-a compromis performanța în linie dreaptă începând cu aproximativ turul 20, ar fi putut lupta cu Lewis Hamilton și George Russell pentru un loc pe podium.

    De asemenea, Fernando Alonso a pierdut și prin faptul că a făcut prima oprire la boxe în condiții de steag verde, după ce a ratat intrarea la boxe atunci când a ieșit un VSC și a oferit mai multor rivali o oprire „ieftină”. În ultima parte a cursei, Fernando Alonso s-a aflat în spatele lui Esteban Ocon, care l-a ajutat să obțină DRS pentru a rămâne în fața urmăritorului Alfa Romeo al lui Valtteri Bottas. Deși Fernando Alonso l-a ținut pe pilotul Alfa Romeo F1 în spate, a fost chemat la comisari pentru că a făcut valuri în fața finlandezului și a fost retrogradat pe locul nouă în rezultatele finale cu o penalizare de timp.

    Alonso, Mercedes

    „Puncte bune, dar fără mașinile de siguranță, cred că ar fi putut fi un pic mai bine”, a spus Otmar Szafnauer. „Ritmul mașinii pe ploaie a fost bun. Ritmul mașinii pe uscat, am crezut că nu vom fi la fel de rapizi ca Scuderia Ferrari și Red Bull Racing, dar cam la fel de rapizi ca piloți de la Mercedes AMG F1. Și, după cum s-a dovedit, echipa Mercedes AMG F1 ne-a prins din cauza unor circumstanțe. Dar în clasamentul general al campionatului, nu îi vom bate, trebuie să fim realiști, nu vom termina pe locul trei”.

    „Așa că, cu cei cu care ne luptăm pentru locul patru, sunt foarte fericit, am făcut multe puncte”. Când a fost întrebat despre problema cu unitatea de putere a lui Fernando Alonso, Otmar Szafnauer a spus: „Am avut o problemă cu mașina lui Fernando Alonso: Am avut o mică problemă la mașina lui Fernando, motiv pentru care a terminat în spatele lui Esteban. Nu știm încă despre ce este vorba. Dar se pare că a fost o scurgere de aer pe undeva. Dar de unde, nu știu”.

    „Asta s-a manifestat prin niște temperaturi mai ridicate, iar apoi a trebuit să te descurci, așa că am fost limitați pe linia dreaptă. Slavă Domnului că nu a fost destul de mare acolo unde ne-am oprit”. După cursă, Fernando Alonso a deplâns faptul că problemele echipei par să afecteze mereu mașina sa, dar Otmar Szafnauer a minimalizat îngrijorările sale. „Nu sunt sigur că i se întâmplă mereu”, a spus el. „Sunt sigur că așa se simte. Dar nu sunt sigur că este corect”.

    Alonso, Mercedes

    În ultimele tururi, Fernando Alonso a ținut să treacă de Esteban Ocon, afirmând că acesta a fost „de o sută de ori mai rapid” în timpul weekend-ului. Otmar Szafnauer a declarat că nu a fost greu pentru echipă să facă apelul pentru a se asigura că piloții au ținut postul: „Adică, eram pe locurile cinci și șase, nu? Deci ce vrei să faci, să le permiți să concureze sau să îi schimbi pentru a fi din nou pe locurile cinci și șase?”

    „Sunt în favoarea permisiunii de a-i permite să concureze, dar trebuie să vă amintiți că Fernando a avut o problemă cu trenul de propulsie, a avut o scurgere care l-a făcut să nu aibă viteza în linie dreaptă. Iar Esteban Ocon l-a așteptat cu amabilitate pentru ca noi să putem avea un tren DRS, ceea ce este un lucru corect”. Otmar Szafnauer a declarat că echipa nu are o explicație fermă cu privire la motivul pentru care Alonso a fost atât de rapid în calificările pe ploaie, dar spune că echipa intenționează să învețe din această experiență.

    „Chiar și cu toate computerele pe care le avem, avem atât de multe, încă căutăm să înțelegem diferențele”, a spus Otmar Szafnauer. „Dar o parte din motiv este că a fost grozav pe ploaie și a făcut un timp bun pe tur. De asemenea, a fost rapid și vineri, am avut și un ritm bun pe cursă lungă. O mare parte din asta ține de circumstanțe, atunci când ești acolo, este pista uscată, sunt ceilalți acolo în același timp? Deci sunt multe variabile pe care trebuie să le putem analiza și înțelege”.

    • Mai multe știri despre Campionatului de Formula 1 găsiți AICI.

    Sursa: Motorsport Network

    Photocredit: Formula 1 Fans Romania


    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.
    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.
    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Latest Posts

    Don't Miss