More

    Latest Posts

    Nu există îngrijorări în ceea ce privește cheltuielile echipei Red Bull.

    Dr. Helmut Marko insistă că Scuderia Ferrari nu are de ce să își facă griji în ceea ce privește depășirea plafonului bugetar al echipa Red Bull Racing din acest an.

    Mattia Binotto, șeful echipei Scuderia Ferrari, a recunoscut, după a doua înfrângere consecutivă la Miami, că ritmul rapid de dezvoltare al Red Bull Racing a fost o surpriză în contextul cheltuielilor limitate. „Dacă există o îngrijorare, este cât de mult dezvoltă având în vedere plafonul bugetar”, a recunoscut el. „Asta este cu siguranță o problemă”.

    Într-adevăr, ritmul de dezvoltare al echipa Scuderia Ferrari a fost considerabil mai scăzut până acum în 2022, deși se pare că echipa italiană se va pune în mișcare la Marele Premiu al Spaniei la Barcelona cu reduceri de greutate, o nouă podea, sidepod-uri reprofilate și alte actualizări. „Este clar că Red Bull Racing a profitat de dezvoltările pe care le-a introdus în mod constant”, a declarat fostul șef al echipei de F1, Giancarlo Minardi, pentru OA Sport din Italia.

    Red Bull

    Scuderia Ferrari nu a montat încă nicio piesă nouă pe mașină”, a adăugat Minardi, precizând că cel mai mare dezavantaj al echipei Scuderia Ferrari în prezent este rezistența aerodinamică „mult mai mare. De asemenea, folosesc mai puțin efectul de sol, iar mașina suferă de ricoșeu aerodinamic”, a continuat Giancarlo Minardi. „Acest lucru are un efect uriaș asupra pneurilor și am putut vedea asta la Miami. Va trebui să vedem acum cât de eficiente sunt soluțiile echipei Scuderia Ferrari”.

    Giancarlo Minardi a declarat că, dacă echipa Red Bull Racing are o problemă, aceasta este că ritmul „agresiv” de progres a dus la probleme repetate de fiabilitate, în timp ce Scuderia Ferrari nu are „nicio problemă în afară de accidente”. Dar, chiar și cu lumina reflectoarelor privind limitarea bugetului care arde acum asupra Red Bull Racing, echipa deținută de băutura energizantă Red Bull va continua să avanseze cu progrese la Barcelona.

    „Vom avea piese noi acolo și vom ajunge în sfârșit la greutatea noastră optimă”, a declarat Helmut Marko. „Până acum am depășit destul de mult greutatea minimă necesară de 798 de kilograme”. În ceea ce privește îngrijorările lui Mattia Binotto cu privire la faptul că Red Bull Racing va încălca plafonul bugetar cu dezvoltarea continuă a mașinii, Helmut Marko i-a spus italianului să nu-și facă griji.

    Red Bull

    „Noi și Scuderia Ferrari suntem pe picior de egalitate”, insistă austriacul în vârstă de 78 de ani. „Așteptăm în continuare cu nerăbdare marea luptă și avem încredere deplină în FIA pentru a ne asigura că totul merge bine”, a adăugat Helmut Marko. „Diferența va fi făcută de cel care va reuși să scoată cel mai bun din pachetul său pe circuitele respective”.

    Mai multe știri despre Campionatului de Formula 1 găsiți AICI.

    Sursa: OA Sport

    Photocredit: Formula 1 Fans Romania


    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.
    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.
    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Latest Posts

    Don't Miss