Latest Posts

Noul viraj de la Zandvoort va fi de două ori mai abrupt decât cele de la Indianapolis

Vizualizări: 37351

Banking-ul Formula 1 de la ultimul viraj pe de pista Zandvoort va fi asemănător cu un oval american și urmează să fie de două ori mai abrupt decât virajele de la Indianapolis. Înainte de revenirea sa în calendarul F1 pentru 2020, Zandvoort este în curs de reînnoire pentru a ajunge la standardele actuale ale circuitului Grand Prix.

Una dintre modificările cele mai mediatizate va fi cea de la bank-ul virajului de final, iar Zandvoort a confirmat că acesta va fi înclinat la 32% – echivalentul a 18 grade.

Acesta se compară cu cel din Indianapolis, care a găzduit Grand Prix-ul Statelor Unite ale Americii în perioada 2000-07, unde zona cu bank este înclinată  la aproximativ nouă grade.

CEO-ul Zandvoort, Robert van Overdijk, a declarat postului de radio olandez BNR Niewsradio: „Acest viraj va fi, cu siguranță, cea mai spectaculoasă parte a circuitului nostru reînnoit.” Va avea un bank cu înclinare de 32%. Deci diferența de înălțime de la partea de jos până la vârf va fi în jur de patru metri și jumătate. Este considerabil.

“De fapt, facem un viraj american pe un circuit european. Acest lucru este absolut unic.” Zandvoort este încă departe de alte viraje celebre cu zonă de bank, precum cel din Monza – care a fost de 21 de grade – și Daytona, care ajungea la 31 de grade.

Noul viraj de la Zandvoort va fi de două ori mai abrupt decât cele de la Indianapolis

În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2024)

 

Virajul finală nu va fi singurul cu bank la Zandvoort, faimoasul Hugenholtz (ilustrat mai sus în timpul unei curse DTM) fiind de asemenea făcut în așa fel încât să le permită mașinilor să intre în cursă una lângă alta.

Al treilea viraj [Hugenholtz] al pistei va fi, de asemenea, făcută cu bank pentru cursa F1”, a adăugat van Overdijk. “Va fi făcut parabolic, astfel încât două mașini să poată trece una lângă celalaltă și, mai important, cu aceeași viteză. Bank-ul va varia între 8% și 18%.”

În timp ce aceste schimbări de circuit sunt considerabile, van Overdijk a spus că nu există nicio îngrijorare cu privire la faptul că este atât de îndrăzneț în schimbarea faimoaselor viraje ale Zandvoort. “Desigur, Zandvoort are un nume mare în istorie”, a spus el. „Dar dacă vrei să păstrezi pista exact așa cum a fost, pornești de la ideea că totul era mai bun pe vremuri.” Și, desigur, nu acesta este adevărul. Deci nu sunt îngrijorat pentru asta. “

Sursa: BNR Nieuwradio (NL)
Photocredit: Motorsport Network
Sponsor:

Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

BNR Nieuwradio (NL)

Latest Posts

Don't Miss