More

    Latest Posts

    Noua generație din F1 ar putea fi prinsă în capcana unor contracte lungi.

    Noua generație din F1 este pregătită să strălucească cu contracte pe termen lung la echipele de top. Dar ce se va întâmpla dacă noile reguli din 2022 vor reorganiza candidații la titlu?

    Echipele de Formula 1 joacă un joc pe termen lung în acest moment. Pe punctul de a vedea unde le situează noile reglementări în ierarhie, faptul că schimbările sunt atât de radicale înseamnă că multe echipe au depus un efort concertat pentru a nu se angaja complet în nicio direcție de dezvoltare, ci au o bază de pornire care să le permită să reacționeze la orice potențiale rute care apar ca o cale clară de urmat.

    Dar nu doar echipele se gândesc la viitorul pe termen lung, ci și unele dintre cele mai strălucite talente din acest sport sunt legate pentru viitorul apropiat, într-un scenariu care ar putea duce la discuții foarte interesante peste 12 luni. Aruncați doar o privire la primele patru echipe – aproape jumătate din grilă – din 2021 și la cei mai tineri piloți din noua generație pe care îi au sub contract.

    Noua generație

    În timp ce coechipierii lor ar putea avea mai puțin de executat din contractele lor actuale, pentru Max Verstappen, Charles Leclerc și Lando Norris există contracte pe termen lung care îi vor menține acolo unde sunt (dacă clauzele permit) pentru multe sezoane.

    Lando Norris a semnat recent noul său contract profitabil care îl leagă de McLaren F1 până în 2025, depășindu-l pe Charles Leclerc cu un an și pe Max Verstappen cu doi, deși campionul mondial în exercițiu a lăsat deja să se înțeleagă că este fericit să își prelungească contractul cu Red Bull Racing pentru mult mai mult decât atât.

    Este corect să spunem că cei patru piloți din noua generație de mai sus sunt considerați ca fiind viitorul pentru fiecare dintre echipele lor respective, de unde și contractele lungi. Sau, în cazul lui George Russell, demonstrația de credință prin ruperea unui parteneriat armonios între Lewis Hamilton și Valtteri Bottas, care a dat cinci campionate consecutive la constructori și a ajutat la obținerea a ceea ce este mai bun din septuplul campion mondial.

    Noua generație

    De fapt, probabil că nu le acord suficient credit numindu-i viitorul Formulei 1. Max Verstappen este în mod clar prezentul, iar Charles Leclerc și Lando Norris pot pretinde același lucru, chiar dacă cel mai bun marcator de la Ferrari F1 în sezonul trecut a fost impresionantul Carlos Sainz.

    Intr-o întorsătură ușor ciudată, dacă stai să te gândești, Carlos Sainz ar putea fi de fapt pilotul aflat în cea mai bună poziție dintre toate cele patru echipe de top.

    Să explicăm acest lucru. Lui Carlos Sainz i se termină contractul la sfârșitul sezonului viitor, iar Ferrari F1 nu a comunicat încă faptul că s-a încheiat o nouă înțelegere, astfel că el este pe cale să intre în ultimele 12 luni ale actualului. Lewis Hamilton se află în aceeași situație, dar pare sigur că își va încheia cariera (mai devreme sau mai târziu) la Mercedes AMG F1, în timp ce Daniel Ricciardo este legat de McLaren F1 până în 2023, iar Sergio Perez este condamnat la un rol de vioara a doua la Red Bull Racing.

    Noua generație

    Așadar, dacă vreo echipă din afara primelor patru se pune în situația de a câștiga curse și campionate în mod regulat în noua eră a Formulei 1, Carlos Sainz ar putea fi pilotul din tânăra generație care reprezintă cea mai realistă țintă pentru a încerca să profite de acest lucru.

    Fără lipsă de respect față de Carlos Sainz, dar dacă Max Verstappen, George Russell, Charles Leclerc și Lando Norris ar fi ieșit din contract la sfârșitul acestui an care vine, nu sunt convins că spaniolul ar fi cel care ar fi în fruntea listei de dorințe pentru echipele cu o mașină câștigătoare.

    Recunoaștem, este un scenariu puțin probabil ca o echipă din afara primelor patru să fie catapultată în lupta pentru titlu, dar nu se știe niciodată, și este remarcabil cât de puternic s-au angajat cele mai strălucite talente la formațiile lor existente.

    Noua generație

    Trebuie spus că au făcut acest lucru din motive întemeiate. McLaren F1 este o echipă în plină ascensiune, iar Lando Norris adoră să facă parte din ea, în timp ce Ferrari a arătat, de asemenea, că este pe drumul cel bun după un 2020 destul de dezastruos și continuă să aibă atracția romantică pentru atât de mulți.

    Desigur, Red Bull Racing a pus capăt în cele din urmă seriei de titluri la piloți a Mercedes AMG F1, dar echipa dominantă din ultimii opt ani va rămâne atractivă pentru mult timp, chiar dacă alunecă din față pentru o perioadă, având în vedere istoricul său recent.

    Cât de fericit este fiecare pilot în locația sa actuală se observă din comportamentul și atitudinea sa. Poate că vârsta joacă un rol, șoferii mai tineri știind că au timpul de partea lor și, prin urmare, sunt puțin mai răbdători sau cel puțin mai optimiști în ceea ce privește succesul viitor. Dar ei aproape că au devenit sinonimi cu casele lor actuale și am impresia că nu va dura mult până când același lucru se va putea spune și despre George Russell.

    Esteban Ocon

    Toate acestea nu înseamnă că celelalte formații sunt slabe, nici pe departe. De fapt, aceasta ar putea fi cea mai puternică și mai populară grilă de F1 din istoria recentă. În afara primilor patru, Fernando Alonso a adus interes de box-office în Alpine F1 și continuă să performeze la cel mai înalt nivel alături de cel mai nou câștigător de curse din acest sport, Esteban Ocon, în timp ce stilul de ambasador al lui Sebastian Vettel în aceste zile îl face greu de susținut.

    Nu știu multe persoane care să nu fie dornice să îl vadă pe Pierre Gasly cum primește un monopost mai bun, după ce a reacționat excelent la pierderea locului de la Red Bull Racing în ultimii ani, în plus, sinceritatea lui Yuki Tsunoda este atrăgătoare.

    Chiar și cei care au rămas în urmă anul trecut au o mulțime de povești de bun augur, cum ar fi noul început al lui Valtteri Bottas la Alfa Romeo F1, a doua șansă a lui Alex Albon la un Williams în recuperare și prezența lui Mick Schumacher la Haas F1.

    Noua generație

    Toți au ceva în plus care îi face să fie populari și toți par să fie cu adevărat mulțumiți de locul în care se află în 2022. Dar este un pic mai ușor să dai această impresie atunci când există speranță alături de așteptări la începutul unei noi ere.

    Rămâne de văzut cât de repede se schimbă acest sentiment general de piloți fericiți în echipe fericite dacă cineva fură un start cu aceste noi reglementări. Dacă este vorba de o echipă din afara celor patru din top, atunci s-ar putea deschide câteva oportunități mari pentru piloții care în prezent nu au cel mai sigur viitor în forma actuală.

     Mai multe știri despre Campionatului de Formula 1 găsiți AICI.

    Sursa: Motorsport Network

    Photocredit: Formula 1 Fans Romania


    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.
    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.
    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Latest Posts

    Don't Miss