Merpano Banner ART Banner Your Banner Alpha Oils Banner KMS Banner Yato Banner
More

    Merpano Banner Radical ART Banner Your Banner Alpha Oils Banner Yato Banner

    Latest Posts

    Note de cursă F1 – Hamilton domină GP-ul spaniol

    Lewis Hamilton a dominat Marele Premiu al Spaniei la Barcelona, în Mercedes-ul său, în fața lui Max Verstappen în Red Bull-Honda pe locul doi, la 24.177 secunde în urmă, iar Valtteri Bottas pe Mercedes pe locul trei, la 44.752 secunde în spatele câștigătorului. Câștigarea este cea de-a 88-a victorie a lui Hamilton și își extinde conducerea în Campionatul Mondial de Formula 1.

    Pe pista Sergio Perez a terminat cu un singur opritor pe locul patru, dar cu un penalty de 5 secunde pentru ignorarea steagurilor albastre, coechipierul său de la Racing Point-Mercedes Lance Stroll (1 tură în urmă) a terminat pe locul patru, cu Perez pe locul cinci, Carlos Sainz în McLaren-Renault și-a încheiat cursa acasă pe locul șase, Sebastian Vettel în Ferrari s-a luptat pe anvelopele vechi pentru a termina pe locul șapte, Alex Albon în al doilea Red Bull a terminat pe locul opt, Pierre Gasly în AlphaTauri-Honda a fost pe locul nouă și Lando Norris în al doilea McLaren au terminat obținând ultimul punct pe locul al zecelea.

    A fost o zi foarte fierbinte înainte de Marele Premiu al Spaniei și toți erau îngrijorați de modul în care pneurile vor ține în această după-amiază. Hamilton s-a aflat pe poziția pole cu coechipierul său Bottas alături. Verstappen și un Perez care s-a întors de la recuperarea de unei infecții cu Covid pe rândul doi, Stroll și Albon pe rândul trei, ambele McLaren de Sainz, cât și Norris pe rândul patru, iar Leclerc și Gasly completând primele zece.

    Pirelli spun că o cursă în două opriri va fi cea mai rapidă și vom vedea dacă cineva va încerca să termine cu o singură oprire. Primii zece pe anvelopele moi, Vettel, Ricciardo, Raikkonen și Ocon începând cu anvelopele medii.

    La ora stabilită, mașinile s-au aliniat pentru startul, luminile s-au stins și cursa a început cu Hamilton preluând conducerea Verstappen sărând pe locul doi, Stroll trecând Bottas pentru a treia în prima curbă, urmată de Perez, Albon, Sainz, Gasly, Leclerc și Norris.

    În turul 5 Hamilton conduce Verstappen cu 1,5 secunde, în timp ce Verstappen stabilește cel mai rapid tur la 1m24.596s. Bottas trece pe Stroll pentru locul trei și stabilește cel mai rapid timp în tur până atunci.

    În turul 10 Hamilton conduce Verstappen cu 1,7 secunde, urmat de Bottas (3,6s), Stroll (9,5s), Perez (11,2 sec), Albon (12,9s), Sainz (15,6s), Gasly (17,6 sec), Leclerc ( 19.4) și Norris (22.7s) în al zecelea. Hamilton stabilește un șir de timpi de tură cel mai rapid cu 1m23.618s și 1m23.067 în turul 12 și 1m22.767s în turul 13.

    Kvyat îl provoacă pe Vettel pentru locul 11. Pe turul 18 Albon face prima oprire de pe locul șase pentru anvelopele “Hard” și reintră pe locul 16. În turul 20 Ocon trece Raikkonen pentru locul 14 – Albon trece și pe Raikkonen. Verstappen se plânge că anvelopele sale sunt moarte, iar el pierde „atât de mult timp”. În turul 22, Verstappen își face oprirea din poziția a doua pentru anvelopele medii și reintră pe locul trei.

    Gasly, Norris, Kvyat și Giovinazzi fac și ei opriri. Următoarea tur Sainz se oprește de pe locul șase și reintră în locul 12. În turul 24 Hamilton se oprește din conducere și ia anvelope medii și reintră în prim loc, Bottas se oprește și pentru anvelopele medii și reintră pe locul trei. Sainz îl provoacă pe Albon pentru locul 11.

    Pe turul 25 Bottas setează cel mai rapid timp pe tur la 1m22.021s. În timp ce Hamilton conduce Verstappen cu 3,9 secunde, fiind urmat de Bottas (5,8s), Stroll (16,3s), Perez (17,8s), Leclerc (23,1s), Vettel (31,2s), Ricciardo (33,1s), Magnussen (41,7) s) și Ocon (42,5 s) pe locul al zecelea. Bottas se plânge echipei că costumul său de cursă este foarte fierbinte pe vreme foarte caldă.

    În turul 28 Stroll se oprește de pe locul patru pentru pneurile medii și reintre în poziția a opta. Ocon trece de Magnussen pentru locul nouă, în aceeași tură Albon și Sainz trec și ei de Magnussen – Magnussen se oprește pentru anvelope. În turul 30 Sainz trece de Albon pentru locul al zecelea. Perez, Leclerc Vettel și Norris își opresc toate pentru pneurile. Ricciardo și Ocon nu s-au oprit încă pentru anvelopele proaspete.

    Leclerc îl contesta pe Norris pentru locul 11. în timp ce Perez contestă Stroll pentru locul cinci. În turul 33, Albon trece Ocon pentru locul opt. În turul 35, Ricciardo se oprește și se schimbă la a patra anvelopă moale și reintră în locul 13. În turul 38, Leclerc se învârte și își oprește motorul Ferrari – el repornește și aleargă pe ultimul loc, după care se retrage dîn cursă.

    În turul 40 Hamilton conduce Verstappen cu 0,5 secunde, urmat de Bottas (11,5 sec.), Stroll (1 m03,1 s), Perez (1,05,8 s), Sainz (1 m07,2 s). Gasly (1m10.8s), Norris (1m13.7s), Kvyat și Vettel se opresc și în turul 40. Albon se oprește pentru anvelopele medii.

    În turul 41, Verstappen se oprește din locul doi pentru anvelopele duri și reintră pe locul trei în spatele lui Bottas. Următoarea tură Sainz se oprește de pe locul șase pentru anvelopele medii și reintră în locul al zecelea – Albon îl provoacă pentru poziție. Bottas stabilește cel mai rapid tur la 1m22.532s.

    Gasly se oprește în timp ce la orizont apar nori întunecați și există gânduri că ploaia ar mai fi posibilă. În turul 45 Hamilton stabilește cel mai rapid timp în tur la 1m21.539s. În timp ce Kvyat se oprește pentru anvelopele medii și reintră pe locul 12.

    În turul 46 Hamilton conduce pe Bottas cu 14,9 secunde, urmat de Verstappen (32,8 s), Perez (1 m 17,5 s), Vettel (1 tură), Stroll, Sainz, Albon, Gasly și Norris pe locul al zecelea. În turul 49, Bottas se oprește din locul doi pentru cauciucurile moi și reintră în al treilea 6 secunde în spatele mașina Red Bull al lui Max Verstappen.

    În turul 50, Hamilton se oprește pentru anvelopele medii și se reîntoarce cu 10 secunde înainte de Verstappen. Apoi, în turul 52, Hamilton scutește cel mai rapid tur până la 1m20.274s. Perez primește o pedeapsă de 5 secunde pentru ignorarea steagurilor albastre. În turul 55 Stroll trece pe Vettel pentru locul cinci.

    În turul 56, Hamilton a condus Verstappen cu 14,3 secunde, urmat de Bottas (21,1 s), Perez (1 tură), Stroll, Vettel, Sainz, Albon, Gasly și Norris pe locul al zecelea. Raikkonen trece pe Russell pentru locul 15. În turul 60, Sainz trece pe Vettel pentru locul șase.

    În acest moment al cursei, doar primii trei piloți sunt în poala liderului. În turul 63 Bottas stabilește o tură rapidă la 1m19.750s. Apoi, Bottas oprește următoarea tură pentru anvelopele medii și reintră în continuare pe locul trei. Bottas stabilește o altă tură cea mai rapidă în ultimul tur, cu un 1m18.183s. Și revendică punctul suplimentar pentru cel mai rapid tur în cursă. Hamilton traversează prima linie înaintea lui Max Verstappen și Valtteri Bottas.


    Crezi că poți prezice rezultatele curselor următoare?
    Dacă reușești, noi te premiem!

    Primii 3 participanți care prezic corect rezultatele vor primi gadget-uri cool după fiecare cursă, iar la finalul sezonului punem la bătaie 2 bilete la Marele Premiu al Ungariei din 2022, un voucher Pirelli în valoare de 1500 RON și un abonament de un an la F1TV.

    Ce mai aștepți? Înscrie-ți predicțiile în GP24 PRONOCONTEST începând cu data de 9.07.2021!


    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.

    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.

    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    Merpano Banner Radical ART Banner Your Banner Alpha Oils Banner Yato Banner

    Latest Posts

    License-1 License-2 Your Banner Nankang-1 Nankang-2

    Don't Miss