ART Banner Womans Day Banner Your Banner Alpha Oils Banner KMS Banner Yato Banner SysAdmin Banner Manohar Banner

Lewis Hamilton a explicat decizia sa de a semna doar pe un an

La lansarea noului monopost W12 al echipei Mercedes, una dintre întrebările apărute a fost legată de semnarea noului contract al lui Lewis Hamilton pentru...
More

    ART Banner Womans Day Banner Your Banner Alpha Oils Banner KMS Banner Yato Banner SysAdmin Banner Manohar Banner

    Latest Posts

    Neel Jani va renunţa la WEC pentru Formula E

    Neel Jani a dezvăluit faptul că va părăsi Campionatul Mondial de Anduranţă FIA la sfârşitul sezonului actual pentru a se concentra asupra îndatoririlor Formula E alături de Porsche.

    Jani a avut parte de un sezon destul de dificil alături de echipa sa Rebellion Racing LMP1, cel mai bun rezultat al său din cadrul super-sezonului 2018/19 fiind un loc trei la Fuji.

    În cele 1000 de Mile de la Sebring de weekend-ul trecut, maşina #1 condusă de Jani, Brunno Senna şi Mathias Beche a pierdut orice oportunitate la un rezultat bun încă din primele 15 minute, maşina având o problemă la cutia de viteze, Beche ulterior având un accident undeva pe la jumătatea cursei încercând să depăşească piloţii întârziaţi.

    În urma faptului că a fost anunţat ca primul pilot al echipei Porsche FE din Decembrie, Jani spune că cele 24 de ore de la Le Mans de anul acesta vor reprezenta ultima sa cursă WEC pentru viitorul apropiat. Jani a spus pentru Motorsport.com la Sebring: „După Le Mans, mă opresc. Concentrarea mea se va muta înspre Formula E.

    „Trebuie să îmi stabilesc priorităţile. Când o companie precum Porsche îţi oferă oportunitatea de a concura într-una dintre maşinile lor, trebuie să te dedici complet acelei oportunităţi. Pentru mine nu a exista nici un fel de dubiu din acest punct de vedere.”

    Câştigătorul cursei Le Mans din 2016 a sugerat că inabilitatea echipelor private de a concura împotriva maşinilor dominante Toyota, din clasa LMP1, a jucat un rol principal în luarea deciziei sale.

    „Aici, nu avem nici o şansă,” spune Jani. „Suntem aici doar pentru că cei de la Toyota nu pot concura singuri. Nu asta vreau eu de la cariera mea. Îmi place campionatul. Îmi plac cursele. Îmi place paddock-ul. Nu este o decizie uşor de luat din acest punct de vedere. Dar asta este uneori.

    „Asta nu înseamnă cu noi voi reveni cândva. Nu sunt fericit din acest punct devedere dar nu sunt nici nefericit. În mod sigur va fi ceva diferit faţă de ultimii patru ani (alături de Porsche în LMP1).

    Jami a spus că „înţelege perfect” decizia colegului său de echipă de la Rebellion, Andre Lotterrer, de a rata intenţionat cursa de la Sebring pentru a se concentra pe munca de simulator Formula E alături de echipa sa, DS Techeetah.

    „Andre trebuie să îşi stabilească priorităţile, şi să privească la viitor, sunt de acord cu el,” spune pilotul Elveţian. „A fost decizia corectă pentru el. Pe deasupra, nu a ratat nimic pentru că am avut problema aceea la schimbarea de viteze după doar opt minute.”

    Fiabilitatea celor de la Rebellion este acum o „slăbiciune”

    Rebellion avu avut parte de un weekend pe care vor vrea să îl uite cât mai rapid, ambele maşini având probleme cu schimbarea de viteze, lucru care a costat maşina soră, #3, un eventual loc trei. Jani a fost întristat de faptul că Rebellion şi-au pierdut avantajul din prima parte a sezonului din cauza unor probleme de fiabilitate în lupta lor cu SMP Racing.

    „Am avut multe probleme cu pneurile aici, să le găsim portiţa. Apoi am avut probleme cu denivelările. Multe probleme la schimbarea de viteze din cauza denivelărilor. Am privit asta ca pe un test pentru Le Mans dar evident nu suntem fericiţi de modul în care a decurs weekend-ul. Ştim care sunt probleme şi acum trebuie să muncim din greu pentru a le rezolva.

    „O mare parte din asta este încercarea de face pneurile să funcţioneze pentru noi. Ştim că maşina SMP foloseşte pneurile mai bine decât noi, iar din acest punct de vedere ştim că suntem pe picior greşit. Fiabilitatea acum a devenit şi ea o problemă mai mare decât era în trecut. Ceea ce reprezenta cândva unul dintre punctele noastre forte, acum reprezintă o slăbiciune.”

    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.

    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.

    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.

    ART Banner Womans Day Banner Your Banner Alpha Oils Banner KMS Banner Yato Banner SysAdmin Banner Manohar Banner

    Latest Posts

    License-1 License-2 Your Banner Nankang-1 Nankang-2

    Don't Miss

    Nu pierdeti ultimele stiri din lumea uimitoare a motorsportului cu aplicatie GP24.
    Don't miss out on the latest news from the world of Motorsports with the GP24 App.

    Cu noua aplicatie GP24 primiti ultimele stiri direct pe dispozitivul mobil, 100% gratuit / Nu este necesara inregistrarea.
    With the New GP24 App you receive the latest news direct on your mobile device, 100% free / No need to register.

    Pentru/For Android: Faceti clic aici / Click here.
    Pentru/For iOS: Faceti clic aici / Click here.