Latest Posts

NASCAR acționează pentru a îmbunătăți cursele pe piste scurte

Vizualizări: 24661

NASCAR a răspuns criticilor cu privire la calitatea competiției în anumite runde din seria sa de Cupă din 2019, cu o serie de măsuri aerodinamice, destinate în principal reducerii forței de apăsare. În perioada sezonului 2019, criticile s-au concentrat în jurul unei lipse percepute de depășire la cursele de pe ovalele mai scurte de o milă sau mai puțin și circuitele stradale. Noile măsuri abordează în mod specific această problemă.

Modificările includ o reducere semnificativă a înălțimii spoilerului din spate de la 203,2 mm la 69,85 mm și o despărțire a despărțitorului frontal tăiat de la 50,8 mm la 6,35 mm și cu „aripa” pe ambele părți redusă la 50,8 mm, de la 266,7 mm. În plus, radiatorul mașinii nu va mai include secțiuni verticale, reducând în continuare forța din față.

Modificările se vor aplica la nouă dintre cele 24 de locații din programul Seria Cupei NASCAR – ovalele la Bristol, Dover, Martinsville, New Hampshire, Phoenix și Richmond și circuitele stradale Charlotte, Sonoma și Watkins Glen.

Anunțând schimbările, John Probst, șeful de dezvoltare a curselor NASCAR, a declarat că primul și principalul obiectiv al sportului a rămas „să ofere curse extraordinare” și, în consecință, performanțele pe pista sunt evaluate constant. „Ca parte a criticii noastre permanente în legătură cu noi înșine și a modului în care ne descurcăm, am simțit că aceasta a fost o oportunitate bună pentru noi de a îmbunătăți produsul pe circuit, la cele scurte și la cele stradale”, a adăugat el.

Probst a spus că, luând în considerare modificările aduse pachetelor aerodinamice, a fost inclusă studierea îndeaproape a specificațiilor anterioare folosite la diversele piste și s-a considerat că pachetul care exista în 2017 a produs curse de cotă de calitate de care s-au bucurat fanii. „Așa că, în loc să ieșim și să creăm o specificație de aero complet nouă, necunoscută pentru noi și, mai important pentru industrie, am simțit că ne-am întoarce la ceva ce a fost încercat și adevărat pentru noi și am reveni la un pachet cu care am rulat recent ”, a adăugat Probst.

„În același timp, am făcut câteva mici ajustări la acel pachet, astfel încât să se potrivească cu pachetul nostru actual de viteze intermediare, astfel încât să nu reducem în continuare necesitatea echipelor să dezvolte acest pachet.”

Sursa: GP24 Author, Adrian Gros
Photocredit: NASCAR
Sponsor:

Ați ajuns la finalul articolului. Echipa GP24 vă mulțumește pentru că l-ați citit și speram că v-a plăcut conținutul. Pentru mai mult content de calitate, știri și articole pertinente scrise de oameni pasionați de motorsport, vă recomandam să aruncați o privire pe pagina noastră de Facebook GP24 și să ne dați un like/follow pentru a fi mereu la curent cu noile evenimente din lumea motorsportului.

În colaborare cu unul dintre sponsorii echipei noastre de curse, putem oferi tuturor urmăritorilor noștri o reducere de 10 lei la orice produs comandat de pe tricoumania.ro folosind codul: gp24-10ron. (Acțiune valabilă pentru comenzi până la data de 31.12.2024)

 

Pagina de Facebook GP24: Faceți clic aici pentru a vizualiza

GP24 Author, Adrian Gros

Latest Posts

Don't Miss